Ik al een maand. Ik wil nu wel eens zien dat de defensieve aandelen tegen de stroom in stijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:59 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Dan zou het leuk zijn als die begint ! Ik wacht namelijk al een uur.
S&P futs vliegen ook al omhoog... Ben benieuwd waarop. Nieuws, of oogkleppen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef Lemans24 het volgende:
Vooralsnog valt de correctie wederom tegen.
Het is wachten op het moment wanneer Mittal onderuit gaat.
Heeft Michael J. Jackson aandelen Neverland verkocht ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:54 schreef edwinh het volgende:
[..]
http://pragcap.com/more-on-insider-selling
Is dat niet voor iemand die periodiek ingehuurd wordt? Het lijkt me sterk dat een student dit als vergoeding krijgt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef aikai4sa het volgende:
[..]
Stelt nog niets voor: Lehman Brothers summer intern got USD 55,000 biweekly 2008
Volgens mij was het wel gewoon een intern, maar die 55.000 twee wekelijks lijkt me ook wel erg hoog.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Is dat niet voor iemand die periodiek ingehuurd wordt? Het lijkt me sterk dat een student dit als vergoeding krijgt.
Ik heb deze TomTom aandelen destijds gekocht met gratis transactie tegoed met daarnaast ook de verwachting dat TomTom later dit jaar nog een stuk verder zal stijgen.quote:
Dat dacht ik ook. Allemaal leuk en aardig, maar transactiekosten wegen bij dit soort dingen wel heel erg zwaar...quote:
Het is jammer dat er geen 2010 puts beschikbaar zijn. Aan de ene kant is dat jammer maar aan de andere kant worden de puts voor het einde van het jaar wel steeds goedkoper. Ik heb er nu nog geen zinnig woord over te zeggen en blijft alles vooralsnog speculatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef veekeend het volgende:
Hoe denken jullie over AF/KLM? Het lijkt uit te breken. Even wat plaatjes ter illustratie:
Koersverloop en de DMI indicator
[ afbeelding ]
Je ziet dus dat 50/100 daags gemiddelde al uitgebroken zijn en de 200 daags nadert ook snel.
Zo denken analysten erover + de afwijking
[ afbeelding ]
Meer koop en holdadviezen dan sells. Price spread is nu nagenoeg 0
Volatility
[ afbeelding ]
Die neemt af, er lijkt wat meer rust in de koers te zitten. Bodem lag ergens rond 7 euro, maar klimt sinds enige weken structureel. Ik blijf het interessant vinden.:)
Ja maar in dat geval wegen ze niet zo zwaar dat het voor mij veel uitmaakt. (Zie mijn vorige post)quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Allemaal leuk en aardig, maar transactiekosten wegen bij dit soort dingen wel heel erg zwaar...
40 euro in de plus en dat daar dan weer 10 euro transactiekosten vanaf gaan om op 30 euro in de plus te komen, zou voor mij onacceptabel zijn. Ik vind met 500 euro in een bepaald fonds stappen al kantje boord. Je moet dan al 4% rendement maken om uit de transactiekosten (koop + verkoop) te komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar in dat geval wegen ze niet zo zwaar dat het voor mij veel uitmaakt. (Zie mijn vorige post)
Het kan eventueel uitbreken er zit immers genoeg opwaarts potentieel in en technisch gezien geeft het ook een voorkeur naar boven. Maar mochten we straks beurs-gerelateerd toch een correctie krijgen gaat KLM toch weer net zo hard naar beneden sinds het niet bepaald een defensief aandeel is. Overigens ga ik het dan wel aanschaffen, niet dat ik verwacht dat het zijn 2007 top zal bereiken maar iets in die richting ben ik al tevreden mee. Overigens stijgen de meeste sectoren vrij structureel. De tech-sector heeft dan ook misschien wat meer voorkeur dan vliegtuig aandeeltjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef veekeend het volgende:
Hoe denken jullie over AF/KLM? Het lijkt uit te breken. Even wat plaatjes ter illustratie:
Koersverloop en de DMI indicator
[ afbeelding ]
Je ziet dus dat 50/100 daags gemiddelde al uitgebroken zijn en de 200 daags nadert ook snel.
Zo denken analysten erover + de afwijking
[ afbeelding ]
Meer koop en holdadviezen dan sells. Price spread is nu nagenoeg 0
Volatility
[ afbeelding ]
Die neemt af, er lijkt wat meer rust in de koers te zitten. Bodem lag ergens rond 7 euro, maar klimt sinds enige weken structureel. Ik blijf het interessant vinden.:)
De bodem was zelfs 6,22. En ik had nooit gedacht dat AirFrance-KLM zoveel zou stijgen. Ik wacht dus eigenlijk gewoon op een nieuwe daling, dit lijkt me iets te extreem voor een sector die het toch nog moeilijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef veekeend het volgende:
Bodem lag ergens rond 7 euro, maar klimt sinds enige weken structureel. Ik blijf het interessant vinden.:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |