quote:Op maandag 4 mei 2009 12:03 schreef -SG- het volgende:
Ja en dan konden we in ONZ topics openen dat de duitsers binnen vielen.
Ik zat inderdaad al klaar.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Mirjam het volgende:
zouden ze dat echt niet oen ivm dodenherdenking?
OHNOES OPEN ER EEN TOPIC OVER! ~@ EINSZ #QO)$quote:Op maandag 4 mei 2009 12:05 schreef TNA het volgende:
DE DUITSERS HEBBEN ONZE SIRENES GEBOMBARBEERD!!!1111!!!EINZ!!1111!!!!!!
Ja,quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Mirjam het volgende:
zouden ze dat echt niet oen ivm dodenherdenking?
HIJ GING NIET!!11!!11EINZEINZquote:Op maandag 4 mei 2009 12:13 schreef jeroen25 het volgende:
Ken je de mop van die sirene die naar dodenherdenking ging?
Prima maar ik snap het argument niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Was net op het nieuws.
Doen ze niet ivm dodenherdenking.
Dus ja ook bij jou.
Meer dat de sirene hetzelfde klinkt als de sirenes in de oorlog...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Prima maar ik snap het argument niet zo.
Nabestaanden zullen het er elke eerste maandag van de maand misschien moeilijk mee hebben en de doden zal het niet veel uitmaken.
Ik vind die 2 dingen toch echt los van elkaar staan
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Snap niet waarom ze het niet doen. Kijk, wanneer je die dingen laat loeien om 20.00u vanavond, dan vind ik het wat anders
Want dan slaap je?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Snap niet waarom ze het niet doen. Kijk, wanneer je die dingen laat loeien om 20.00u vanavond, dan vind ik het wat anders
Ja dat snap ik maar dat doen ze elke eerste maandag van de maand.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meer dat de sirene hetzelfde klinkt als de sirenes in de oorlog...
Maar dan luisteren de nabestaande nietquote:Op maandag 4 mei 2009 12:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dat doen ze elke eerste maandag van de maand.
o, dan doen ze zeker een minuut stilte...quote:
Jij hebt de afgelopen tig jaar onder een steen gelegen om 20.00u. op 4 mei?quote:
Zie bericht hierbovenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen tig jaar onder een steen gelegen om 20.00u. op 4 mei?
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan luisteren de nabestaande niet
Er valt ook weinig te luisterenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie bericht hierboven
..
en weet ik veel ik kijk/luister nooit naar die troep
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef SamStar het volgende:
oh ja dodenherdenking, ik was iig stil, lag nog te maffen
Dit land zit echt op de directe intercity naar Klootebroek.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:20 schreef SamStar het volgende:
oh ja dodenherdenking, ik was iig stil, lag nog te maffen
Ik had gebelt, maar dan krijg je allerlij doorverwijsingen en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef devl1nsect het volgende:
Sirene zou moeten gaan en wordt door de brandweer via de meldkamer iedere maand ingeschakeld. Wanneer dit niet gebeurd, zou je de meldkamer van de brandweer kunnen bellen
0900 - 8844
Jaja.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef 3lmo het volgende:
Ik vind het testen van die dingen, in belang van heel het volk, toch wel een stukje belangrijker dan het niet 'kwetsen' van de kleine bevolkingsgroep die de oorlog nog heeft meegemaakt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jaja.
En wat als NL op de 1e maandag van een maand om 12:00 wordt aangevallen door biochemische terroristen?
WAT DAN HE .
Ik word er niet anders van, ik hoor die dingen toch nooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jaja.
En wat als NL op de 1e maandag van een maand om 12:00 wordt aangevallen door biochemische terroristen?
WAT DAN HE .
Ja want als er weer eens op grote schaal giftige stoffen vrijkomen bij bv. een brand is het absoluut onnodig om omwonenden te waarschuwenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:32 schreef Salvad0R het volgende:
Die sirene is sowieso keiharde indoctrinatie.
Je wordt elke 1e maandag van de maand herinnerd aan het feit dat je NIET VEILIG bent.
De ouderwetse sirenes, die klonken pas indrukwekkend. Om het geluid dat ze nu hebben moet ik eerlijk gezegd altijd een beetje lachen.quote:
Verkapte 'ik-heb-een-uitkering' postquote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef yosander het volgende:
Ik dacht al bij het openen van dit topic: hoe kan ik door die sirenes heen zijn geslapen?
Nee.quote:
Je mag kiezen, OF dodenherdenking. Of morgen nog iedereen helemaal dood door oorlog.quote:
Heb gewoon schoolvakantie hoor.quote:
Wie is noes?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
OHNOES OPEN ER EEN TOPIC OVER! ~@ EINSZ #QO)$
Ze zijn ook vet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |