quote:Eerste wedstrijd:
Manchester United - Arsenal 1-0
O'Shea 18
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand (Evans 87), Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson (Giggs 66), Ronaldo, Tevez (Berbatov 66), Rooney.
Arsenal: Almunia, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Song, Diaby, Walcott (Bendtner 70), Fabregas, Nasri, Adebayor (Eduardo 82).
primaquote:
Ik vrees van welquote:
bron: www.vi.nlquote:Van Persie kan meedoen tegen Manchester Utd
04/05/2009 15:59
Robin van Persie is voldoende hersteld van zijn liesblessure om aan te kunnen treden met zijn team Arsenal tegen Manchester United. De Engelse ploegen spelen dinsdag de return in de halve finale van de Champions League. The Mancunians verdedigen een 1-0 voorsprong uit de heenwedstrijd.
Van Persie raakte geblesseerd in de halve finale van de strijd om de FA-Cup tegen Chelsea (2-1 winst voor Chelsea). De heenwedstrijd in de halve finale van de Champions League moest de Rotterdammer aan zich voorbij laten gaan vanwege de opgelopen lieskwetsuur.
Arsène Wenger, manager van The Gunners, verklaarde eerder vandaag dat indien Van Persie fit is, hij waarschijnlijk zijn ploeg in de vertrouwde 4-4-2 formatie zal laten beginnen. Tijdens het duel met Manchester United op Old Trafford liet de Fransman zijn team in een 4-2-3-1 opstelling spelen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Fukjoeman het volgende:
Van Persie kan in ieder geval meedoen.
[..]
bron: www.vi.nl
Yeah Arsenal gaat winnenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Fukjoeman het volgende:
Van Persie kan in ieder geval meedoen.
[..]
bron: www.vi.nl
Hij blijft toch belangrijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach ja moeten we niet gaan doen alsof Robin onze bevrijder is want hij was de laatste tijd ook niet echt in vorm.
Ik kan niet ontkennen dat ik niet blij ben nee.quote:
Het enige wat een beetje hoopt geeft, is dat we wel al gewonnen hebben van ze in PL!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft United nou al niet meer verloren in de CL? 24 ofzo?
dezelfde score mag van mij morgenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:55 schreef Jenn11 het volgende:
[..]
Het enige wat een beetje hoopt geeft, is dat we wel al gewonnen hebben van ze in PL!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
VANAVOND
Chips en knakworstjes staan al klaar![]()
sjempions leaguequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef Anonymousz het volgende:
Geen Koeman op de voor/nabeschouwing graag
Met zijn manjechester en kicks
Oja ook datquote:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ondanks dat ik denk dat het niet erg gemakkelijk zal zijn en betwijfel of Arsenal het gaat redden, lijkt het me niet dat United het met twee vingers in de neus en eentje in de kont van Ronaldo zal gaan redden.quote:
Ronaldo zal geen rol spelen.. Tevez doet hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ondanks dat ik denk dat het niet erg gemakkelijk zal zijn en betwijfel of Arsenal het gaat redden, lijkt het me niet dat United het met twee vingers in de neus en eentje in de kont van Ronaldo zal gaan redden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ronaldo zal geen rol spelen.. Tevez doet het
Photobuck en Imageshackquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef RayMania het volgende:
Waar heb je die mooie shirtjes vandaan, mcyodogg?
Grappig, maar er zal vast een site zijn waar er meer te vinden zijn.quote:
Google?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grappig, maar er zal vast een site zijn waar er meer te vinden zijn.
Wederom grappig, maar ik bedoel dus gewoon een site als deze, maar dan die mooiere tenues.quote:
Kan je helaas niet heel erg helpen. Deze shirtjes heb ik van een manunited forum(redcafe), die kwam ik toevallig tegen toen ik de meningen daar ging peilen. Waar ze origineel vandaan komen zou ik niet kunnen zeggen. Wat wel jammer is want ze zijn inderdaad wel fraai.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef RayMania het volgende:
Waar heb je die mooie shirtjes vandaan, mcyodogg?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ondanks dat ik denk dat het niet erg gemakkelijk zal zijn en betwijfel of Arsenal het gaat redden, lijkt het me niet dat United het met twee vingers in de neus en eentje in de kont van Ronaldo zal gaan redden.
Jinx!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef Gunner het volgende:
Tevez is de speler van United waar ik me het _minste_ druk om maak. Overschatte speler is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |