Transfers, blessures, schorsingen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij doet maar wat. Eerst mocht Anita weg, nu is hij opeens basisspeler. Dan staat Sulejmani in de spits, dan op links, dan op 10, vervolgens op de bank. Idem met Emanuelson. Dan nog het keepersdilemma. Eerst Steek in de goal, dan Vermeer dan weer Steek. Begin van het jaar hadden we nog Evander Sno, eerst op het middenveld, dan tribune, dan de spits.
Over de spitspositie. Eerst hadden we Klaas, toen moest Cvita het proberen, toen Suarez, toen Bodul, toen Sulejmani.. De beste man heeft totaal geen idee waar hij mee bezig is.![]()
De aanvoerder? Ik denk dat er nog nooit zo veel verschillende aanvoerders zijn geweest in 1 seizoen.
Stekelenburg, Vermaelen, Klaas, Lindgren, Suarez.. Mis ik nog iemand?
En dan kan ik nog wel even verder gaan..
Dat is inderdaad het makkelijkste excuus voor deze teringzooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Transfers, blessures, schorsingen.
Kennedy soap niet te vergeten! Van de tribune tot aan matchwinnaar. Zo creëer je natuurlijk nooit een team met zoveel wisselingen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij doet maar wat. Eerst mocht Anita weg, nu is hij opeens basisspeler. Dan staat Sulejmani in de spits, dan op links, dan op 10, vervolgens op de bank. Idem met Emanuelson. Dan nog het keepersdilemma. Eerst Steek in de goal, dan Vermeer dan weer Steek. Begin van het jaar hadden we nog Evander Sno, eerst op het middenveld, dan tribune, dan de spits.
Over de spitspositie. Eerst hadden we Klaas, toen moest Cvita het proberen, toen Suarez, toen Bodul, toen Sulejmani.. De beste man heeft totaal geen idee waar hij mee bezig is.![]()
De aanvoerder? Ik denk dat er nog nooit zo veel verschillende aanvoerders zijn geweest in 1 seizoen.
Stekelenburg, Vermaelen, Klaas, Lindgren, Suarez.. Mis ik nog iemand?
En dan kan ik nog wel even verder gaan..
Liever dat dan weer een verloren jaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:38 schreef buddyb het volgende:
bassie eruit
je weet van tevoren wat je binnenhaalt--een onervaren clubtrainer
het is dan erg zwak om hem dan na een jaar weer te ontslaan
Het is toch de werkelijkheid of niet dan? Of ga jij mij vertellen dat Van Basten 34 wekenlang over precies dezelfde selectie heeft leiding heeft gehad en elke wedstrijd de 11 sterkste kon opstellen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het makkelijkste excuus voor deze teringzooi.
Kennedy speelde ook een periode van drie weken, waarin hij door blessures, vorm en schorsingen weer een kans kreeg, en twee belangrijke doelpunten maakte. Dan is het volkomen logisch om hem niet direct weer terug te zetten, kreeg hij twee keer een kans in de basis en nog twee invalbeurten, toen was het weer ouderwets kut en dus weer volkomen logisch naar de tribune.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kennedy soap niet te vergeten! Van de tribune tot aan matchwinnaar. Zo creëer je natuurlijk nooit een team met zoveel wisselingen.
Maar dan nog, daar heeft iedere trainer mee te makenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch de werkelijkheid of niet dan? Of ga jij mij vertellen dat Van Basten 34 wekenlang over precies dezelfde selectie heeft leiding heeft gehad en elke wedstrijd de 11 sterkste kon opstellen?
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken, maar daar kun je volgens mij niet deze bende op afschuiven. De resultaten vallen tegen, er zijn geen spelers doorgebroken amper beter geworden (op Van der Wiel misschien na), en er zit geen enkele lijn in het spel, geen patronen, niets. Of wel dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch de werkelijkheid of niet dan? Of ga jij mij vertellen dat Van Basten 34 wekenlang over precies dezelfde selectie heeft leiding heeft gehad en elke wedstrijd de 11 sterkste kon opstellen?
Best logisch he, als je iets doet wat afwijkt van het normale patroon heb je daar meestal een excuus voorquote:Op maandag 4 mei 2009 12:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het makkelijkste excuus voor deze teringzooi.
nee, dat kan AZ ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mocht onverhoopt een blessure of schorsing niet door het eerste team opgevangen kunnen worden, dan moet er een speler uit de jeugd bij de selectie worden gehaald. En niet van die noodoplossingen als o.a. Kennedy, Leonardo etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kennedy speelde ook een periode van drie weken, waarin hij door blessures, vorm en schorsingen weer een kans kreeg, en twee belangrijke doelpunten maakte. Dan is het volkomen logisch om hem niet direct weer terug te zetten, kreeg hij twee keer een kans in de basis en nog twee invalbeurten, toen was het weer ouderwets kut en dus weer volkomen logisch naar de tribune.
Sindsdien heeft hij geen kans meer gehad.
Misschien maar goed ook dat de competitie vrijwel afgelopen is nu... Marco is aan het eind van zijn inspiratie, dat is duidelijk. Ik denk alleen niet dat het heel veel zin heeft om nu, na een jaar, weer van trainer te wisselen. Er zijn er volgens mij maar weinig die van het kaliber zijn dat ze Ajax uit de malaise te halen... en of een shock-effect het gewenste resultaat heeft is maar de vraag, als dat mislukt zijn we eigenlijk nog verder van huis.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste geeft ie gelukkig zelf ook toe. Maar ik vind het erger dat hij, al dan niet letterlijk, zegt dat hij ook geen idee heeft hoe het beter kan gaan.
Enoh vind ik een basisspeler. Oké, wat wisselvallig de laatste tijd maar fysiek goed, wint 80% van zijn duels en kan een aanval eruit halen. Dat hij te druistig is kan ik er wel bij hebben. Dat Gabri erin moet vind ik ook, maar dan wel voor Anita. (ik denk dat je Gabri in de basis wilquote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef koningdavid het volgende:
Enoh: Is te druistig en komt voetbalinzicht tekort. Nog niet het niveau van een basisspeler.
Het is toch zachtgezegd nogal vreemd dat Vertonghen op de bank zit en Enoh en Anita onbetwiste basisspelers zijn?
AZ en Twente hebben ook blesures gehad. Maar daar staat het tactisch zo goed dat nieuwe spelers moeiteloos kunnen instromen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het ook niet alleen aan Van Basten wijten, wat er nu hier een stuk of 7 proberen te doen, en werkelijk alles op hem proberen af te schuiven. Er zijn een paar constante periodes geweest met 6 of 7 wedstrijden op rij redelijk voetbal, goede resultaten en verbazingwekkend genoeg met een min of meer vaste 11. Dat scheelt wel enorm veel.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken, maar daar kun je volgens mij niet deze bende op afschuiven. De resultaten vallen tegen, er zijn geen spelers doorgebroken amper beter geworden (op Van der Wiel misschien na), en er zit geen enkele lijn in het spel, geen patronen, niets. Of wel dan?
Dan had iedere anti-Van Basten persoon gezegd - je gaat toch geen jeugdspeler opstellen als je ervaring nodig hebt?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Mocht onverhoopt een blessure of schorsing niet door het eerste team opgevangen kunnen worden, dan moet er een speler uit de jeugd bij de selectie worden gehaald. En niet van die noodoplossingen als o.a. Kennedy, Leonardo etc.
Vertonghen en Gabri.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Enoh vind ik een basisspeler. Oké, wat wisselvallig de laatste tijd maar fysiek goed, wint 80% van zijn duels en kan een aanval eruit halen. Dat hij te druistig is kan ik er wel bij hebben. Dat Gabri erin moet vind ik ook, maar dan wel voor Anita. (ik denk dat je Gabri in de basis wil)
Maar hij is er wel verantwoordelijk voor!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan het ook niet alleen aan Van Basten wijten, wat er nu hier een stuk of 7 proberen te doen, en werkelijk alles op hem proberen af te schuiven. Er zijn een paar constante periodes geweest met 6 of 7 wedstrijden op rij redelijk voetbal, goede resultaten en verbazingwekkend genoeg met een min of meer vaste 11. Dat scheelt wel enorm veel.
De goede wedstrijden waren zodanig, dat er genoeg voetbal inzit en uitgehaald kan worden door Van Basten. Die nederlagen, hoe groot ze ook waren, zijn voor mijn gevoel en mijn mening meer te wijten aan persoonlijke fouten, instelling en gebrek aan felheid, dan aan de tactische opstellingen van Van Basten.
Maar goed, het is makkelijk zoeken en je zal zeker wel genoeg vinden om alles wel op hem af te kunnen schuiven.
De instelling en gebrek aan felheid zijn imho wel zeker te wijten aan van Basten. Iedere trainer moet zijn spelers klaar kunnen stomen voor de wedstrijd. Dat lukt keer op keer niet met van Basten. Zelfs niet in wedstrijden tegen PSV of AZ.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De goede wedstrijden waren zodanig, dat er genoeg voetbal inzit en uitgehaald kan worden door Van Basten. Die nederlagen, hoe groot ze ook waren, zijn voor mijn gevoel en mijn mening meer te wijten aan persoonlijke fouten, instelling en gebrek aan felheid, dan aan de tactische opstellingen van Van Basten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |