Het is niet dat ik kritiek op hem heb, ze moeten gewoon zoveel mogelijk van de buitenwereld worden afgesloten.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als je kritiek op hem uit is dat ook okeeDat kan op Fok en daar mag op gereageerd worden.
Ciao NrTHquote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oké, dan lees ik die morgen wel
Trusten mensen, tis mooi geweest ^^
Vanmiddag liepen er mensen te zeuren dat ze te lief waren voor de overlevers.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef Joylove het volgende:
Npu kan het een beetje vriendelijker door die mic Het zijn geen honden
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Vanmiddag liepen er mensen te zeuren dat ze te lief waren voor de overlevers.
Dus dat hebben ze sinds vanmiddag aangepast
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Vanmiddag liepen er mensen te zeuren dat ze te lief waren voor de overlevers.
Dus dat hebben ze sinds vanmiddag aangepast
Hij komt binnen, maakt ze de opdracht duidelijk en gaat weer weg.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet dat ik kritiek op hem heb, ze moeten gewoon zoveel mogelijk van de buitenwereld worden afgesloten.
Nu ben ik weg
Sleep well, Daissy ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oké, dan lees ik die morgen wel
Trusten mensen, tis mooi geweest ^^
Staat er wel!!quote:
quote:Zondag 3 mei 21:10
De brief:
Het Dagduel gaat vandaag tussen Jeroen en Eline. Dit keer geen snelle opdracht, maar een langzame, uitgesmeerd over 48 uur. Eline en Jeroen, jullie worden op water en bruine bonen gezet. Degene die als eerste iets anders in zijn mond stopt, verliest.
In dat geval wordt ook de complete voedselvoorraad van de hele groep in beslag genomen, inclusief de bruine bonen van de verliezer, voor de complete tijd dat de opdracht nog duurt.
Dat laten ze aan Johan over.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Tis wat anders als hij hele gesprekken aangaat en gaat vertellen wat er vandaag in de wereld is gebeurd
Ja als straf als Eline of jeroen wat anders eet of drinkt dan bonen en waterquote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staat er wel!!
Zondag 3 mei 21:10
De brief:
[..]
Ciao Lavenderr.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ga jullie verlaten, morgen weer die irritante wekker, dus duik mijn bedje in![]()
Wens jullie nog een fijne avond
het is pas leuker als Eline en Jeroen honger hebben en de bonen inmiddels zat zijn ....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Had nog wel lekker eten of een krat bier verwacht , zo is het weer een makkie voor eline![]()
en ja 48 uur is lang maar laat ze ze maar geconfronteerd worden met lekkere hapjes en drankjes.
Amber heb tenslotte al sprinkhanen en hondenvoer gegeten , wat een bikkel eigenlijk
Ja dat klopt, maar die hele voedselvoorraad is al in beslag genomen. Dementor heeft wel gelijk als hij zegt dat het er niet letterlijk staat dat er niet staat dat ze geen eten meer krijgen. Maar er staat dat het voedsel pas in beslag genomen gaat worden als men iets in hun mond stopt. Dat voedsel is al in beslag genomen, dus kunnen ze niets meer in hun mond stoppen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja als straf als Eline of jeroen wat anders eet of drinkt dan bonen en water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |