abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:38:53 #201
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68841870
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:

Hoe is dit hogerop gekomen in vredesnaam?
De nerd himself....onbegrijpelijk en hij gaat even beslissen hoe en wat?
duh
pi_68842067
quote:
Het gebeurt fuckingverdomme recht onder onze ogen.
Correctie: het gebeurt in jóuw ogen. Tussen jouw óren, beter gezegd. Als je werkelijk meent wat je hier op Fok! allemaal schrijft heb je een stevige waanstoornis te pakken. Je kan wel roepen dat jij gewoon een van de weinigen bent die ziet wat er gaande is, en dat wíj met z'n allen blind zijn, maar bij de overweldigende afwijzing van je doemscenario's zou je je kunnen gaan afvragen of het misschien toch niet aan jezelf ligt.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:24:00 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68842867
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Correctie: het gebeurt in jóuw ogen. Tussen jouw óren, beter gezegd. Als je werkelijk meent wat je hier op Fok! allemaal schrijft heb je een stevige waanstoornis te pakken. Je kan wel roepen dat jij gewoon een van de weinigen bent die ziet wat er gaande is, en dat wíj met z'n allen blind zijn, maar bij de overweldigende afwijzing van je doemscenario's zou je je kunnen gaan afvragen of het misschien toch niet aan jezelf ligt.
En dat riep men ook tegen de underground kranten tijdens de jaren 30. Jullie zijn paranoia. Hitler doet goed. Hitler zorgt voor banen. Hitler heeft de zorg op orde. Hitler geeft gevoel van saamhorigheit. Hitler dit en Hitler dat. Had de gewone niet-joodse man het eventjes fout. "Ich habe es nicht gewüsst.".

l'Histoire se répète!! Dat zeg ik je.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:27:34 #204
52357 Lambiekje
pi_68842951
Voor de geïnteresseerden een Griep FAQ, en het is lang, heel lang. Met zeer leuk zaken er tussen, maar dat mag men lekker zelf ontdekken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 10 mei 2009 @ 00:38:25 #205
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68860963
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat riep men ook tegen de underground kranten tijdens de jaren 30. Jullie zijn paranoia. Hitler doet goed. Hitler zorgt voor banen. Hitler heeft de zorg op orde. Hitler geeft gevoel van saamhorigheit. Hitler dit en Hitler dat. Had de gewone niet-joodse man het eventjes fout. "Ich habe es nicht gewüsst.".

waarom mag jij gewoon (totnutoe zonder gevolgen) dit soort onzin blijven blèren???

quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:27 schreef Lambiekje het volgende:
Voor de geïnteresseerden een Griep FAQ, en het is lang, heel lang. Met zeer leuk zaken er tussen, maar dat mag men lekker zelf ontdekken.
en weer doe je het... een link dumpen die in jouw ogen interessant is met de mededeling dat men zelf uit mag zoeken wat er überhaupt interessant aan zou zijn...

Heb even een stukje zitten lezen en kwam o.a. dit tegen:
quote:
De eerste keer dat ik ervan las was in het dagblad 'De Telegraaf', dat is een
soort vakblad van vertegenwoordigers.
dat is maar één van de dingen die erg wazig klinken...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:19:19 #206
52357 Lambiekje
pi_68866015
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef bas-beest het volgende:

[..]

waarom mag jij gewoon (totnutoe zonder gevolgen) dit soort onzin blijven blèren???

[..]
Het is geen onzin, dat was de realiteit van de slapende werkende man. Hitler was goed. Onze bedrijfsleven heeft veel, heel veel gedaan voor Hitler. Kan je wel zeggen ohh wat fout. Ja dat is fout. Maar zou was en is onze Nederlandse mentaliteit. Als er ergens geld aan te verdienen valt dan doen wij dat, ook al kost het de (Joodse) overbuurman. Nederland is niet voor niets een van de grootste kinderhandel, pedohandel, mensensmokkel en wapenhandel van de wereld.

Ik maak de vergelijking dat mensen die dus WEER voor de elite waarschuwingen voor gek werden verklaard. Dat is dus 80 jaar geleden ook gebeurd. Daarom zeg ik dat men NIETS van geschiedenis leert en dat het vrolijk recht onder onze neuzen WEER kan ingevoerd worden.

En er staat WEER een verbod op stapel. Vrouwen die zwanger zijn mogen niet roken, drinken en drugs gebruiken. Wederom een wet over GEEN beschikking eigen lichaam.

** het niet mogen bespreken van aanloop naar, afloop van, en tijdens WO2, maakt het dus mogelijk dat we nu op nog grovere wijze behandeld gaan worden. En nog erger beperkt worden in onze rechten. Men kent zijn eigen geschiedenis gewoonweg niet. En dat gaat onze koppen kosten.
quote:
en weer doe je het... een link dumpen die in jouw ogen interessant is met de mededeling dat men zelf uit mag zoeken wat er überhaupt interessant aan zou zijn...

Heb even een stukje zitten lezen en kwam o.a. dit tegen:
[..]

dat is maar één van de dingen die erg wazig klinken...
Je wilt toch niet echt zeggen dat de Telegraaf integere stukken schrijft. Kom op Basbeest je weet wel beter..

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 10-05-2009 11:27:20 ]
pi_68866424
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:27 schreef Lambiekje het volgende:
Zowat het eerste wat ik lees is:
quote:
"Omdat de meeste informatie is gehaald uit kranten, boeken, TV, etc. kan niet altijd voor de waarheid worden ingestaan. Voor zover dat in dit land (nog) mogenlijk is zijn alle medische experimenten uitgeprobeerd op:mijzelf en 2 hiv-patienten."
Het is dus wat knip en plakwerk, waar jij zelf ook niet echt vies van bent meen ik, en als ik het zo zie was het eerst een html bestand, en bovenaan bij de meta-tags staat oa "gazastrook", "woodpecker" en nog wat flauwekul. Nog even afgezien van het feit dat virussen in het lichaam van iemand met een immuun ziekte toch heel andere dingen doen dan bij een verder gezond iemand, is dit echt een gevalletje van booreilanden met peren vergelijken. Dit is zelfs voor jouw doen wel een erg matige bron lambiekje..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68866484
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit heb ik even gecheckt bij mijn opa, die zeer actief was in de BS (het verzet dus) en die vertelde me dat hoeveel krantjes ze ook drukten en verspreidden, er altijd vraag naar meer was. Dit was trouwens ook al het geval voordat de oorlog uitbrak, maar waar mensen de fout in gingen was dat men dacht dat na de 1e wereldoorlog men zo zou zijn geschrokken van alle doden en ellende dat het nooit meer zover zou komen.. Daar was dus nog een oorlog voor nodig jammergenoeg..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 10 mei 2009 @ 12:02:46 #209
52357 Lambiekje
pi_68866845
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dit heb ik even gecheckt bij mijn opa, die zeer actief was in de BS (het verzet dus) en die vertelde me dat hoeveel krantjes ze ook drukten en verspreidden, er altijd vraag naar meer was. Dit was trouwens ook al het geval voordat de oorlog uitbrak, maar waar mensen de fout in gingen was dat men dacht dat na de 1e wereldoorlog men zo zou zijn geschrokken van alle doden en ellende dat het nooit meer zover zou komen.. Daar was dus nog een oorlog voor nodig jammergenoeg..
Zelf met een beperkt legerverbod voor Duitsland. Er zijn rare spelletjes gespeeld in die tijd in Europa. En daar pakken wij nu de vruchten van met één Europa. ahummm.

Ik had het er toch over dat er undergroundkranten was vóór de oorlog en tijdens de oorlog. Tuurlijk kon men niet er meer aan voldoen toen de oorlog eenmaal begonnen was. 1933 direct na Reichtstagbrand was men nog niet zo happig op het alternatieve. Hitler was toen nog goed bezig met werkgelegenheid, dacht men. Dat toen allerlei verboden werden ingesteld maakte niet uit. Zie je al parallellen met 911!?
pi_68962989
Ik moest opeens denken aan Here Is Johnny..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')