De treinquote:
Echte mensen hebben vakantiequote:
Ik hoop mee. Heb je al oude examens gemaakt?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat ook kan zeggen nadat ik ze gemaak hebt ..
Nee, want jij moest voor je stage naar Zwolle, dat is geen vakantiequote:
heb 2 engelse teksten gedaan, 1 nederlandse, geschiedenis beetje geleerd (ga pas examens maken als ik hiervoor heb geleerd) en ga nu 2e duitse tekst maken.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop mee. Heb je al oude examens gemaakt?
Ik zou eerst een paar oude examens maken, zodat je weet waar je nog aan moet werken. Het is zonde om dingen te leren die je niet hoeft te weten, of juist dingen vergeet/niet leert omdat je niet weet dat het belangrijk is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
heb 2 engelse teksten gedaan, 1 nederlandse, geschiedenis beetje geleerd (ga pas examens maken als ik hiervoor heb geleerd) en ga nu 2e duitse tekst maken.
maar de teksten vallen wel mee, daar kun je toch niet voor leren alleen oefenen.
is het verstandig om alleen examens te oefenen en eigenlijk niet meer echt de stof te leren, of eerst veel leren en dan pas examens maken ?
Teksten zijn over het algemeen het makkelijkste, daar haalt bijna iedereen wel een voldoende voor of je moet echt heel erg slecht in een taal zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
heb 2 engelse teksten gedaan, 1 nederlandse, geschiedenis beetje geleerd (ga pas examens maken als ik hiervoor heb geleerd) en ga nu 2e duitse tekst maken.
maar de teksten vallen wel mee, daar kun je toch niet voor leren alleen oefenen.
is het verstandig om alleen examens te oefenen en eigenlijk niet meer echt de stof te leren, of eerst veel leren en dan pas examens maken ?
MOEST jaquote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, want jij moest voor je stage naar Zwolle, dat is geen vakantie
Mijn halve jaar schijnt zo ongeveer vakantie te zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 15:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
MOEST ja
Nu een week vakantieitt al mijn klasgenoten
Ja nogal..quote:
Ga leren!quote:
Best wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |