abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 00:55:58 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70921493
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het wel worden inderdaad, kom waarschijnlijk ¤1000 tekort.

Ik klaag trouwens niet graag over lotingen, maar dit jaar is het nogal kut:

Toernooi #1: 1e ronde eruit tegen de finalist.
Toernooi #2: 2e ronde eruit tegen de winnaar.
Toernooi #3: 2e ronde eruit tegen de winnaar.
Toernooi #4: Morgen de eerste ronde, als ik win tegen de #1 geplaatst.

.
Ach je moet het zien als een uitdaging
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_70921857
setje snaren gekocht van 12 meter lang.
heeft de bespanner wel erg weinig marge of vergis ik me nu?
  maandag 13 juli 2009 @ 01:14:46 #178
75556 erkel
back from Dagestan
pi_70921974
quote:

[..]

.
Dan haal ik even een cliché uit de kast: Om het toernooi te winnen moet je ook de nummer 1 verslaan

Ik word oud

Ik moest afgelopen zaterdag 4 partijen spelen en heb de dag overleefd met 3 ibuprofen. Twee partijen gewonnen en twee verloren, gelijkmatig verdeeld over de enkel en de dubbel. Dit betekende eindstation halve finale HD4 (waarin we in de poule nog wonnen van de uiteindelijke winnaar ) en kwartfinale enkel (na al 3 potjes gewonnen te hebben ). Maar resultaat van deze dag was dat ik vandaag uberhaupt niet meer had kunnen spelen Gewoon total loss.
Weisst
pi_70925640
quote:

[..]

.
Als je je nou eens inschrijft onder de naam M. Verkerk en dan je eigen bondsnummer ?
Misschien wil dat helpen ?
U MAD?
  maandag 13 juli 2009 @ 11:06:38 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70927634
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:09 schreef TubewayDigital het volgende:
setje snaren gekocht van 12 meter lang.
heeft de bespanner wel erg weinig marge of vergis ik me nu?
Setjes komen altijd in lengtes van 12m. Heb je zat aan hoor. Of je moet een 150" racket hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 13 juli 2009 @ 11:07:08 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70927652
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je je nou eens inschrijft onder de naam M. Verkerk en dan je eigen bondsnummer ?
Misschien wil dat helpen ?
Wij hebben in de competitie tegen een M. Verkerk gespeeld.
pi_70928057
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wij hebben in de competitie tegen een M. Verkerk gespeeld.

Een man ?
Die gast zal toch wel elke dag een andere dame lopen te krikken of niet ? Wat een baas
U MAD?
pi_70928810
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:14 schreef erkel het volgende:

[..]

Dan haal ik even een cliché uit de kast: Om het toernooi te winnen moet je ook de nummer 1 verslaan

Ik word oud

Ik moest afgelopen zaterdag 4 partijen spelen en heb de dag overleefd met 3 ibuprofen. Twee partijen gewonnen en twee verloren, gelijkmatig verdeeld over de enkel en de dubbel. Dit betekende eindstation halve finale HD4 (waarin we in de poule nog wonnen van de uiteindelijke winnaar ) en kwartfinale enkel (na al 3 potjes gewonnen te hebben ). Maar resultaat van deze dag was dat ik vandaag uberhaupt niet meer had kunnen spelen Gewoon total loss.
4 partijen op 1 dag Welke dodo heeft dat verzonnen Ik had gewoon keihard geklaagd. Slaat toch nergens op.
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:01:32 #184
75556 erkel
back from Dagestan
pi_70988366
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef TheArt het volgende:

[..]

4 partijen op 1 dag Welke dodo heeft dat verzonnen Ik had gewoon keihard geklaagd. Slaat toch nergens op.
Njah het kon wat mij betreft ook niet veel anders. Door de weeks was ik overdag verhinderd en er moesten veel potjes gespeeld worden. De schema's waren gewoon te groot denk ik, maar ja was gewoon teveel van het goede.

En ik was ook niet de enige. Het leek wel op een veredeld weekendtoernooi voor sommigen.
Weisst
pi_71010064
Echt, ik betwijfel of ik ooit nog van een betere speler ga winnen. 6-2 *4-3 voor tegen de als eerste geplaatste en vervolgens op love worden gebroken en op *4-5 vanaf 40-0 .
pi_71015554
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef Chriz2k het volgende:
Echt, ik betwijfel of ik ooit nog van een betere speler ga winnen. 6-2 *4-3 voor tegen de als eerste geplaatste en vervolgens op love worden gebroken en op *4-5 vanaf 40-0 .
En de 3e set ?
pi_71016012
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:01 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

En de 3e set ?
Van *1-0 naar 1-6, terwijl het zo ongeveer elke game deuce is geweest .
pi_71016494
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Van *1-0 naar 1-6, terwijl het zo ongeveer elke game deuce is geweest .
Ach, het kan erger. Ooit een mixed dubbel, , gespeeld...1e set 7-6 gewonnen, 2e *5-4 40-0 voor en vervolgens zegt ze: "ik heb last van mijn arm en kan niet meer serveren". Het resultaat? 2e set met 5-7 verloren en de 3e set met 0-6 verloren

Ik heb toen gezworen om nooit meer te mixen !
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:40:33 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71017121
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:26 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ach, het kan erger. Ooit een mixed dubbel, , gespeeld...1e set 7-6 gewonnen, 2e *5-4 40-0 voor en vervolgens zegt ze: "ik heb last van mijn arm en kan niet meer serveren". Het resultaat? 2e set met 5-7 verloren en de 3e set met 0-6 verloren

Ik heb toen gezworen om nooit meer te mixen !
En terecht

Me schoonvader wil op vakantie met me gaan tennissen. Hij zegt dat hij van me kan winnen. Loopt er al het hele jaar over op te scheppen enzo.
Hij is 50 en een 7je. Je moet oppassen met wat je zegt natuurlijk, maar dat mag niet zo'n probleem zijn lijkt me
Ik heb al een paar keer tegen hem gedubbeld. Dan ging met me vriendin tegen hem en een maatje van hem. Toen ook al een paar keer gewonnen terwijl ik lang niet voluit speelde. Voor de duidelijkheid, die 2 mannen spelen elke week, me vriendin heel af en toe
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:30:43 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71019187
ik heb me gewoon ingeschreven voor 2 toernooien
Net in de 2 weken dat ik nog thuis ben en geen les hoef te geven. Als ik les moet geven dan vind ik het net iets te veel worden.

Meer toernooien heb ik dus ook geen tijd meer voor want ik ben of te laat met inschrijven, of ik moet les geven. Ach ja, dan maar die 2 toernooitjes winnen (in de 3 en de 4 ) Ben ik gelijk weer 3 volgend jaar. Van 5 naar 3 moet kunnen toch???
pi_71022775
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:30 schreef Komakie het volgende:
ik heb me gewoon ingeschreven voor 2 toernooien
Net in de 2 weken dat ik nog thuis ben en geen les hoef te geven. Als ik les moet geven dan vind ik het net iets te veel worden.

Meer toernooien heb ik dus ook geen tijd meer voor want ik ben of te laat met inschrijven, of ik moet les geven. Ach ja, dan maar die 2 toernooitjes winnen (in de 3 en de 4 ) Ben ik gelijk weer 3 volgend jaar. Van 5 naar 3 moet kunnen toch???
2 onderdelen of 2 verschillende toernooien? Dat laatste mag dacht ik niet
  zondag 19 juli 2009 @ 09:27:36 #192
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_71111468
Sta vandaag in de finale van de HD7
Eerste ronde een bye, de eerste partij was vrijdag op een pro-bounce baan. Met inspelen ging het echt verrot, maar tijdens de wedstrijd lukte alles! Normaal ben ik niet zo'n held aan het net, maar ik kwam nu overal tussen en legde alles goed weg. Service liep ook erg lekker, al lag het ook wel aan het niveau van de tegenstanders... Uiteindelijk werd het 6-2 6-1.

Gisteren de halve finale op gravel, tegen twee jongens die we eerder dit seizoen al hadden verslagen op een ander toernooi. Ook nu ging het wel lekker, nog een paar schoonheidsfoutjes maar met 7-5 6-2 was er weinig te klagen. Sloeg ook nog een (al zeg ik het zelf) briljante smash van ong. een halve meter voor de baseline snoeihard in vlak voor de baseline aan de overkant. Nam bijna het hoofd van de tegenstander mee, maar het ging net goed. Kreeg nog applaus ook

Vanmiddag om 13:00 dus de finale, ben benieuwd!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_71112816
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sta vandaag in de finale van de HD7
Eerste ronde een bye, de eerste partij was vrijdag op een pro-bounce baan. Met inspelen ging het echt verrot, maar tijdens de wedstrijd lukte alles! Normaal ben ik niet zo'n held aan het net, maar ik kwam nu overal tussen en legde alles goed weg. Service liep ook erg lekker, al lag het ook wel aan het niveau van de tegenstanders... Uiteindelijk werd het 6-2 6-1.

Gisteren de halve finale op gravel, tegen twee jongens die we eerder dit seizoen al hadden verslagen op een ander toernooi. Ook nu ging het wel lekker, nog een paar schoonheidsfoutjes maar met 7-5 6-2 was er weinig te klagen. Sloeg ook nog een (al zeg ik het zelf) briljante smash van ong. een halve meter voor de baseline snoeihard in vlak voor de baseline aan de overkant. Nam bijna het hoofd van de tegenstander mee, maar het ging net goed. Kreeg nog applaus ook

Vanmiddag om 13:00 dus de finale, ben benieuwd!
Succes Intel
  zondag 19 juli 2009 @ 21:30:55 #194
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_71131927
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:21 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Succes Intel
Bedankt!
Het heeft geholpen, eindstand 6-4 7-6! Had nog wel wat voeten in de aarde, in de eerste set ging het allemaal zeer gelijk op tot 4-4, toen we de tegenstander braken en vervolgens de set konden uitserveren. Daarna ging de tweede set zeer comfortabel, we kwamen zelfs op een 4-1 voorsprong! Maar toen begon ik echt belachelijk hard te choken, werd zelf twee keer gebroken (braken ondertussen de tegenstander ook nog een keer), tot we uiteindelijk op 6-5 kwamen. M'n maat wist toch z'n service te houden en in de tiebreak kwamen we al gauw 3-0 voor. Toen kwam de choke weer en liep het weer op tot 4-4. Vanaf daar haalden we drie punten op rij en pakten we de wedstrijd en de HD7

Ik moet toch eens leren daar mee om te gaan, de eerste set zat ik overal agressief bovenop en pakte alles goed uit, maar op een gegeven moment zat alles gewoon helemaal op slot. M'n service liep zeer matig toen (terwijl ik daarvoor geen enkel probleem had op m'n service) en zelfs een simpele forehand was al te veel gevraagd

Maar goed, uiteindelijk toch een zeer geslaagd toernooi (eerste finale, eerste overwinning ) en het was bovendien ook nog eens beregezellig! Wellicht later dit seizoen nog een toernooitje, dit smaakt tenslotte naar meer

En ik ben nu een 6 in de dubbel
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_71132509
nvm
sudo is powerrrr
pi_71296411
@Chriz2k: is het vandaag gelukt om te winnen van je naamgenoot?
pi_71296654
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:01 schreef Nalbandian het volgende:
@Chriz2k: is het vandaag gelukt om te winnen van je naamgenoot?
Je stalkt me, geil ! En je leest mijn gedachten, aangezien ik nét wilde posten.

Het ging heel goed, tactisch in ieder geval één van mijn beste wedstrijden ooit. Solide 6-1 6-2 overwinning en de eerste keer dit seizoen dat ik twee wedstrijden op rij heb gewonnen .
pi_71296779
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je stalkt me, geil ! En je leest mijn gedachten, aangezien ik nét wilde posten.

Het ging heel goed, tactisch in ieder geval één van mijn beste wedstrijden ooit. Solide 6-1 6-2 overwinning en de eerste keer dit seizoen dat ik twee wedstrijden op rij heb gewonnen .

Dus het was een saaie wedstrijd als je hem tactisch gewonnen hebt? Veel slice en dat soort capriolen?
pi_71297005
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Dus het was een saaie wedstrijd als je hem tactisch gewonnen hebt? Veel slice en dat soort capriolen?
Nouja, saai, het was gewoon à la Santoro . Dus veel slicen, spinnen, korte kutballetjes, spelen met de wind etc. Het was ook op French Court, dus die ballen stuiterden alle kanten op en daar kon hij veel minder goed mee omgaan dan ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 24-07-2009 20:26:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')