Link ? Ik wil kopenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ik probeer een kaartje van Rock Werchter te verkopen en iemand heeft 350 euro geboden.
Mailcontact gaat dan goed, en men wil afhalen, ook prima, maar dan een datum prikken daar doen ze zo moeilijk over! Godsamme bel gewoon en kom dat ding halen, mafkees!
Tuuuuuurlijk... En dan een half jaar wachten en hard lachen!quote:
Mwah, de prijzen zitten echt tussen de 300 en de 350 hoor. Voor 350 is hij in elk geval meteen weg... ALS HET AAN MIJ LIGT TENMINSTE WANT DIE KOPERS KUN JE NIET VERTROUWEN TOT HET GELD DAADWERKELIJK OP MN REKENING STAAT...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef BluesRebel het volgende:
Je weet toch al van te voren dat het een dombo is als diegene 350 euro bied op een kaartje?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk... En dan een half jaar wachten en hard lachen!
[..]
Mwah, de prijzen zitten echt tussen de 300 en de 350 hoor. Voor 350 is hij in elk geval meteen weg... ALS HET AAN MIJ LIGT TENMINSTE WANT DIE KOPERS KUN JE NIET VERTROUWEN TOT HET GELD DAADWERKELIJK OP MN REKENING STAAT...
Bewijs van WAT?!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kut![]()
Maar je weet toch dat dit topic een ware HOAX is totdat je met bewijs aan komt zetten eh ?
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Bewijs van WAT?!
Van iemand die niet komt opdagen? Laat me toch met rust.
Nergens voor nodig. En ik geloof ook niet dat dat mag, FAQ etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEE.
Bewijs van je advertentie, lutser !
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
NEE.
Bewijs van je advertentie, lutser !
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. En ik geloof ook niet dat dat mag, FAQ etc.
Kut, ik moest hard lachen. En het is niet eens garppig!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Bewijs van WAT?!
Van iemand die niet komt opdagen? Laat me toch met rust.
300 euro betalen voor een kaartje van een festivalquote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
[..]
Mwah, de prijzen zitten echt tussen de 300 en de 350 hoor. Voor 350 is hij in elk geval meteen weg... ALS HET AAN MIJ LIGT TENMINSTE WANT DIE KOPERS KUN JE NIET VERTROUWEN TOT HET GELD DAADWERKELIJK OP MN REKENING STAAT...
Ik bied trouwens vaak op dat soort kaartjes, puur om de verkopers te frustreren.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef Seam het volgende:
[..]
300 euro betalen voor een kaartje van een festival
Hoe zijn dat oplichters dan? Er zijn gewoon lui die te laat bestellen en vervolgens zoveel geld ervoor over hebben... Die bedrijfjes die veel kaarten in 1x bestellen om door te verkopen, dat zijn oplichters ja, maar niet die lui die niet kunnen gaan omdat ze de poot in het gips hebben oid.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bied trouwens vaak op dat soort kaartjes, puur om de verkopers te frustreren.
Oplichters zijn het.
Wel als ze daarna een ander een poot ermee uitdraaien.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Hoe zijn dat oplichters dan? Er zijn gewoon lui die te laat bestellen en vervolgens zoveel geld ervoor over hebben... Die bedrijfjes die veel kaarten in 1x bestellen om door te verkopen, dat zijn oplichters ja, maar niet die lui die niet kunnen gaan omdat ze de poot in het gips hebben oid.
Gast, ga sokken breien. Die lui willen dat ervoor geven! Wat snap je daar niet aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wel als ze daarna een ander een poot ermee uitdraaien.
Dat is nog altijd verboden. Je mag het alleen tegen de normale verkoopprijs van de hand doen.
Wat ik er niet aan begrijp is dat jij voor die paar rotcenten zegt loop maar naar de klote met je wetgeving.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Gast, ga sokken breien. Die lui willen dat ervoor geven! Wat snap je daar niet aan?
Wetgevingquote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat ik er niet aan begrijp is dat jij voor die paar rotcenten zegt loop maar naar de klote met je wetgeving.
Asociaal gedrag noem ik dat.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat ik er niet aan begrijp is dat jij voor die paar rotcenten zegt loop maar naar de klote met je wetgeving.
Asociaal gedrag noem ik dat.
Ach ja, als je denkt daarmee je gelijk te moeten halen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wetgeving! Je weet niet waar je over praat, VMBO'er.
Ga eens van het internet af. Je moet minimaal 70 op de IQ test scoren om op internet te mogen. Anders is het verboden volgens de wetgeving!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ach ja, als je denkt daarmee je gelijk te moeten halen.
Dus jij bent een van die smerige doorverkopers, ga eens even gauw doodquote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Ik probeer een kaartje van Rock Werchter te verkopen en iemand heeft 350 euro geboden.
Mailcontact gaat dan goed, en men wil afhalen, ook prima, maar dan een datum prikken daar doen ze zo moeilijk over! Godsamme bel gewoon en kom dat ding halen, mafkees!
Je bent nog trots op je asociale gedrag ook nog he?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:23 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ga eens van het internet af. Je moet minimaal 70 op de IQ test scoren om op internet te mogen. Anders is het verboden volgens de wetgeving!
Smerig, smerig... Straks ga je nog zeggen dat ik me moet uitkleden en met allemaal andere handelsgeesten in de douche moet begeven...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij bent een van die smerige doorverkopers, ga eens even gauw dood![]()
Klaar met je gezever?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je bent nog trots op je asociale gedrag ook nog he?
350.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
Goffer, 300 voor een kaartje.... die TS is echt een oplichter, als zijn verhaal al waar is !![]()
Ik heb niks tegen handelaars behalve als ze mensen gewoon keihard naaienquote:Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Smerig, smerig... Straks ga je nog zeggen dat ik me moet uitkleden en met allemaal andere handelsgeesten in de douche moet begeven...
Vitalogy heeft tenminste sterke en, nog belangrijker, gerelateerde argumenten.quote:
Festival op 2 t/m 5 juli in België met dit jaar een zieke line-up.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat een geld , daarvoor wacht ik wel totdat de dvd en het t-shirt er zijn ik weet ook niet wie rock werchter ofzo is.
Wehehehehehehehehehehehehehe! Stomme ezel, het is jullie eigen domme schuld dat jullie geen kaarten hebben, er was tijd zat om er een te kopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Festival op 2 t/m 5 juli in België met dit jaar een zieke line-up.
Ik zou er met 4 vrienden heengaan maar omdat eentje nog geen geld had moesten we wachten en helaas zijn alle combi tickets nu uitverkocht. (Mede dankzij die smerige tickethandelaars)
Volgens mij ga je op deze manier helemaal niks verkopen , jezus doe eens normaal manquote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wehehehehehehehehehehehehehe! Stomme ezel, het is jullie eigen domme schuld dat jullie geen kaarten hebben, er was tijd zat om er een te kopen.
Weer zo'n mongool die de schuld altijd maar weer op iemand anders moet afschuiven en de slachtofferrol inneemt...
quote:
Denk je dat ik er ook maar over peins om iets te verkopen op Fok? Neh, moraalridderen jullie hier maar lekker door, morgen/overmorgen heb ik 130 euro verdiend.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij ga je op deze manier helemaal niks verkopen , jezus doe eens normaal man
@ Japsnars , dat klinkt wel cool ondanks dat het uitverkocht is ga ik even googlen.
Ja ik doe ook heel erg hard boehoequote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wehehehehehehehehehehehehehe! Stomme ezel, het is jullie eigen domme schuld dat jullie geen kaarten hebben, er was tijd zat om er een te kopen.
Weer zo'n mongool die de schuld altijd maar weer op iemand anders moet afschuiven en de slachtofferrol inneemt...
130 euro, wow!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Denk je dat ik er ook maar over peins om iets te verkopen op Fok? Neh, moraalridderen jullie hier maar lekker door, morgen/overmorgen heb ik 130 euro verdiend.
En vorige week al 90 euro verdiend, totaal is dus 220 euro verdiend, dat is een heel kaartje met consumptiebonnen! Mijn god wat een heerlijk gevoel.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik doe ook heel erg hard boehoe![]()
![]()
En voorgaande jaren was werchter pas half mei op zijn vroegst uitverkocht. Natuurlijk snap ik best dat het met deze line up wel sneller kan gaan maar anderhalve maand sneller? Nee, dat had ik niet gedacht
[..]
130 euro, wow!![]()
![]()
Nog even en je bent miljonair![]()
Dan is jou pauper bed nog niks vergelijken met mijn aupingquote:Op maandag 4 mei 2009 00:15 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
En vorige week al 90 euro verdiend, totaal is dus 220 euro verdiend, dat is een heel kaartje met consumptiebonnen! Mijn god wat een heerlijk gevoel.
Daar slaap ik vast goed op. xxx
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Denk je dat ik er ook maar over peins om iets te verkopen op Fok? Neh, moraalridderen jullie hier maar lekker door, morgen/overmorgen heb ik 130 euro verdiend.
Hoax, duidelyk. Anders huilde je niet dat je geen kaarten kon kopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan is jou pauper bed nog niks vergelijken met mijn auping![]()
Vorige maand $3000,- voor iets waar ik hooguit 15 uur mee bezig ben geweest.
En dan nog met 15 minuten per maand berichten plaatsen op myspace:
Februari: $800
Maart: $484
April: $540
Ka-ching
Ik zelf kan er heel veel kopenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Hoax, duidelyk. Anders huilde je niet dat je geen kaarten kon kopen.
AC/DC en Metallica in Ahoy waren binnen een uur uitverkocht. Ik had m'n kaarten al maar m'n kameraden konden er niet door komen. Maar ondertussen stonden de kaarten al wel op marktplaats aangeboden "wegens omstandigheden kan ik er niet heen", maar wel meer als het dubbele vragen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
lol je weet toch dat de dollar geen rooice cent meer waard is he?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ka-ching
Je weet toch wel dat ik een stuk meer van de economie afweet dan jij, he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
lol je weet toch dat de dollar geen rooice cent meer waard is he?
groeten zaandam pimp
Mooi voor je, dat je er maar gelukkig mee bentquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
De kaart is inmiddels verkocht hoor. Dikke winst!
Jij bent echt stoer mên !quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Heb je bewijs ? Anders is het alsnog een hoax !quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
toevallig weet ik wel veel van economie af. ik ben namelijk eigen ondernemer. ik treed op als rapper in clubs hier in de buurt en vraag 1000 euro per avond. dus een heel andere catgerie dan dat tientjes werk van jouquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik een stuk meer van de economie afweet dan jij, he?![]()
De dollar schommelt nu al een hele tijd rond de 1.33 wat nog steeds neerkomt op een waarde van 75%
JE CAPS LOCK STAAT AAN.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
[..]
Evalueer eens.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ka-ching
Nee dan weet je veel van de economiequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
toevallig weet ik wel veel van economie af. ik ben namelijk eigen ondernemer. ik treed op als rapper in clubs hier in de buurt en vraag 1000 euro per avond. dus een heel andere catgerie dan dat tientjes werk van jou
groetjes henk 'streetwise' Z.
als dat echt zo zijn geweest waarom stop je dan niet met school en stort je je vol op je ´handeltje´. zo te horen ben je bijna miljonairquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dan weet je veel van de economieLaat staan dat een simpele onbekende rapper 1000 per avond krijgt
![]()
Daarnaast heb jij met je buurtwek geen zak te maken met de amerikaanse dollar.
Daarnaast is dit hondertjes werk nog steeds 5x zoveel wat de gemiddelde VWO-scholier verdient![]()
Plus dit was eigenlijk nog maar een test als ik er even de tijd voor neem kan ik de winst zo vertienvoudigen
Krijg je in amerika in euros betaald dan ? omdat je duizend euro per avond vraagt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als dat echt zo zijn geweest waarom stop je dan niet met school en stort je je vol op je ´handeltje´. zo te horen ben je bijna miljonair
ik vraag ong. 1000 gemiddeld. ik ben vaak te vinden in compton (amerika) waar vrienden van me wonen dus heb wel degelijk iets met de dollar te maken. ik weet dat als ik twee avonden rap ik daar in compton 3 weken als een god in frankrijk kan leven. maar goed daar weet jij natuurlijk niks van daar achter je computertje
Het is altijd handig om een slag om de arm te houden. Op dit moment werkt mijn handel erg goed maar ik heb geen 100% zekerheid voor de toekomst.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
als dat echt zo zijn geweest waarom stop je dan niet met school en stort je je vol op je ´handeltje´. zo te horen ben je bijna miljonair
ik vraag ong. 1000 gemiddeld. ik ben vaak te vinden in compton (amerika) waar vrienden van me wonen dus heb wel degelijk iets met de dollar te maken. ik weet dat als ik twee avonden rap ik daar in compton 3 weken als een god in frankrijk kan leven. maar goed daar weet jij natuurlijk niks van daar achter je computertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |