Nee hoorquote:
Dat zal jij beter weten dan ikquote:Op maandag 4 mei 2009 11:05 schreef JonKeL het volgende:
Opzich wel oké, alleen helemaal verrot en waarvan
Het woord eindbaas en zo een grammaticale fout in 1 zin is best een epic failquote:Op maandag 4 mei 2009 11:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ah, ik ben eindbaas ik heb dat net al gedaan ik gniffel nu om jouw![]()
nog fokkers ook zekerquote:Op maandag 4 mei 2009 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
dadelijk naar de bios met twee andere vrijgezelle mensen
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Het woord eindbaas en zo een grammaticale fout in 1 zin is best een epic fail
Als je wilde falen dan was het zeker succesvolquote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dat betekend dat het een geslaagde actie was?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als je wilde falen dan was het zeker succesvol
Ik wilde ook niet moeilijk en mysterieus doen, dat scheelt.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
die wilde ik eerst zeggen maar die lagen weer teveel voor de hand
Ze was ook 15 16quote:Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef KudFokker het volgende:
Haha mailtje terug van het meisje uit de trein...
Het was idd het meisje van mijn leeftijd 1 bankje verder
Wat ben je weer vriendelijk vandaag zegquote:
Ja sorry, maar het is moeilijk om het niet te doen hoor, op wat jij allemaal zegt hier.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ben je weer vriendelijk vandaag zeg
laat ik deze maar ff noterenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar het is moeilijk om het niet te doen hoor, op wat jij allemaal zegt hier.
wat de neuk is er erg aan als ik zeg dat ze me gemaild heeft ?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar het is moeilijk om het niet te doen hoor, op wat jij allemaal zegt hier.
Carooltje79quote:
Goeie morguhhh zilnquote:Op maandag 4 mei 2009 11:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Carooltje79
*sow fucking sexy*
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |