abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68828304
Mij maakt het niet veel uit, wachten tot maandag vind ik helemaal best.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  vrijdag 8 mei 2009 @ 23:26:34 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68828417
Prima. gewoon even tot maandag wachten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:07:38 #153
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68830005
prima
pi_68832428
Srna, mooie keuze hoor Vaduz. Stond eerst ook bovenaan mijn lijstje, todat ik over Jorginho getipt werd.
pi_68836021
Prima, dan ga ik maandag om 12.00 de poules starten, desnoods met 1 van 3 ipv 4. Het is niet anders.

Overigens mag iedereen een verhaaltje posten over waarom deze spelers, hoe je team tot stand gekomen is, etc etc zoals Blawh al heeft gedaan ( Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #10 ). Het is totaal niet verplicht, maar het zou je zomaar eens stemmen kunnen opleveren. Post het gewoon in dit topic en dan link ik er later in de poule en KO rondes naar.
pi_68839765
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:34 schreef Blawh het volgende:
Srna, mooie keuze hoor Vaduz. Stond eerst ook bovenaan mijn lijstje, todat ik over Jorginho getipt werd.
Dank je. Ik was blij dat hij nog vrij was, als laatste pick. Dat was dus bijna niet zo geweest.
That's all folks!
pi_68840122
In afwachting van het toernooi liggen de voetbalplaatjes van het 4e van Abidal op 't Dak al in de winkel!

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68848960
Die titel.
That's all folks!
pi_68848982
Geniaal!

pi_68849445

Het team dat coach EnGCatjuh heeft samengesteld, speelt in een ouderwets 4-3-3 systeem. De punt op het middenveld staat naar voren gericht, getuigend van aanvallende intenties. Flitsend vleugelspel is het middel om het doel te bereiken. Met een middenveld dat bestaat uit technisch en tactisch vaardige spelers die het spel goed en snel kunnen verdelen, is een pre. De buitenspelers zijn allebei in staat om een mannetje (of twee) te passeren en de spits is zowel met de voet als met de kop sterk. De nummer 10 wordt ingevuld door een traditionele speler op die positie.

Op doel heeft de coach gekozen voor Shay Given. Een doelman die wekelijks uitblinkt in de beste nationale competitie van de wereld, weliswaar bij subtoppers, en daardoor ook al eenmaal de titel van beste keeper in deze competitie veroverde. Ook dit seizoen is hij op weg naar deze titel. Dit seizoen is hij de keeper die voor het meeste geld van club gewisseld is. Gebrek aan internationale (lees: Champions League) ervaring is correct, maar zijn fabuleuze reflexen falen nooit. Bovendien heeft hij met zijn land op het WK in Zuid-Korea en Japan bovenmatig gepresteerd.

De achterste vier worden gedragen door de twee centrale verdedigers. De linker is Aldair. Een monument geworden bij AS Roma, waar zelfs een rugnummer permanent voor hem is gereserveerd, en Brazilië. Ervaring op het hoogste niveau kan hem niet worden ontzegd, met een wereldtitel in 1994 en een tweede plaats in 1998 op zak. De 81 caps voor het grootste voetballand ter wereld sieren zijn naam op. 415 (!) wedstrijden voor AS Roma leverde hem onder andere één nationale titel en één nationale beker op.

De tweede centrale verdediger werd bij het Nederlandse publiek bekend als verdediger bij Willem II, voor welke club hij precies 100 wedstrijden speelde en waarmee hij de Champions League bereikte. Een transfer naar Engeland was zijn beloning, waarna Sami Hyypiä naar Liverpool vertrok. In de tien jaar dat hij daar nu speelt, heeft hij 312 wedstrijden gespeeld. Op dit moment speelt hij weinig meer bij de club waarmee hij de Champions League won (door zijn leeftijd) en komende zomer vertrekt hij naar Bayer Leverkusen. Voor Finland staat hij inmiddels op 97 caps. Opmerkelijk is overigens dat hij in zijn hele carrière slechts één rode kaart heeft gepakt, en wel voor het stoppen van een doorgebroken Van Nistelrooij.

Linksback in het team van EnGCatjuh staat Mikaël Silvestre. Geen glamourboy, geen opvallende speler, maar wel een hele nuttige jongen. Internationale ervaring kan hem niet worden ontzegd: 18 wedstrijden voor Internationale (1 seizoen), 249 wedstrijden voor Manchester United (9 seizoenen) en 13 voor Arsenal (1 seizoen). Echter, veelvuldig werd/wordt hij door blessureleed geteisterd. Maar als hij fit is, is hij een zeer nuttige speler. Met vier Premier League titels, één FA Cup en één Champions League, zit zijn prijzenkast zeer vol. Hij is niet de linksback die veelvuldig moet opkomen, hij bewaakt de balans.

De andere back mag wel veelvuldig opkomen. Markus Babbel won als centrumverdediger en opkomende rechtsback 4 Duitse landstitels, tweemaal de UEFA Cup, één FA Cup en één Europees kampioenschap (en tweede in de Champions League). Zijn rushes zullen een gevaar zijn voor menig oppositie en verdedigend staat hij zeker zijn mannetje. Met zijn 1.91 maakt hij eveneens deel van de luchtmacht van dit team.

De drie-eenheid op het middenveld vindt zijn verdedigende component in de meest veelzijdige speler van de laatste 20 jaar. Lothar Matthäus wordt verguisd in dit land, maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf. Het is iemand waar je een hekel aan hebt, behalve als je hem in je team hebt. Het is gewoon een smiecht, een vervelend mannetje om tegen te spelen. En dat hoef ik gelukkig ook niet. Met zijn passing, positiespel en spelinzicht is hij een perfecte speler in de opbouw. Met zijn tackle kan hij menig aanval van de tegenstander stoppen en als de kans zich voordoet, zal hij zeker een schot op doel lossen. Zijn prijzenkast is te groot om op te noemen, dus dat doe ik maar niet.

Naast Matthäus staat een andere balvirtuoos die de opbouw moet verzorgen. Josep Guardiola, de huidige coach van Champions League finalist Barcelona, was een briljant speler. Zelden waren er spelers die zó op één lijn zaten met Johan Cruijff als hij. Zijn spelinzicht is geniaal, hij leest het spel als geen ander het kan. Met hem in het team weet je zeker dat de bal bij de voorwaartsen terecht komt.

Hoe zeg je netjes dat een speler lui is? Oh, ik weet het al. Mijn nummer 10 is een typische nummer 10. Eigenlijk is dat precies de manier waarop je Juan Roman Riquelme moet beschrijven. Laat anderen het vuile werk maar opknappen, dan doet hij wel de positieve dingen. Zijn spelinzicht is, net als bij de andere middenvelders, geniaal. Zijn steekballen zijn fenomenaal, zijn spelhervattingen weergaloos en zijn techniek als fluweel. Door zijn luiheid viel hij niet bij elke coach even goed in de smaak en is zijn clubcarrière nooit echt goed van de grond gekomen, maar elke leek kan zijn wat voor briljante speler dit is.

Op linksbuiten staat Scarface, een speler waar je al bang van wordt als hij naast je in de catacomben staat. Nee, niet om zijn postuur, maar Franck Ribéry heeft simpelweg geen gezichtje wat je in een donker steegje wil tegenkomen. Een man passeren kan hij, dat is bekend. Zonder hem is het Franse nationale team zelfs als een bij zonder angel. Bij Les Bleus is Ribéry de man waar het om draait, bij mij is hij een van de mensen waar het om draait.

Een van de andere steunpilaren staat aan de andere vleugel. Door veel mensen wordt hij gezien als de beste speler van de wereld en die titel zal hij moeten bewijzen in de komende Champions League finale, waar zowel hij als tegenstrever Messi schitteren. Zijn passeeracties zijn oogstrelend, hij heeft de fysiek van een neger en hij kan scoren. Van zijn zwabberende afstandsschoten wordt menig keeper huilend wakker en hij is kopsterk. Vorig seizoen werd Cristiano Ronaldo Europees topscorer met in totaal 42 goals in 49 wedstrijden. Een fantastisch aantal voor een spits, een buitenaardse hoeveelheid voor een buitenspeler.

In de spits staat een man die een beetje bleekjes afsteekt tegen de grote namen om hem heen. En dat is ook precies de bedoeling. Pauleta is niet de man die in dit team in de schijnwerpers moet staan. Hij scoort zijn doelpunten en doet als het nodig is mee aan het positiespel. Hij heeft een leep schot, kan koppen en is gevaarlijk als hij kan worden gevoed met steekballen. Jarenlang was hij steunpilaar van Bordeaux en PSG in Frankrijk, waar hij meerdere malen de topscorerstitel en de prijs voor beste speler van de competitie heeft opgeëist. Als topscorer van het nationale team van Portugal bewijst hij dat hij geen pure clubspeler is.

Moet er nog verder worden uitgewijd over de speelwijze? Er staat een team wat in staat is van zijn eigen kracht uit te gaan. Ribéry en Ronaldo vereisen aandacht van de verdedigende partij, misschien zelfs dubbele of driedubbele mandekking. Pauleta is een sluipmoordenaar die elk dekkingsfoutje tot een doelpunt promoveert en met Riquelme heeft dit team ook in het centrum een gevaarlijke man. Het spel wordt verdeeld door de mensen die ook de aanvallen van de tegenstander onderbreken. Een dubbelfunctie die zowel Matthäus als Guardiola prima kan uitvoeren. Ook fungeren zij als schakelstation tussen verdediging en aanval. Met recht het kloppend hart van dit team. De achterste vier concentreren zich op hun verdedigende taken, hoewel met name Babbel de vrijheid heeft rushes naar voren te maken. Zowel qua lengte, qua fysieke kracht als qua verdedigende kwaliteiten zit het goed. Given heeft zijn fabuleuze reflexen paraat mocht de tegenstander toch een keer doorbreken.

Kortom, dit team is een mix van spelers die nu aan hun top zitten en spelers die hun top net achter de rug hebben. Eén ding hebben ze echter gemeen: het zijn allemaal spelers van wereldklasse.

[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 09-05-2009 20:08:38 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:47:29 #161
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_68849867
Jij bent een serieuze kanshebber, EnGCatjuh!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_68853390
Vind ik niet. Hij heeft Riquelme, dus hij speelt maar met tien man.

Tenzij hij Lothar en Pep zo gek krijgt het vuile werk voor JRR te doen, maar dan is Catjuh wel een zeer groot trainer!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68853568
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef methodmich het volgende:

Tenzij hij Lothar en Pep zo gek krijgt het vuile werk voor JRR te doen, maar dan is Catjuh wel een zeer groot trainer!
In combinatie met Ronaldo
pi_68858698
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef methodmich het volgende:

Lothar en Pep knappen het vuile werk wel op hoor. Het zijn misschien geen Makelele's, maar de tegenstander slopen kan je ook met slim positiespel. Zie AZ.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:21:56 #165
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68868718

5 Britten
3 Spanjaarden
1 Duitser
1 Tsjech
1 Braziliaan

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 10 mei 2009 @ 16:45:21 #166
17328 methodmich
Nummer 10
pi_68876222
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Lothar en Pep knappen het vuile werk wel op hoor. Het zijn misschien geen Makelele's, maar de tegenstander slopen kan je ook met slim positiespel. Zie AZ.
Toch zou ik Lothar, om hem te vriend te houden, wel de band geven. En krijgt Riquelme een eigen kleedkamer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68876353
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Toch zou ik Lothar, om hem te vriend te houden, wel de band geven. En krijgt Riquelme een eigen kleedkamer?
Natuurlijk krijgt Lothar de band. Als pretvedet krijgt Riquelme een eigen massagetafel. Hij loopt tijdens een wedstrijd heel veel namelijk.
pi_68894917

Mijn team bestaat eigenlijk ideaal uit een mix van ervaring en talent, van oud en jong. Ook, naar mijn mening, uit de goede balans tussen verdediging en aanval, met middenvelders die het ook kunnen belopen en zien.

Inprincipe met twee duidelijke mandekkers in de persoon van Panucci en Skrtel, met daarachter een echt slot op de deur genaamd Nesta. Verdedigers die de ervaring hebben, die de meedogenloosheid hebben, die weten dat de nul het belangrijkst is en die ook echt wel kunnen uitdelen, zonder dat het notoire schoppers worden. Mocht er iemand dan nog steeds doorheen komen, staat daar nog altijd ene Peter Schmeichel achter, die niet snel te passeren is.

Daarvoor loopt inprincipe Dino Baggio te stofzuigen, te draven, het spel op te houden en als schaduw van de tegenstander's beste speler over het veld. Pirlo en Iniesta zijn de controleurs op het middenveld, waarvan Pirlo het vanuit het middenveld doet, en Iniesta van meer rond de 16. Beide schuwen de duels niet, kunnen op een prachtige manier de bal afpakken en zijn de koningen van de steekbal en kleine ruimtes. Twee genieën naast elkaar op 1 middenveld. Dan hebben we ook nog Rafael . Heeft de techniek geleerd bij Ajax en de werklust en inzet in Duitsland en geniet nu even van het leven bij Real om daarna weer lekker te gaan voetballen ergens. Sluit goed aan bij de aanvallers, weet zelf ook te scoren, schuwt ook echt het defensieve niet en weet een team toch net weer even verder omhoog trekken.

Over mijn drie spitsen hoef ik het niet eens te hebben. Afmakers, dodelijk in de kleine ruimte, dodelijk met een lange bal. Villa als diepste en ietsjes daarachter komen de frivole Berbatov en de jeugdige Benzema. Als het moet kan Benzema naast Villa spelen en Berbatov vanuit 10 erachter.

Naar mijn mening heb ik een goede balans tussen een verdedigend blok en een aanvallend blok, allemaal spelers van niveau die weten wat winnen is. Niet in de laatste plaats kunnen en willen ze allemaal voetballen en zal er dus geen enkele lange bal te zien. Opbouwen, passen, bewegen. Dat is mijn team.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 mei 2009 @ 09:36:52 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68895704

Achterin staat het als een huis met Neville en Maldini op de zijkanten. Burdisso en Linke zorgen ervoor dat Barthez niet mee nodig is .

Robben op links die gebruik kan maken van zijn snelheid, Middenveld met Tiago, Ze Roberto en Benyaoun zorgt voor een goed middenveld. Met aanvallende kwaliteiten. Voorin mensen die gewoon doen wat ze moeten doen en dat zijn doelpunten maken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68896522
Mijn volledige selectie (inclusief matige reserves) op papier:

Mijn basiself:

Mijn tactiek:

Op doel heb ik de uiterst betrouwbare Buffon. Het schijnt dat hij ooit op een WK de beste keeper was en zelfs nog met zijn team het WK won. Is dat even boffen dat ik die op doel heb staan! Wel jammer dat Jan van Grinsven niet meer in aanmerking kwam ook al heeft hij nog even op de bank bij FC Den Bosch gezeten.

Achterin heb ik gekozen voor 2 beulen: Jorge Costa, oud speler van ik dacht een clubje ergens in Portugal. Heeft volgens mij ooit wel een keer een EC1 en een UEFA Cup gewonnen maar ja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Naast hem staat Sol Campbell. Met hem moet je niet Sollen Hij schijnt erg Soliede te zijn en dat vindt niet alleen Trond Sollied.

Op de backs hebben we Maicon en Sergi Barjuan. Het is dat zijn brommer in beslag genomen was anders had Sjaak Polak ook een plekje in mijn basiselftal gehad.
Maar met deze 2 matige backs moet het ook wel lukken. Eentje was jarenlang een steunpilaar van FC Catalonie en die andere doet het goed bij het vreemdelingenlegioen in Milaan.
Het schijnt dat ze beide ook wel goed de drang naar voren hebben maar ja ik moet maar zien wat daar van terecht komt.

Als verdedigend blok heb ik Patrick Vieira. De bijna-Ajacied (Maar ja dat geldt ook voor Wilhelmsson, Gravesen en Boulahrouz) Was aanvoerder ooit van een team dat net boven Championship-niveau speelde.
Ging later gokken bij Juventus en verloor. Daarna heeft hij zich aangemeld bij het vreemdelingenlegioen in Milaan. Tussendoor won hij ook een WK en EK, maar dat is maar bijzaak.

Op de rechterflank staat Ljunberg, puur voor vrouwelijke stemmen en die van SCH. Hoeft verder niet veel te doen dan mooi te wezen.
Op de linkerflank hebben we Joe Cole. Hij haalt vaak de angel uit het spel van andere. Dit laat ik hier zien met een mooi voorbeeld:

Als aanvallende middenvelder hebben we Mister Glass. Nee ik heb het niet over Robben maar over Jari Litmanen. Nog steeds voetballend, god mag weten waar. Was de eerste Finse voetballer die een eigen postzegel kreeg. Als hij zo groot was als Wesley Sneijder hadden ze hem zelfs op 1:1 formaat kunnen maken.

Voorin heb ik een goddelijke dikke en een lelijke Duitser.
Dat lijkt mij wel genoeg om verdedigers af te schrikken.
Klose hoeft alleen maar te koppen en salto's te maken en Ronaldo krijgt per gescoorde goal 1 Whopper kaas.
Wed maar dat hij er veel inlegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 11-05-2009 10:49:02 ]
pi_68896724
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:10 schreef sjimz het volgende:
Mijn volledige selectie (inclusief matige reserves) op papier:
[ afbeelding ]

Mijn basiself:
[ afbeelding ]

Mijn tactiek:
[ afbeelding ]

Op doel heb ik de uiterst betrouwbare Buffon. Het schijnt dat hij ooit op een WK de beste keeper was en zelfs nog met zijn team het WK won. Is dat even boffen dat ik die op doel heb staan! Wel jammer dat Jan van Grinsven niet meer in aanmerking kwam ook al heeft hij nog even op de bank bij FC Den Bosch gezeten.

Achterin heb ik gekozen voor 2 beulen: Jorge Costa, oud speler van ik dacht een clubje ergens in Portugal. Heeft volgens mij ooit wel een keer een EC1 en een UEFA Cup gewonnen maar ja, dat zegt natuurlijk niet zo veel. Naast hem staat Sol Campbell. Met hem moet je niet Sollen

Op de backs hebben we Maicon en Sergi Barjuan. Het is dat zijn brommer in beslag genomen was anders had Sjaak Polak ook een plekje in mijn basiselftal gehad.
Maar met deze 2 matige backs moet het ook wel lukken. Eentje was jarenlang een steunpilaar van FC Catalonie en die andere doet het goed bij het vreemdelingenlegioen in Milaan.
Het schijnt dat ze beide ook wel goed de drang naar voren hebben maar ja ik moet maar zien wat daar van terecht komt.

Als verdedigend blok heb ik Patrick Vieira. De bijna-Ajacied (Maar ja dat geldt ook voor Wilhelmsson, Gravesen en Boulahrouz) Was aanvoerder ooit van een team dat net boven Championship-niveau speelde.
Ging later gokken bij Juventus en verloor. Daarna heeft hij zich aangemeld bij het vreemdelingenlegioen in Milaan. Tussendoor won hij ook een WK en EK, maar dat is maar bijzaak.

Op de rechterflank staat Ljunberg, puur voor vrouwelijke stemmen en die van SCH. Hoeft verder niet veel te doen dan mooi te wezen.
Op de linkerflank hebben we Joe Cole. Hij haalt vaak de angel uit het spel van andere. Dit laat ik hier zien met een mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als aanvallende middenvelder hebben we Mister Glass. Nee ik heb het niet over Robben maar over Jari Litmanen. Nog steeds voetballend, god mag weten waar. Was de eerste Finse voetballer die een eigen postzegel kreeg. Als hij zo groot was als Wesley Sneijder hadden ze hem zelfs op 1:1 formaat kunnen maken.

Voorin heb ik een goddelijke dikke en een lelijke Duitser.
Dat lijkt mij wel genoeg om verdedigers af te schrikken.
Klose hoeft alleen maar te koppen en salto's te maken en Ronaldo krijgt per gescoorde goal 1 Whopper kaas.
Wed maar dat hij er veel inlegt.
Jij wil nog snel stemmen scoren voor je award?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68896757
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Jij wil nog snel stemmen scoren voor je award?
Heb me al lang neergelegd bij een overwinning van Jorien
pi_68897412
Ik was zo druk aan het typen dat m'n beschrijving best lang wordt en ik er niet op tijd klaar mee ben. Nja, hopelijk valt m'n team tot die tijd genoeg op om stemmen te trekken. Ik denk dat ik vanavond m'n verhaal pas kan plaatsen omdat ik nu te druk ben.

@sjimz: de Frankfurt team instruction style
That's all folks!
pi_68897531
Ik ga zo loten en de OP's maken. Denk wel dat ik ze om 12.00, althans probeer - dat staat mooi - open, maar de stemperiode loopt tot en met zondag, dus tijd zat, Vaduz .

En voor de rest natuurlijk ook, die nog een beschrijving wil maken.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:09:02 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68898241
Een korte presentatie van de White Knights van Prosac

Allereerst hebben wij in Lehmann natuurlijk de keeper die Kahn wist te verdringen uit het nationale elftal van Duitsland, vloeken in de kerk, maar hij deed het toch maar eventjes, Kahn werd nooit meer dezelfde. Lehmann wordt vaak -ten onrechte- gezien als een clown, maar kan zo in het rijtje geweldige keepers net onder de buitencategorie met Schmeichel, Buffon en Sar. Niet voor niets speelde hij bij clubs als Schalke en Arsenal en speelt hij op zijn huidige leeftijd nog altijd op het hoogste niveau. Niet geniaal, maar wel geweldig en dat is voldoende met het verdedigende centrale blok Chivu en Nadal ervoor, wel mannen van een speciale categorie. Allereerst is daar "broekie" Chivu, maar momenteel toch een van de beste linksbenige centrale verdedigers van de wereld, niet voor niets vaste waarde bij Inter Milan. Hij mag opkomen om het middenveld te versterken of mee naar voren voor een snoeihard schot, Keane zal in dat geval ietsje terugzakken. Nadal is er voor de intimidatie van de tegenstander, de slager van Barca, EC1 winnaar. Geweldige en spijkerharde verdediger, iemand die nooit schoon van het veld komt, sliding hier, sliding daar en weg is het gevaar!
Op de flanken opkomende mannen Ziege en Petrescu, goede mentaliteit, Petrescu de man op rechts tijdens de opkomst van Chelsea onder bijvoorbeeld Gullit. Goede voorzet en nog altijd geroemd. Ziege heeft een mohawk stijl kapsel, dat moet genoeg zeggen.
Voor deze backs spelen Schweinsteiger en Rosicky. Het nadeel van Schweinsteiger is altijd al zijn diversiteit geweest, van verdedigende middenvelder tot 2e spits, hij kon en kan het allemaal. Toch komt hij het beste tot zijn recht op een van de flanken, liefst links en daar mag hij bij mij dan ook acteren en bij tijd en wijlen een flinke poeier van buiten de 16 lossen. Rosicky zal een wat meer zwervende rol hebben, kan goed op rechts, maar mag ook naar binnen trekken om als "10" te gaan fungeren. Iemand als hij weet wanneer dit kan en zal heus niet in het water van Totti gaan vissen.
Keane en Carrick zorgen voor de balans op het middenveld. Keane voor het echte defensieve werk en het uitzetten van de lijnen, hij zal de aanvoerder van deze elf giganten zijn, mentaliteit en kwaliteit zijn de twee kernwoorden om Keane mee te beschrijven. Carrick naast hem zal de box to box middenvelder zijn, tevens spelverdeler. Verdedigend staat hij zijn mannetje en aanvallend zal hij uitstekend mee kunnen komen, af en toe een goaltje is dan helemaal mooi. Afstandschoten zijn altijd gevaarlijk.
En dan Totti, geniaal, wereldkampioen, terwijl zijn deelname door een beenbreuk onzeker was, hij geneest ook nog eens wonderbaarlijk snel. Wolverine, altijd loerend op een goaltje, penalties zal hij zeker niet nemen, maar vrije trappen mag best wel eens. Hij mag Shearer bedienen, maar ook wel eens zichzelf, zal zwerven rond Shearer en in de regionen tussen aanval en middenveld. Altijd aanspeelbaar en balvast.
En dan Shearer, Alan Shearer.. de man die 1 op 2 liep in de Premier League. Per 2 wedstrijden minimaal 1 goal, geweldig. Scoort uit alle standen en hoeken, altijd doeltreffend. Meer hoef ik niet over deze legende te vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')