morguhhh Djayquote:
Ja en met u jongedame!quote:
jaaa hoor hier alles goedquote:
Belsquote:Op maandag 4 mei 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en met u jongedame!Fijn weekend gehad? Nog wat leuks gedaan?
Heerlijke Q-day gehad, heerlijk weekend gehadquote:Op maandag 4 mei 2009 11:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Belsjaaa alles goed hoor
neuh ik heb lekker rustig weekendje gehad... ff lekker bijgekomen van koninginnendag
En jij dan?
Deze quote staat echt mooi op deze paginaquote:Op maandag 4 mei 2009 00:48 schreef Murmeli het volgende:
Liever niet te veel hoi/doei posts en dat soort dingen.
Na wat meningsverschillen over wat wel en niet in de OP moet, is de OP ooit gemaakt door liefie_ weer terug gezet geloof ik. Niets om je druk over te maken hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Hebben we een nieuwe OP ?
Heb ik weer wat gemist?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijke Q-day gehad, heerlijk weekend gehadNu lekker rustig aan doen op kantoor. Was je naar amsterdam geweest met Q-day?
Ohw ok, en hoe zit het met de meet?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Na wat meningsverschillen over wat wel en niet in de OP moet, is de OP ooit gemaakt door liefie_ weer terug gezet geloof ik. Niets om je druk over te maken hoor.
Goedemorgenquote:Op maandag 4 mei 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zowaar gedroomd over de meet
Ik moest eerst nog weg om een baan te krijgen bij een krantquote:
Die gaat gewoon door.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ok, en hoe zit het met de meet?
ok gezelliequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ok gezellieen is er al een beetje bekend hoeveel er gaan komen?
Volgens de lesboeken van mijn ouders wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier ook elke dag, maar zo schrijf je dat volgens mij niet
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog weg om een baan te krijgen bij een krantDaarnaast ging ik nog zoenen met m'n jeugdvriendje
![]()
(tennminste dat was de bedoeling)
En verder waren er veel mensen dus zaten we beetje met de zitplaatsen
ok dan ist afwachten hoeveel er op komen dagen... spannendquote:
Moeten we maar gelijk 2 terrassen afhuren danquote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog weg om een baan te krijgen bij een krantDaarnaast ging ik nog zoenen met m'n jeugdvriendje
![]()
(tennminste dat was de bedoeling)
En verder waren er veel mensen dus zaten we beetje met de zitplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |