abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68649160
Twitter sucks.

Facebook werkt prima. Ik denk dat die site gaat overleven.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_68649203
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niks dus. Ik heb het uitgeprobeerd, ik heb er een aantal keer op gekeken en ik vind het niets. Net als blijkbaar de masaal afhakende andere gebruikers. Waarom verwacht je van mij opeens een onderbouwing gebaseerd op 3 maanden gebruik.
Oh omdat me dat logisch lijkt als je ergens een oordeel over geeft. Maar het is goed om te weten dat jij je oordeel baseert op 2 x kijken.

Het probleem is inderdaad dat de levens van andere mensen niet zo interssant zijn. Dat zouden ze dan ook niet moeten posten. Wel is het leuk om tips te krijgen, over andere dingen op internet, over nieuwsgebeurtenissen, over boeken enz. Om dat soort dingen te delen. Daar wordt het ook voor gebruikt maar het loopt er door elkaar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 mei 2009 @ 11:28:03 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68649289
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh omdat me dat logisch lijkt als je ergens een oordeel over geeft. Maar het is goed om te weten dat jij je oordeel baseert op 2 x kijken.
Ja, want jij snapt natuurlijk overdrachtelijk taalgebruik niet.

Jezus het is weer echt een SCH reactie. Dit is dan ook weer de laatste reactie die ik als enige persoon in het foe lijstje openklap.
pi_68649293
Twitter slaat idd helemaal nergens op
pi_68649408
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, want jij snapt natuurlijk overdrachtelijk taalgebruik niet.

Jezus het is weer echt een SCH reactie. Dit is dan ook weer de laatste reactie die ik als enige persoon in het foe lijstje openklap.
Heel fijn. Ik wil graag weten van mensen waarom ze het niks vinden maar krijg tot nu toe geen inhoudelijke reacties. Alleen maar in de sfeer van 'het is kut' en ik heb 2 x gekeken en vind het niks en ik loop al 20 jaar mee op het web en weet gewoon dat dit niks is.

Ik ben juist benieuwd naar redenen. Want dat er alleen maar reacties op staan in de trant van 'ik moet poepen' en croissantje gegeten is dan weer niet juist.
pi_68649564
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Heel fijn. Ik wil graag weten van mensen waarom ze het niks vinden maar krijg tot nu toe geen inhoudelijke reacties. Alleen maar in de sfeer van 'het is kut' en ik heb 2 x gekeken en vind het niks en ik loop al 20 jaar mee op het web en weet gewoon dat dit niks is.

Ik ben juist benieuwd naar redenen. Want dat er alleen maar reacties op staan in de trant van 'ik moet poepen' en croissantje gegeten is dan weer niet juist.
Ok: ofschoon weblogs en Twitter in principe interessant zouden kunnen zijn, is er zo'n stortvloed aan totaal niet boeiende non-informatie, dat het medium (als je daar al van kunt spreken) als het ware verstopt raakt met oninteressante troep.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_68649617
99 procent van de mensen op Twitter heeft weinig tot niks zinnigs te vertellen. Volgens mij is het een hype die een langzame dood zal sterven.
pi_68649687
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ok: ofschoon weblogs en Twitter in principe interessant zouden kunnen zijn, is er zo'n stortvloed aan totaal niet boeiende non-informatie, dat het medium (als je daar al van kunt spreken) als het ware verstopt raakt met oninteressante troep.
Hoezo verstopt? Je volgt gewoon niet de mensen die oninteressante troep twitteren. Mensen die niks boeiends zeggen, worden niet gevolgd.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:45:48 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68649976
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef isogram het volgende:
99 procent van de mensen op Twitter heeft weinig tot niks zinnigs te vertellen. Volgens mij is het een hype die een langzame dood zal sterven.
Zo denk ik er ook over. En ben er derhalve niet eens wezen kijken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68649992
Weer brak

Gisteren toch weer te veel gezopen

Vandaag maar effe kalm aan doen
٩๏̯͡๏)۶
pi_68650225
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Weer brak

Gisteren toch weer te veel gezopen

Vandaag maar effe kalm aan doen
Als je nou meldt, waar je bent geweest, met wie je daar bent geweest en wat je gaat doen om uit te rusten (film x kijken ofzo). Wat je nu typt/copy-paste is inderdaad nutteloos.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:53:54 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68650263
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
En inderdaad zijn de meeste blogs al het aanzien niet waard. Face it, de meesten van ons leiden grotendeels een oninteressant bestaan voor een buitenstaander
Het idee alleen al dat iemand zich zo geweldig vindt dat hij/zij denkt dat anderen tot in details willen weten wat die persoon de hele dag uitvoert

Wel ideaal voor stalkers enzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 4 mei 2009 @ 11:54:22 #38
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68650288
quote:

[..]

en ik heb 2 x gekeken en vind het niks en ik loop al 20 jaar mee op het web en weet gewoon dat dit niks is.
Tjonge.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:58:36 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68650447
quote:

[..]

Je komt op twiitter en ook op Hyves heel veel zaken tegen die over persoonlijke dingen gaan die voor een ander denk ik niet echt boeiend zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68650545
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:03 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee. Maar de overeenkomst is duidelijk. Enorm opgeklopt in de media, mensen worden daardoor nieuwsgierig en nemen een kijkje. Daardoor kan er opgeschept worden over grote aantallen gebruikers. Dat trekt nog meer mensen aan. Dat zo even een tijdje door tot mensen doorkrijgen dat het helemaal niks aan is en dan zakt het enorm snel in elkaar
Juist.

Het is een soort telex van het normale volk. Wie heeft daar nu wat aan?
  maandag 4 mei 2009 @ 12:05:38 #41
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68650696
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een opgeklopte hype, die dezelfde stille dood zal sterven als second life.
dit dus, overigens is hyves ook alweer op zijn retour
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_68650733
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Als je nou meldt, waar je bent geweest, met wie je daar bent geweest en wat je gaat doen om uit te rusten (film x kijken ofzo). Wat je nu typt/copy-paste is inderdaad nutteloos.
Die andere details die jij graag wilt weten zijn net zo nutteloos.
pi_68650795
quote:

[..]

Toch is het wel zo. Het zijn Short Messages. Met je mobiel stuur je die naar een bekend persoon. Op Twitter is het voor de hele wereld. Er is gewoon te weinig wat mensen boeit en te veel om datgene te vinden wat je zoekt.

Zet een massa mensen van 100.000 op een groot veld en laat iedereen zijn/haar gedachten opschrijven in korte teksten. Nu mag jij door die massa heen lopen en alles lezen om te kijken of er wat bijzonders bij zit. Als je wat leuks gevonden hebt mag je een abbo nemen op die persoon zodat al zijn volgende berichten kunt ontvangen.
Probleem: je hebt er totaal geen zin aan het hele veld te doorlopen. En je moet maar afwachten of je abbo leuke vervolgberichten geeft.
Met bepaalde hypes zoals de varkensgroep is zon kanaaltje/abbo nog wel interessant. Maar websites bieden wat dat betreft veel meer qua achtergrond, uitleg, links, beelden etc.

Twitter haalt het niet omdat het niks is. Het is een 30 jaar oud idee in een nieuw jasje. Telex op cyberspace.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:11:14 #44
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68650870
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een opgeklopte hype, die dezelfde stille dood zal sterven als second life.
Moest ik ook aan denken ja. Ik weet nog dat men op mijn werk stelde dat we snel op Second Life moesten, want anders zouden we de boot missen, etc.

Grappig zijn ook altijd die toekomstvoorspellingen. Moet je eens teruglezen hoe men in begin jaren 90 dacht dat we in 2010 zouden leven. Het huis van de toekomst en zo. Ontwikkelingen gaan meestal niet zo snel - en soms een andere richting op - dan men denkt.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:12:11 #45
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68650908
Facebook heeft ook status updates,
plús nuttige toepassingen.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:26:35 #46
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68651438
takke, ik moet er nog aan beginnen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 mei 2009 @ 12:34:10 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68651706
quote:

[..]

Heel fijn. Ik wil graag weten van mensen waarom ze het niks vinden maar krijg tot nu toe geen inhoudelijke reacties.
Die krijg je wel alleen is het niet het antwoord wat jij horen wil.
quote:
Alleen maar in de sfeer van 'het is kut' en ik heb 2 x gekeken en vind het niks en ik loop al 20 jaar mee op het web en weet gewoon dat dit niks is.

Tja, je bent weer selectief aan het negeren. Want inhoudelijke reacties zijn er wel degelijk gegeven.
quote:
En inderdaad zijn de meeste blogs al het aanzien niet waard. Face it, de meesten van ons leiden grotendeels een oninteressant bestaan voor een buitenstaander
  maandag 4 mei 2009 @ 13:02:38 #48
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68652659
quote:
Mensen moeten inderdaad eens leren dat bloggen alleen zin heeft als je iets te melden hebt dat relatief uniek is. Bloggen over je dagelijkse bezigheden is in 99,99% van de gevallen totaal verspilde moeite.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 04-05-2009 14:15:18 ]
pi_68653241
Die politici zijn zo weg te jagen op Twitter, maak een acount aan als 'Verhagen-fan'en zet een hakenkruis bij je avatar
pi_68653419
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:08 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Toch is het wel zo. Het zijn Short Messages. Met je mobiel stuur je die naar een bekend persoon. Op Twitter is het voor de hele wereld. Er is gewoon te weinig wat mensen boeit en te veel om datgene te vinden wat je zoekt.

Zet een massa mensen van 100.000 op een groot veld en laat iedereen zijn/haar gedachten opschrijven in korte teksten. Nu mag jij door die massa heen lopen en alles lezen om te kijken of er wat bijzonders bij zit. Als je wat leuks gevonden hebt mag je een abbo nemen op die persoon zodat al zijn volgende berichten kunt ontvangen.
Probleem: je hebt er totaal geen zin aan het hele veld te doorlopen. En je moet maar afwachten of je abbo leuke vervolgberichten geeft.
Met bepaalde hypes zoals de varkensgroep is zon kanaaltje/abbo nog wel interessant. Maar websites bieden wat dat betreft veel meer qua achtergrond, uitleg, links, beelden etc.

Twitter haalt het niet omdat het niks is. Het is een 30 jaar oud idee in een nieuw jasje. Telex op cyberspace.
Volgens mij hangt het erg van de content af. Ik ben nu al aan het selcteren geslagen welke mensen en instanties interessante berichten plaatsen. Lunchen en poepen hoef ik niet te weten, nieuwtjes en dergelijke wel. Maar ik kan me voorstellen dat ik alweer snel afhaak, dit is mijn eerste echte twitterdag en het levert van beide een beetje op, nonsens en interessante info.

Het is wel goed voor mijn contact met yvonne.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')