quote:Eerste wedstrijd:
Manchester United - Arsenal 1-0
O'Shea 18
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand (Evans 87), Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson (Giggs 66), Ronaldo, Tevez (Berbatov 66), Rooney.
Arsenal: Almunia, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Song, Diaby, Walcott (Bendtner 70), Fabregas, Nasri, Adebayor (Eduardo 82).
primaquote:
Ik vrees van welquote:
bron: www.vi.nlquote:Van Persie kan meedoen tegen Manchester Utd
04/05/2009 15:59
Robin van Persie is voldoende hersteld van zijn liesblessure om aan te kunnen treden met zijn team Arsenal tegen Manchester United. De Engelse ploegen spelen dinsdag de return in de halve finale van de Champions League. The Mancunians verdedigen een 1-0 voorsprong uit de heenwedstrijd.
Van Persie raakte geblesseerd in de halve finale van de strijd om de FA-Cup tegen Chelsea (2-1 winst voor Chelsea). De heenwedstrijd in de halve finale van de Champions League moest de Rotterdammer aan zich voorbij laten gaan vanwege de opgelopen lieskwetsuur.
Arsène Wenger, manager van The Gunners, verklaarde eerder vandaag dat indien Van Persie fit is, hij waarschijnlijk zijn ploeg in de vertrouwde 4-4-2 formatie zal laten beginnen. Tijdens het duel met Manchester United op Old Trafford liet de Fransman zijn team in een 4-2-3-1 opstelling spelen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Fukjoeman het volgende:
Van Persie kan in ieder geval meedoen.
[..]
bron: www.vi.nl
Yeah Arsenal gaat winnenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Fukjoeman het volgende:
Van Persie kan in ieder geval meedoen.
[..]
bron: www.vi.nl
Hij blijft toch belangrijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach ja moeten we niet gaan doen alsof Robin onze bevrijder is want hij was de laatste tijd ook niet echt in vorm.
Ik kan niet ontkennen dat ik niet blij ben nee.quote:
Het enige wat een beetje hoopt geeft, is dat we wel al gewonnen hebben van ze in PL!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft United nou al niet meer verloren in de CL? 24 ofzo?
dezelfde score mag van mij morgenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:55 schreef Jenn11 het volgende:
[..]
Het enige wat een beetje hoopt geeft, is dat we wel al gewonnen hebben van ze in PL!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
VANAVOND
Chips en knakworstjes staan al klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |