Sowieso was het vlak na het uitkomen van het rapport Coronel één grote chaos bij Ajax. Hoe kan het nou dat een bestuur/directie dat afgeserveerd wordt in een rapport nog de kans krijgt om een nieuwe hoofdcoach aan te stellen?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:45 schreef behangplakker het volgende:
Grootste fout van V. Basten was nog wel dat hij er niet uitkwam met Cruijff
Maar zo ga je niet met spelers om.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is allemaal achteraf gelul.
Op het moment dat Perez weer terugkeerde bij Ajax heeft hij gewoon amper nog een goede wedstrijd gespeeld. Het enige seizoen waar hij nog van toegevoegde waarde was was onder Ten Cate.
Ik word er moedeloos van om dit steeds maar weer te halen, ook voor de media.
De grootste fout die van Basten kon maken was de wens om trainer te wordenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:45 schreef behangplakker het volgende:
Grootste fout van V. Basten was nog wel dat hij er niet uitkwam met Cruijff
De handelswijze van Marco was inderdaad niet chique maar ik stond wel volledig achter zijn keuze om Perez te laten vertrekken.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:59 schreef rja het volgende:
[..]
Maar zo ga je niet met spelers om.
Gewoon spelers terug zetten in het tweede en zeggen dat ze niet goed genoeg voor het eerste en voor habbekrats vertrekken bij Ajax, dat heeft Ajax heel wat geld gekost.
Op ten Cate en in mindere mate Koster na waren dat ook allemaal min of meer beginnende trainers.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
De aankopen zijn opzich nog wel redelijk. Cvitanich is denk ik voor zijn komst al gehaald en verder is alleen Sno echt een drama. Het hele elftal draait niet. Ben benieuwd wie ze wel aan het voetballen krijgt. Ten Cate,Blind,Koeman,Koster is het ook allemaal niet gelukt.
Dat is naïef. In iedere ploeg op deze wereld ligt daar een hele belangrijke taak voor de trainer.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Jasza het volgende:
Die teringspelers moeten al gemotiveerd raken als ze in het Ajax shirt het veld opkomen, niet omdat de trainer dat wil.
Zo dachten we in 1954. Tegenwoordig weten we dat het niet meer zo werkt.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Jasza het volgende:
Die teringspelers moeten al gemotiveerd raken als ze in het Ajax shirt het veld opkomen, niet omdat de trainer dat wil.
Ik ben heel blij met Perez bij FC Twente.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De handelswijze van Marco was inderdaad niet chique maar ik stond wel volledig achter zijn keuze om Perez te laten vertrekken.
Buiten dat hij zoals gezegd niet meer belangrijk voor het elftal was, was het op een gegeven moment ook nog eens een stoorzender.
En dat is eigenlijk heel triestquote:Op maandag 4 mei 2009 01:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is naïef. In iedere ploeg op deze wereld ligt daar een hele belangrijke taak voor de trainer.
Ik geloof ook wel dat de spelers gemotiveerd zijn. Iedereen wil toch welke wedstrijd winnen?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Jasza het volgende:
Vaak is het beter om een stapje terug te doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:12 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Perez bij FC Twente.
Dat had niet bij Ajax gekund ?
Zo'n seizoen die Perez bij Twente speelt ?
Nu we toch bezig zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:18 schreef Radegast het volgende:
Steek terug in de goal!
Jep. Vermeer heeft zijn kans gehad maar niet waargemaakt.quote:
Wat een stapje terug ?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vaak is het beter om een stapje terug te doen.
Ook al draait Twente nu weer een beter seizoen, onder de druk bij Ajax had hij bezweken (zeker als je kijkt naar het verwachtingspatroon van dit seizoen).
Bij iemand als McClaren is hij in goede handen. Een warme, open mens die ook open staat voor alles. Dat heeft Perez nodig.
Bij Twente vertrok zowat het hele succesvolle middenveld, het deed ze weinig pijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:29 schreef rja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel spelers bij Twente vertrekken, dat is meestal de makke, de goede spelers worden meestal weggekocht
Lees nou eens...quote:Op maandag 4 mei 2009 01:29 schreef rja het volgende:
[..]
Wat een stapje terug ?
FC Twente is veel beter dan Ajax dit seizoen.
Twente mag dan wel twee keer hoger zijn geëindigd, Ajax zal voor de komende jaren nog een sportieve verbetering blijven. Net als PSV.quote:Ook al draait Twente nu weer een beter seizoen
Werkelijk ?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees nou eens...
[..]
Twente mag dan wel twee keer hoger zijn geëindigd, Ajax zal voor de komende jaren nog een sportieve verbetering blijven. Net als PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |