Spawnquote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik zit al de hele dag te F5'en op mijn kans.
Hoe heet de strip die Todd McFarlane startte bij Image Comics?
Daar heeft ie wel voor gewerkt, maar nee. We spreken hier ergens begin jaren 90.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
spiderman?
quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:38 schreef BasOne het volgende:
Niet Escendant?
Verstandig want Batman en FF wordt al jaaaaaaaaaaaren niet meer uitgegevenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef BasOne het volgende:
Ik koop eigenlijk aleen nog maar Heavy Metal en zo af een toe is een doorzon of een dirk-jan.
Heb abbo op X-Men, Spiderman, Batman, The Fantastic 4 jaaaaaaaaaren geleden al opgezegd.
een typoquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat is dat?
[..]
Verstandig want Batman en FF wordt al jaaaaaaaaaaaren niet meer uitgegeven
De waarde van die dingen was al naar beneden geklapt tijdens de vorige crisis, toen Image even zijn magazijn met reservevoorraad op de markt plempte. Ik heb ze ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:39 schreef Mark het volgende:
Mijn broertje heeft uit die tijd nog een aantal nr 1 issues, o.a. Spawn, Savage Dragon en Youngblood. Die markt lijkt nu volledig in elkaar geklapt, om over de Nederlandse markt nog maar te zwijgen.
Nederlandstalige versies niet, maar Engelstalige welquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Mark het volgende:
Verstandig want Batman en FF wordt al jaaaaaaaaaaaren niet meer uitgegeven
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:52 schreef macondo het volgende:
Solaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |