hangt hier ook zo'n afbeelding op de muurquote:
Ik ben 3e geworden en ga ook een zwaar seizoen krijgen als mijn verdediging niet dusdanig op de schop gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Clesar03 het volgende:
Maar ik ga een heel zwaar seizoen tegemoet als ik mn middenveld niet ga verbeteren
Gefeliciteerd!quote:
Hattrick #331: Wachten op Alltid...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Clesar03 het volgende:
Wanneer is het trouwens zeker welke competitie je volgend jaar gaat spelen? Bij mij staan er nog 4 mogelijkheden
Dat maakt ook helemaal niet uit, zo vraagt ook iedereen weer elk seizoen in de eerste week van het seizoen wanneer de Fok!Cup nou begint!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en zien jullie nou dat ik niet de enige ben die verward zijn door de awards!
scherpquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hattrick #331: Wachten op Alltid...
mja das waarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat maakt ook helemaal niet uit, zo vraagt ook iedereen weer elk seizoen in de eerste week van het seizoen wanneer de Fok!Cup nou begint!
Nou ja, vorig seizoen was er ook eerst een nominatieronde en daarna gewoon een awardtopic!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das waar
maar dit is niet helemaal vergelijkbaar
Dat weet ik. Waarom zou ik me er voor schamen. Dat tegen houden doe ik (waarschijnlijk) toch niet meer. Vond mijn nominatie anders ook wel een aardige.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was m'n mond maar wat houden over die award![]()
Volgens mij sta jij op iedereens hotlist!
Je vergeet dat t pas dinsdag is he. Dan zijn de meeste Fok!Hattrickers nog niet zo scherp. Ik snap zelf de onduidelijkheid ook niet. De gene die die vragen stellen gaan toch al heel wat seizoenen mee en dan nog steeds vragen naar de bekende weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, vorig seizoen was er ook eerst een nominatieronde en daarna gewoon een awardtopic!![]()
Dus ik snap niet wat er zo onduidelijk is!
Ja, ik ben zelf ook niet heel scherp op dinsdag, maar de wetenschap dat het Bevrijdingsdag is en er legitiem een pilsje gedronken mag worden vanmiddag/vanavond doet me wel genoeg opleven om zulke dingen te weten!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet dat t pas dinsdag is he. Dan zijn de meeste Fok!Hattrickers nog niet zo scherp. Ik snap zelf de onduidelijkheid ook niet. De gene die die vragen stellen gaan toch al heel wat seizoenen mee en dan nog steeds vragen naar de bekende weg.![]()
Het zou je als organisator van de awards anders niet bijster goed staan als je het zelf ook niet had gewetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf ook niet heel scherp op dinsdag, maar de wetenschap dat het Bevrijdingsdag is en er legitiem een pilsje gedronken mag worden vanmiddag/vanavond doet me wel genoeg opleven om zulke dingen te weten!!
het is onduidelijk welke awards er nog meer zijn buiten de vreemde naam en mooiste tenue.. dat was ook mijn vraag en ik heb er nog steeds geen antwoord opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, vorig seizoen was er ook eerst een nominatieronde en daarna gewoon een awardtopic!![]()
Dus ik snap niet wat er zo onduidelijk is!
Oh, maar dat blijft ook elk jaar een ' verrassing' totdat het awardtopic er is!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is onduidelijk welke awards er nog meer zijn buiten de vreemde naam en mooiste tenue.. dat was ook mijn vraag en ik heb er nog steeds geen antwoord op
en ik weet dat er vorig seizoen eerst een nominatieronde was en daarna een awardtopic
Het is dat het dinsdag is, maar op maandagmorgen sluit ik niks uit hoor!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zou je als organisator van de awards anders niet bijster goed staan als je het zelf ook niet had geweten
oeh spannendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, maar dat blijft ook elk jaar een ' verrassing' totdat het awardtopic er is!
Ja, mieters niet?quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef rompompom het volgende:
Tof interview, koek..
[..]
Ook op alltid. Klik op je nickname en dan krijg je een overzichtspagina te zien met allerlei feitjes. Eentje daarvan is de maand/jaar waarin je gestart bent; die is klikbaar.
Edit: of kopieer deze link en vul aan het eind jouw startdatum in..
http://alltid.org/country/netherlands/startdate,10_2004/
Klinkt goed!quote:05-05-2009 Het plezier staat voorop bij de jeugd
Tot nu toe was het niet altijd even gemakkelijk om manager te zijn van een jeugdopleiding; het volgen van de ontwikkeling van je spelers kostte veel moeite, een vriendschappelijke wedstrijd vinden was geen eitje, en je trainer leek soms last van te hebben van zowel geheugenverlies als dementie. Gelukkig is die tijd nu voorbij.
Vandaag lanceren we een flink aantal leuke nieuwtjes voor de jeugdopleiding, die het leven voor jou als manager zullen veraangenamen. Je zult voortaan vaardigheden kunnen onthullen, de JeugdOefenPot vriendschappelijke wedstrijden voor je laten regelen, de naam van je team en stadion kunnen wijzigen - en je zult nooit meer te maken krijgen met die vervelende walkovers. Daarnaast komt er een update voor het genereren van spelers, en nog veel meer.
JeugdOefenPot.quote:
quote:Your coach will always give you a report about a player who hasn't had his skill revealed yet, his Alzheimer days are over
quote:
quote:- Je trainer organiseert geen verjaardagsfeestjes meer voor zijn jongens, en zal dus niets meer melden over het eten van taart.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geniaal! Naam wijzigen van je jeugd team! Dat zal MrMoon ook leuk vinden met zn Jong Wurdsje!
Waarom? Wat wij deden was puur door t ontbreken van zo een oefenpot toch!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Possie, vind je het erg als ik via de oefenpot wat regel?
En die kon redelijk worden in vleugelspelquote:Zacharias van der Meer: Hij is vermoedelijk redelijk in Verdedigen op dit moment.
Special Event?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Ik had er eentje die 9,5 ster haalde zondag..
Dat ziet er niet slecht uit.quote:17. Mischa Nekkers (CV)
15 jaar en 75 dagen Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Klopt. Maar ik ben iemand die zijn afspraken na komt. Dus daarom dat ik je eerst wilde vragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Wat wij deden was puur door t ontbreken van zo een oefenpot toch!?
[..]
En die kon redelijk worden in vleugelspelHij is daar inm matig in maar ik heb nog 67 dagen voor alvorens ik m kan promoveren. Wel jammer dat hij al 17 en 14 dagen is. Maar goed je kan niet alles hebben he
Klopt! Wel jammer dat ik t nog niet vinden kan waar ik mn jeugd team naam kan veranderen. Wel al genoeg te onthullen in mn jeugd team qua stats. Al is er niets te onthullen wat of boeiend is of ik nog niet wist door het scoutings verslag of de TU.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
fantastisch eindelijk is er naar me geluisterd
het enige dat nog een beetje ontbreekt is dat je je jeugdcoach kunt ontslaan/vervangen, máár deze dingen zijn allemaal al een hele verbetering..
ach ik blijk een 16 jarige verdediger te hebben die op redelijk zit..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt! Wel jammer dat ik t nog niet vinden kan waar ik mn jeugd team naam kan veranderen. Wel al genoeg te onthullen in mn jeugd team qua stats. Al is er niets te onthullen wat of boeiend is of ik nog niet wist door het scoutings verslag of de TU.
Ik heb een speler waarvan in de scoutcomments staat dat-ie binnen no-time redelijk passen kan halen, maar toch wordt de max-waarde niet onthuld.quote:
Dat hij het zo kan halen, wil niet zeggen dat het zijn max is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een speler waarvan in de scoutcomments staat dat-ie binnen no-time redelijk passen kan halen, maar toch wordt de max-waarde niet onthuld..
Klopt en dat zal ook nooit gebeuren. Die onthullingen zijn op basis van scout- en/of coachcommentaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel al genoeg te onthullen in mn jeugd team qua stats. Al is er niets te onthullen wat of boeiend is of ik nog niet wist door het scoutings verslag of de TU.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt en dat zal ook nooit gebeuren. Die onthullingen zijn op basis van scout- en/of coachcommentaar.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hij het zo kan halen, wil niet zeggen dat het zijn max is.
Lijkt me dat hier staat dat passable winger (geen passen dusquote:he will reach his potential of passable Winger before you know it
Netjes dat je t even vraagt hoor maar ik vind t zelf ook wel leuk om eens tegen wat meer verschillende tegenstanders te spelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben iemand die zijn afspraken na komt. Dus daarom dat ik je eerst wilde vragen.
Maar er komt iemand uit Sakartvelo (Georgia) op bezoek nu.
Goeie inderdaad. Maar niet op de Nederlandse tekst afgaan dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dat hier staat dat passable winger (geen passen dus) z'n max is.
en maar zeuren dat ie niets leuks uit zn jeugd haaltquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik blijk een 16 jarige verdediger te hebben die op redelijk zit..
Die is al afgelopen!quote:naamswijziging van je team kan pas als de competitie is afgelopen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klopt en dat zal ook nooit gebeuren. Die onthullingen zijn op basis van scout- en/of coachcommentaar.
En dit dan :quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goeie inderdaad. Maar niet op de Nederlandse tekst afgaan dus...
quote:Geurt van Westerloo heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is redelijk in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
quote:Geurt van Westerloo (51497508)
17 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 01-08-2009
Specialiteit: Krachtig
Team: FC RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 15-03-2009 14:03 (50 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: 4/8 zwak (max. zwak)
Vleugelspel: -1/8 redelijk (max. onbekend)
en ik blijk em ook nog een op positiespel te trainen waarin ie momenteel matig is..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en maar zeuren dat ie niets leuks uit zn jeugd haalt
bij mijn weten is de jeugdcompetitie halverwege hoor..quote:Die is al afgelopen!![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en ik blijk em ook nog een op positiespel te trainen waarin ie momenteel matig is..
Ojaquote:bij mijn weten is de jeugdcompetitie halverwege hoor..
heldere momentjes zijn niet positief bij jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Oja
* Outpost76 had een helder momentje![]()
En dit is ook tof:quote:About past reports
This above system has been running in the background for a little more than two weeks already, so all of you already have a few players/skills to reveal as a small surprise. Older trainer/scout reports than that are however not affected by this update, so what the coach said back then will not lead to any revealed skills.
Jeugd!quote:Scouting history
Many record labels made the mistake to dismiss The Beatles in the early 60s, something they later on regretted "pretty much" to say the least. Now you'll also be able to see the teams that dismissed your youth superstar down before you gave him an offer, if any. The scouting history is found in the player's memorable moments.
The fantastic boys from the neighbourhood
Whenever your opponent fails to field a valid line-up, you'll find some neighbourhood boys magically showing up ready to face your boys for an improvised game. This means your boys will always get to play (as long as you can field a valid lineup yourself of course) and you will not be "punished" for your opponent's shortcomings.
zekers.. ik hoop dat ie als ie 17 wordt op redelijk positiespel zit..quote:
hoe zit het dan met je niet heldere momentjes?quote:Oja
* Outpost76 had een helder momentje![]()
En dan te bedenken dat ik met al die vleugel talentjes (6 stuks) all1 zoek op verdedigen.quote:6. Rob Verlaat
15 jaar en 99 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Vleugelspel: 7/8 matig (max. goed)
Tijd om je training om te gooien dan. Als je er zes hebt rondlopen is het doodzonde en geldverkwisting om ze niet te trainen! Met vleugelaanval train je er vijf per wedstrijd (als je niet wisselt), dus daar valt een hoop te halen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is ook een leuke :
[..]
En dan te bedenken dat ik met al die vleugel talentjes (6 stuks) all1 zoek op verdedigen.
Was als zelfspot bedoeld vrindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heldere momentjes zijn niet positief bij jou?
Dat verklaard idd een berg!quote:
quote:En dit is ook tof:
[..]
Jeugd!!
Dat hoop ik dan ook voor je.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zekers.. ik hoop dat ie als ie 17 wordt op redelijk positiespel zit..
quote:hoe zit het dan met je niet heldere momentjes?
5????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tijd om je training om te gooien dan. Als je er zes hebt rondlopen is het doodzonde en geldverkwisting om ze niet te trainen! Met vleugelaanval train je er vijf per wedstrijd (als je niet wisselt), dus daar valt een hoop te halen.
Proost!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
Erg handige verbeteringen iig, vooral de jeugdoefenpot!![]()
En nu ga ik een biertje drinken, proost allemaal!![]()
nee, leg eens uit wat dat is..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:Tja jij hebt blijkbaar ook nog nooit van zelfspot gehoord.
Vleugelaanval traint je vleugels en je spitsen, maximaal vijf plekken dus. Gaat alleen iets langzamer dan lange pass, maar als ik het zo lees gaat het nu bij jou helemaal retetraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
5????
Ik train er nu 5 a 6, all1 4 maar 45 minuten omdat ik niet meer plek heb. Ik train al tijden verdedigen en vleugelspel.
quote:
Als ik dat niet doe is t topic zo volquote:irritant trouwens zo'n multiquotepost
ja ga jij maar weer over trekken beginnenquote:
Krijgt iedere aanvaller dan vleugeltraining?Zeker als naar de vleugel plaatsen. Ik heb er trouwens 8 :quote:
2quote:Zacharias van der Meer:
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
3quote:Calvin Oving:
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn.
4quote:Rob Verlaat:
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
5quote:Noël Slier:
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
ok slechts matig maar ook dat is een leuke bijskill!quote:Ruben Langhout:
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
7quote:Peter Zandvliet:
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
8quote:Geurt van Westerloo:
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Hoe de fok! kan ik zoveel vleugel talentjes nou allemaal training geven??quote:Samuel Weijns:
dan kan ik er dus met 4-3-3 max 7 trainien. 2 vleugelverdedigers, 2 vleugelspelers en 3 spitsen. Misschien maar eens vleugelspel en vleugelaanval gaan trainen dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vleugelaanval traint je vleugels en je spitsen, maximaal vijf plekken dus. Gaat alleen iets langzamer dan lange pass, maar als ik het zo lees gaat het nu bij jou helemaal retetraag.
alsof er wat ander wordt verwacht van mij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja ga jij maar weer over trekken beginnen
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dan kan ik er dus met 4-3-3 max 7 trainien. 2 vleugelverdedigers, 2 vleugelspelers en 3 spitsen. Misschien maar eens vleugelspel en vleugelaanval gaan trainen dus.
Nee, die wing defs krijgen slechts klaverjas training.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja.
Al train je je vleugeldefs wel maar voor 50%.
Met lange pass krijgen wing defs 50%.quote:Wing attacks Winger Forwards and wingers ((All players playing match))
Hij wil vleugelspel en vleugelaanval trainen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, die wing defs krijgen slechts klaverjas training.
[..]
Dus 50% wingbacks.quote:Type training Verbetert ...voor...
Vleugelspel Vleugelspel Vleugelspelers (Vleugelverdedigers) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Vleugelaanval Vleugelspel Aanvallers en vleugelspelers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
donequote:
Afhankelijk van wat je als secundaire training kiest, is dat nooit 100% en 200% natuurlijk, naast het feit dat wing attacks al langer duurt dan crossing.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij wil vleugelspel en vleugelaanval trainen.
[..]
Dus 50% wingbacks.
200% wingers.
100% attackers.
Ja maar ja ik moet toch wat met zo veel vleugel talentjes.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja.
Al train je je vleugeldefs wel maar voor 50%.
Klopt heb de boel inm ook al om gegooit. Wel eeuwig zonde van mn Verdedigen talentjes maar goed daar barst ik voorlopig ook vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij wil vleugelspel en vleugelaanval trainen.
[..]
Dus 50% wingbacks.
200% wingers.
100% attackers.
Ik ga er van uit dat het max 100% kan zijn per positie maar zoals ik in mn post hierboven al zeg ik moet wat met zo veel vleugel helden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je als secundaire training kiest, is dat nooit 100% en 200% natuurlijk, naast het feit dat wing attacks al langer duurt dan crossing.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het effect van de secundaire training niet verminderd wordt als je soortgelijk traint. Anders zou iedereen toch verdedigen en verdedigende posities trainen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof er wat anders wordt verwacht van mij!
Ik heb al een tijd geleden gevraagd hier of dat all1 bij mij was of dat iedereen daar last van had. Ik heb daar all1 van MrMoon antwoord op gehad dacht ik. Ik vind t namelijk verdacht veel. 8 van zulke talentjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef elby1988 het volgende:
Krijgt iedereen van die vleugelspelers dan? heb ook al een paar potentieel goede... :S
Ik had er een, maar die heb ik al gepromoveerd. Kón redelijk worden maar was al aan de oude kant en ging het niet omgooien voor alleen hem.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geleden gevraagd hier of dat all1 bij mij was of dat iedereen daar last van had. Ik heb daar all1 van MrMoon antwoord op gehad dacht ik. Ik vind t namelijk verdacht veel. 8 van zulke talentjes.
Het is inderdaad niet helemaal zo rechtlijnig als dat ik hier schets. Maar het was even ter illustratie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je als secundaire training kiest, is dat nooit 100% en 200% natuurlijk, naast het feit dat wing attacks al langer duurt dan crossing.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het effect van de secundaire training niet verminderd wordt als je soortgelijk traint. Anders zou iedereen toch verdedigen en verdedigende posities trainen?
Het valt mij de laatste weken ook wel op. Heb er al een stuk of 4 goede gehad, en heb nog wel wat "redelijke".. Misschien vind Hattrick dat er te weinig vleugelspelers zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geleden gevraagd hier of dat all1 bij mij was of dat iedereen daar last van had. Ik heb daar all1 van MrMoon antwoord op gehad dacht ik. Ik vind t namelijk verdacht veel. 8 van zulke talentjes.
Neuh, ik heb wel wat PM talent gehad. Eentje zit ik te wachten tot-ie naar uitstekend gaat (maar die is helaas al lang 18) en bij anderen zit ik te wachten tot ze 17 zijn. De laatste 2, 3 weken is het helemaal kut met wat ik krijg toebedeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef elby1988 het volgende:
Krijgt iedereen van die vleugelspelers dan? heb ook al een paar potentieel goede... :S
Ik heb het nog niet eens over de al gepromoveerdequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik had er een, maar die heb ik al gepromoveerd. Kón redelijk worden maar was al aan de oude kant en ging het niet omgooien voor alleen hem.
Nee. Tenzij je de ene week passen traint en de andere week positiespel. Al verander je op donderdag je training krijgen ook je spelers die op zondag speelden die training.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het valt mij de laatste weken ook wel op. Heb er al een stuk of 4 goede gehad, en heb nog wel wat "redelijke".. Misschien vind Hattrick dat er te weinig vleugelspelers zijn?
Ik zat trouwens te denken. Is het mogelijk om in je eerste elftal 2 verschillende dingen te trainen? Dus dat je zondag positiespel traint, en dan woensdag passen. Trainen die spelers dan 2 verschillende dingen? (natuurlijk niet 2 x dezelfde speler, dat zal natuurlijk niet kunnen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |