quote:
Ik vond dat niet eens echt een sneer, het zegt meer over Amber haar emotionele gesteldheid dan over de opmerking an sich.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Toelichten is het probleem niet maar hij hoeft geen sneren uit te delen. Maar het is geen halszaak maar in het geval van amber is de opmerking van bart het druppeltje geweest bij haar.
En dat zou hij moeten laten als regie. Als de mensen onderling hatelijk zijn zoeken ze het maar lekker samen uit, maar bart is een buitenstaander wat de groep aangaat en zou dat in mijn ogen dus beter achterwege laten.
dat idee had ik ook al ja ... het moet gewoon mondeling uitgelegd worden anders snappen ze er weer geen bal vanquote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Dementor het volgende:
Bart komt af en toe opdrachten toelichten.
Als hij dat niet doet bellen ze naar de regie en krijgen jullie alleen "okay zullen we doen" te horen als de Overlevers aan de telefoon zijn.
We willen telefonisch contact zo veel mogelijk beperken aangezien dit eenzijdige communicatie op de streams oplevert.
Dat is gewoon een gevolg van het haantje de voorste gedrag van Amber.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond dat niet eens echt een sneer, het zegt meer over Amber haar emotionele gesteldheid dan over de opmerking an sich.
Dat zal zéker een grote rol spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim heeft z'n militaire training gehad hè, die vind dit redelijk kinderspel
Zou dit ook gelden voor een tandenborstel?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp er nog steeds geen ruk van. Die Eline en Jeroen worden zo niet in de verleiding gebracht om iets anders in hun mond te stoppen, sterker nog, ze kunnen het niet eens![]()
Op de site staat namelijk ook gewoon dat die anderen 48 uur niets te eten krijgen.
Zouden ze daar boven zelf de opdracht niet begrijpen???quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp er nog steeds geen ruk van. Die Eline en Jeroen worden zo niet in de verleiding gebracht om iets anders in hun mond te stoppen, sterker nog, ze kunnen het niet eens![]()
Op de site staat namelijk ook gewoon dat die anderen 48 uur niets te eten krijgen.
Staat er niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mee eens,Bart voelt zich te belangrijk? Niet meer on stream, leg het maar zo goed mogelijk uit..per brief!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Toelichten is het probleem niet maar hij hoeft geen sneren uit te delen. Maar het is geen halszaak maar in het geval van amber is de opmerking van bart het druppeltje geweest bij haar.
En dat zou hij moeten laten als regie. Als de mensen onderling hatelijk zijn zoeken ze het maar lekker samen uit, maar bart is een buitenstaander wat de groep aangaat en zou dat in mijn ogen dus beter achterwege laten.
joh! echt niet ..... wat maakt dat nu uit als Bart af en toe zijn snuit ff laat zien...quote:
Dat is niet echt normaal, als de rest na zo'n dag niks te eten krijgt voor 48 uurquote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze staan in de rij om een dagboekje op de computer te zetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Tessio het volgende:
Wat staan ze mekaar nou allemaal aan te kijken?
Is niks mis mee dat Bart zich af en toe vertoont. Er heeft toch ook niemand problemen mee dat hij , met enige bekendheid, hier gewoon een medefokker is? Ik vind het zelfs leuk dat hij zich ook vertoont op "MIJN" forum.quote:
Oh oke thnx, dat stukje had ik dan even gemist.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ze staan in de rij om een dagboekje op de computer te zetten.
Zondag 3 mei 21:10quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
na ca 47 uur???quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Dementor het volgende:
'In dat geval wordt ook de complete voedselvoorraad van de hele groep in beslag genomen, inclusief de bruine bonen van de verliezer, voor de complete tijd dat de opdracht nog duurt."
Dus binnen nu en 48 uur komt er nog een voedsel voorraad voor de andere Overlevers.
Ja, dat vind ik ook heel leuk, dat Bart daar af en toe komt binnenvallen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niks mis mee dat Bart zich af en toe vertoont. Er heeft toch ook niemand problemen mee dat hij , met enige bekendheid, hier gewoon een medefokker is? Ik vind het zelfs leuk dat hij zich ook vertoont op "MIJN" forum.
maar vast niet voor 48 uur, maar dan wordt gewoon weer opnieuw bepaald wat ze wél krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zondag 3 mei 21:10
De brief:
In dat geval wordt ook de complete voedselvoorraad van de hele groep in beslag genomen,
Waarom zijn de dagboeken van Zaterdag nog leeg?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Dementor het volgende:
'In dat geval wordt ook de complete voedselvoorraad van de hele groep in beslag genomen, inclusief de bruine bonen van de verliezer, voor de complete tijd dat de opdracht nog duurt."
Dus binnen nu en 48 uur komt er nog een voedsel voorraad voor de andere Overlevers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |