Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:00 schreef BasOne het volgende:
ik weet niet veel van voebal maar kan toch zweren dat ik wist waar psycho co speelde.....
Arnhem?
Als je het goede antwoord toch opgezocht hebt, waarom roep je dan alsnog het foute antwoord?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:00 schreef BasOne het volgende:
ik weet niet veel van voebal maar kan toch zweren dat ik wist waar psycho co speelde.....
Arnhem?
Arnhem Utreg, ligt maar 40km van mekaarquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh die heet inderdaad ook Tates, Chris Tates, leuk gevonden, zal het familie zijn?
Niemand kent de bijnaam "Psycho Co", behalve wikipedia. Ik heb het hier rondgevraagd, maar niemand heeft ooit van die bijnaam gehoord. Behalve wikipedia en jij? Nahh....quote:
Kende hem eerlijk gezegd ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Niemand kent de bijnaam "Psycho Co", behalve wikipedia. Ik heb het hier rondgevraagd, maar niemand heeft ooit van die bijnaam gehoord.
Vrind, ik woon in de Regio, zo noemden m'n ouders en grootouders hemquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Niemand kent de bijnaam "Psycho Co", behalve wikipedia. Ik heb het hier rondgevraagd, maar niemand heeft ooit van die bijnaam gehoord. Behalve wikipedia en jij? Nahh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |