Waarom is die hier niet? Als jij zoveel kan posten in de baas' tijd, kan hij dat ookquote:3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Slechts 1. Een andere collega is dat overigens.
Mijn stem gaat toch naar jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik vind dit trouwens ook wel een nominatie voor de fortis (of hoe die nu mag gaan heten) waard!
[..]
Net als mijn ex-collega heb ik ze niet overgehaald gekregen om hier te posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Waarom is die hier niet? Als jij zoveel kan posten in de baas' tijd, kan hij dat ook
De Awards komen altijd in het tussenseizoen pasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mijn stem gaat toch naar jou
Welke overige awards zijn er eigenlijk en waarom kunnen we daar nog niet voor nomineren?
compiling.. when the computer does your work for youquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net als mijn ex-collega heb ik ze niet overgehaald gekregen om hier te posten.
Daarnaast is hij een uitvoerder. Die hebben minder tijd dan programmeurs. Als mijn code aan het compilen is, of er een test loopt dan heb ik altijd even tijd om te FOK!ken.
http://xkcd.com/303/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
compiling.. when the computer does your work for you
ik weet dat die altijd pas in het tussenseizoen komen, maar voor die andere 2 kan/moet wel genomineerd worden.. waarom voor de rest niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De Awards komen altijd in het tussenseizoen pasDaar kan dan gelijk voor gestemd worden in het awardstopc, daar hoeft in principe niks genomineerd te worden!!
Ze komen donderdag, dus nog even geduld!
Omdat daar automagisch iedereen voor genomineerd is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet dat die altijd pas in het tussenseizoen komen, maar voor die andere 2 kan/moet wel genomineerd worden.. waarom voor de rest niet?
Dat is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet dat die altijd pas in het tussenseizoen komen, maar voor die andere 2 kan/moet wel genomineerd worden.. waarom voor de rest niet?
mja das waar..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo?Vorig seizoen kon alleen voor de Carlos Tevez genomineerd worden...
Voor een koei o.i.d. valt weinig te nomineren denk ik, of zoals vorig seizoen bij de Nelson Mandela - award, daar kom je zo wel uit!
hangt hier ook zo'n afbeelding op de muurquote:
Ik ben 3e geworden en ga ook een zwaar seizoen krijgen als mijn verdediging niet dusdanig op de schop gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Clesar03 het volgende:
Maar ik ga een heel zwaar seizoen tegemoet als ik mn middenveld niet ga verbeteren
Gefeliciteerd!quote:
Hattrick #331: Wachten op Alltid...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Clesar03 het volgende:
Wanneer is het trouwens zeker welke competitie je volgend jaar gaat spelen? Bij mij staan er nog 4 mogelijkheden
Dat maakt ook helemaal niet uit, zo vraagt ook iedereen weer elk seizoen in de eerste week van het seizoen wanneer de Fok!Cup nou begint!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en zien jullie nou dat ik niet de enige ben die verward zijn door de awards!
scherpquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hattrick #331: Wachten op Alltid...
mja das waarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat maakt ook helemaal niet uit, zo vraagt ook iedereen weer elk seizoen in de eerste week van het seizoen wanneer de Fok!Cup nou begint!
Nou ja, vorig seizoen was er ook eerst een nominatieronde en daarna gewoon een awardtopic!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das waar
maar dit is niet helemaal vergelijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |