12 was hij toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meiden van 15 dames noemen
Maarja nu weg.
weet je nog die keer dat we zo in de achtertuin lagen en de hele straat mee kon kijken?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja, vinden we spannend, in het openbaar
Nee, 15..quote:
Lekker belangrijk hoe je ze noemtquote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meiden van 15 dames noemen
Maarja nu weg.
PUBLIC.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Lekker, doe die muts maar af.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hou vannacht je hand vastalleen niet met mijn handen
Oh jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat was echt supergeil.quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat we zo in de achtertuin lagen en de hele straat mee kon kijken?Ja, dat jaquote:
Ik wou al zeggenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef Jotcha het volgende:
Alhoewel slet of hoer roepen niet zo handig is
jawel man. dat vinden ze geilquote:Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef Jotcha het volgende:
"Dames van 15."quote:Op maandag 4 mei 2009 @ 00:05 schreef Jotcha het volgende:
Stil maar.quote:
Hey hoer mag ik je nummer?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jawel man. dat vinden ze geil
Oeh ik kijk al uit naar 5 mei.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de hond trouwens ook vast binnen geroepenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh jee
[..]
Ja dat was echt supergeil.
[..]
Ja, dat ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |