Dat blijkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk niets voor niets dumpen.
Gelukkig.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook generaliseren, maar voor deze keer doe ik alsof ik dat niet door heb.
Soppenquote:
Ben al in assen geweest, zandvoort en zolder ook, maar die vallen allemaal in het niets vergeleken met Spaquote:Op zondag 3 mei 2009 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Aww
[..]
Assen is leuker, MoH Pole position.
PICSquote:
Jawel!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het moet maar, jij doet het blijkbaar niet
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het moet maar, jij doet het blijkbaar niet
Monaco.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben al in assen geweest, zandvoort en zolder ook, maar die vallen allemaal in het niets vergeleken met Spa
Op mijn to-do lijst staan o.a. Bathurst, de ring, Monza, Donington, Imola en Brno
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gekut is ook niets. En het went.
Monza lijkt me wel heel vet jaquote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben al in assen geweest, zandvoort en zolder ook, maar die vallen allemaal in het niets vergeleken met Spa
Op mijn to-do lijst staan o.a. Bathurst, de ring, Monza, Donington, Imola en Brno
Dat is geen circuitquote:
Uhuhquote:
Maar eau rouge is en blijft het aller aller vetstquote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Monza lijkt me wel heel vet ja, of Imola.
Vervelend is dat inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Maar ik kan er niet tegen.
Wees gewoon fucking eerlijk.
En doe iets met mijn reacties.
En als ik dan zeg dat ik gewoon wil doen tegen haar, en dat ze niks hoeft te verwachten. Is het niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |