Sinds 2 uur geledenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten pimps zich inschrijven?
Ik heb foksilver...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heel stoer 15-jarige kutpuist. Tief eens op.
Baggerlayout is baggerquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:18 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Nee even serieus, wat ga je beginnen ImTheBase?
Software-ontwikkeling, iets wat ik al jaren als freelancer doe, maar nu onder een bedrijfsnaam ga doen met een vennoot.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:18 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Nee even serieus, wat ga je beginnen ImTheBase?
Okequote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Software-ontwikkeling, iets wat ik al jaren als freelancer doe, maar nu onder een bedrijfsnaam ga doen met een vennoot.
Succesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Software-ontwikkeling, iets wat ik al jaren als freelancer doe, maar nu onder een bedrijfsnaam ga doen met een vennoot.
Oke! Succes ermeequote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
Die dodenherdenking he? Dat is vandaag toch?
Heel veel succesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt goed, het afgelopen jaar is alles zo snel gegaan, ik ben nu al een stinkend rijke student.quote:
fokstok?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil een reden hebben om te kunnen rijden met de auto
Zeepje nodig?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt goed, het afgelopen jaar is alles zo snel gegaan, ik ben nu al een stinkend rijke student.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |