Bring your daughter to the slaughterquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef lkb9000 het volgende:
Echt waar!
Edwin waar blijft je beloofde fancy-ass OP?
Niet te laat om Old school te kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga maar weer verder met Heroes! Moet toch nog 6 minuten wachten totdat Martyrs binnen is, en dan is het toch al weer veel te laat om zo'n enge film te kijken
Sweet dreamsquote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Poit het volgende:
Ik ga verder met Bleach
Gillende japanse stemmen, ideaal om in slaap mee te vallen..
Nee, maar die is pas op 1% en gaat ook niet zo snel...quote:
En ik ook!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Poit het volgende:
Oeh, trouwens, Lennart, Reintje, ik wil ook een x-ray NES zapper shirt!
Nee sorry koei, dat gaat niet lukken..quote:
Als Reintji het goed vindt flans ik zo voor alle controllers en consoles wat shirtdesigns in elkaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Poit het volgende:
Oeh, trouwens, Lennart, Reintje, ik wil ook een x-ray NES zapper shirt!
Ben druk bezig met Logic. Zoals ik heb laten weten zijn er op dit moment 45000 samples om te beluisteren voor mij, dit zal ik ook zeker doen.quote:
Op de voorkant jullie nes controller met stropdas meuk en op de rug de zapper.. Die is wel zo zwaar koning!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als Reintji het goed vindt flans ik zo voor alle controllers en consoles wat shirtdesigns in elkaar.
Is het goed als ik dat N64 controller shirt-design hier even plaats Reintji?
Maar ik hou toch van je?quote:
Lekkere prioriteiten weer hoor...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben druk bezig met Logic. Zoals ik heb laten weten zijn er op dit moment 45000 samples om te beluisteren voor mij, dit zal ik ook zeker doen.
Die OP komt er nog wel, maar nu geen zin in.
Je begrijpt het niet goed. Hij gaat een OP met muziek maken voor ons!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |