Ik blijf me lekker on-afhankelijk gedragen maar blijf haar net genoeg aandacht, maar ook ruimte gevenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het vanaf dat moment aan gaat pakken!
nee alleen elk contact dat je hebt met een ander persoon, elk telefoontje wat er binnen komt, alles wat anders is dan in en uit ademen enz enz enz enz enz enz enzquote:
Niet!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het ging wel iets verder dan dat
Maar ik vertel hier niet alles...
Kom op, je mag jezelf toch wel een aantal seconde baas voelen omdat alles weer lekker gaatquote:
gast je hebt de eerste fout al gemaaktquote:Op maandag 4 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik blijf me lekker on-afhankelijk gedragen
Dat zeg ik ook tegen de tandartsassistente... en nu?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik blijf me lekker on-afhankelijk gedragen maar blijf haar net genoeg aandacht, maar ook ruimte geven
Ze zei ook dat ze het niet erg vond dat ik aan haar zat
Neequote:
Dat het lente is haar ogen ?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen de tandartsassistente... en nu?
*Nouk reanimeert en verzekert dat het slechts een enge droom wasquote:
Jij blijft er in zo'n situatie lekker dicht achteraan lopen zodat ze alles maar kan makenquote:
Maar dat woord! Kom op! Ik zou echt kurkdroog worden als een man dat tegen mij zegtquote:Op maandag 4 mei 2009 10:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kom op, je mag jezelf toch wel een aantal seconde baas voelen omdat alles weer lekker gaat?
Je bent hier al zo vaak afgezeken dat we niet vreemd meer zijn hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee![]()
Dingen over mezelf maakt mij niet heel veel uit
Maar dingen over vrienden en ouders hou ik altijd voor me tegen 'vreemde'
Ik zeg het toch ook niet tegen mensen waar ik op valquote:Op maandag 4 mei 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat woord! Kom op! Ik zou echt kurkdroog worden als een man dat tegen mij zegt
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is geen goed teken, maar ik moest even nadenken wat je bedoelde
Geen ideequote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook niet tegen mensen waar ik op val?
Gast, geef mij geenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij blijft er in zo'n situatie lekker dicht achteraan lopen zodat ze alles maar kan maken?
Dat zou er nog bij moeten komenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook niet tegen mensen waar ik op val?
Hoe zou jij het aanpakken dan ?quote:
Ja rival, wat is jouw "plan van aanpak"quote:Op maandag 4 mei 2009 10:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe zou jij het aanpakken dan ?
Want je kan wel lachenmaar als je zelf niet met een 'plan van aanpak' komt heb je geen recht om te lachen
Daarom dus de ' ' heh, omdat ik niet wist hoe ik het moest noemenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja rival, wat is jouw "plan van aanpak"![]()
Voorbladje, inhoudsopgave. netjes laten inbinden
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja rival, wat is jouw "plan van aanpak"![]()
Voorbladje, inhoudsopgave. netjes laten inbinden
Het is aanquote:Op maandag 4 mei 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakthahaha
Ik ben nu pas op 50% maar vind het echt super grappigquote:
vergeet niet dat het gemiddelde niveau in NL mavo-3 is. En dit stel compenseert duidelijk naar benedenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben nu pas op 50% maar vind het echt super grappig![]()
Dat moet toch wel een troll / kloon zijn?!?!?!
Kun je je reactie over dat topic, misschien is dat topic plaatsen?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Man o man, dat verhaal gaat echt van de
[ afbeelding ]
op de
[ afbeelding ]
Zoveel details die niet nodig zijn
quote:
vind dat we best hier ook een beetje mogen lachenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kun je je reactie over dat topic, misschien is dat topic plaatsen?
Het einde was wel een dikke anti-climax hehquote:Op maandag 4 mei 2009 10:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wow, dat ik dat verhaal heb gelezen tot het eind.
Nou inderdaad..quote:Op maandag 4 mei 2009 10:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wow, dat ik dat verhaal heb gelezen tot het eind.
Ja maar kom op zeg, gaat over een ander topicquote:Op maandag 4 mei 2009 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
vind dat we best hier ook een beetje mogen lachen
oh euh ja zal welquote:Op maandag 4 mei 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het einde was wel een dikke anti-climax heh!?
Hey JonKeL!quote:
met mijn single-leven is het goed. lekker aan het genieten. en die van u?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom jij eens met wat on-topic, zoals jouw singleleven?
Idemquote:Op maandag 4 mei 2009 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
met mijn single-leven is het goed. lekker aan het genieten. en die van u?
Nog nooit zoekende geweest..quote:
[zegiklekkernietmodusoffmodus]Ah, ik ben eindbaas ik heb dat net al gedaan ik gniffel nu om jouwquote:Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
Nou mensen, ik ga weer even gniffelen om te irritaties van anderen @ KLBtotzo
!
Gaat goed! Met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |