Ik riep nog 'Oy! Vlieg eens wat langzamerquote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....op gekalibreerd scherm ziet dat er toch beter uit dan op kantoorNice
Ik had alleen die ene duif wel wat losser willen zien van de boom.
Jeetje man...geen gezagquote:Op maandag 14 december 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik riep nog 'Oy! Vlieg eens wat langzamer', maar het mocht niet baten
Nicequote:Op maandag 14 december 2009 23:31 schreef MMach het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje die ik onlangs eens heb gemaakt
Ja beetje te grijs, verder erg leuke fotoquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceIk vind hem alleen errug grijs. Je mag wat meer spelen met je bw-conversie.
Het huis was al wit met een zwart dak en de bomen waren erg donker, tegen zwart aan. Vond het gras persoonlijk te veel de aandacht trekken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Danny, waarom hier kiezen voor zwartwit?
Ok. Ik zou zelf denk ik eerder voor kleur kiezen, maar jouw foto hequote:Op dinsdag 15 december 2009 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Het huis was wit, de bomen bijna zwart. Vond het gras persoonlijk te veel de aandacht trekken.
Kleurenversie
Ik kom daar vast nog wel een keer. Zal 't volgende keer eens proberenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ik zou zelf denk ik eerder voor kleur kiezen, maar jouw foto hemisschien wel een aardig idee om de volgende keer iets minder boom te nemen en iets meer lucht. beeld meer naar rechts dus en dan de takken vrijhangend.
Om een of andere reden vind ik dit een goede plaat. Niet heel strak, gelikt of helder maar wel spannend en de verdeling van vlakken is best heel aangenaam. En toch ook weer nét niet té aangenaam.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Als ik al die foto's zie, heb ik weer zin om de doka op te zoeken.Ik heb nog wat negatieven, alleen vind ik ze niet mooi afgedrukt. Te licht en weinig contrast.
Mijn eerste foto die ik ook zelf heb ontwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |