Smerig, smerig... Straks ga je nog zeggen dat ik me moet uitkleden en met allemaal andere handelsgeesten in de douche moet begeven...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij bent een van die smerige doorverkopers, ga eens even gauw dood![]()
Klaar met je gezever?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:24 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je bent nog trots op je asociale gedrag ook nog he?
350.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
Goffer, 300 voor een kaartje.... die TS is echt een oplichter, als zijn verhaal al waar is !![]()
Ik heb niks tegen handelaars behalve als ze mensen gewoon keihard naaienquote:Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Smerig, smerig... Straks ga je nog zeggen dat ik me moet uitkleden en met allemaal andere handelsgeesten in de douche moet begeven...
Vitalogy heeft tenminste sterke en, nog belangrijker, gerelateerde argumenten.quote:
Festival op 2 t/m 5 juli in België met dit jaar een zieke line-up.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:45 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje wat een geld , daarvoor wacht ik wel totdat de dvd en het t-shirt er zijn ik weet ook niet wie rock werchter ofzo is.
Wehehehehehehehehehehehehehe! Stomme ezel, het is jullie eigen domme schuld dat jullie geen kaarten hebben, er was tijd zat om er een te kopen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Festival op 2 t/m 5 juli in België met dit jaar een zieke line-up.
Ik zou er met 4 vrienden heengaan maar omdat eentje nog geen geld had moesten we wachten en helaas zijn alle combi tickets nu uitverkocht. (Mede dankzij die smerige tickethandelaars)
Volgens mij ga je op deze manier helemaal niks verkopen , jezus doe eens normaal manquote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wehehehehehehehehehehehehehe! Stomme ezel, het is jullie eigen domme schuld dat jullie geen kaarten hebben, er was tijd zat om er een te kopen.
Weer zo'n mongool die de schuld altijd maar weer op iemand anders moet afschuiven en de slachtofferrol inneemt...
quote:
Denk je dat ik er ook maar over peins om iets te verkopen op Fok? Neh, moraalridderen jullie hier maar lekker door, morgen/overmorgen heb ik 130 euro verdiend.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij ga je op deze manier helemaal niks verkopen , jezus doe eens normaal man
@ Japsnars , dat klinkt wel cool ondanks dat het uitverkocht is ga ik even googlen.
Ja ik doe ook heel erg hard boehoequote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Wehehehehehehehehehehehehehe! Stomme ezel, het is jullie eigen domme schuld dat jullie geen kaarten hebben, er was tijd zat om er een te kopen.
Weer zo'n mongool die de schuld altijd maar weer op iemand anders moet afschuiven en de slachtofferrol inneemt...
130 euro, wow!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Denk je dat ik er ook maar over peins om iets te verkopen op Fok? Neh, moraalridderen jullie hier maar lekker door, morgen/overmorgen heb ik 130 euro verdiend.
En vorige week al 90 euro verdiend, totaal is dus 220 euro verdiend, dat is een heel kaartje met consumptiebonnen! Mijn god wat een heerlijk gevoel.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik doe ook heel erg hard boehoe![]()
![]()
En voorgaande jaren was werchter pas half mei op zijn vroegst uitverkocht. Natuurlijk snap ik best dat het met deze line up wel sneller kan gaan maar anderhalve maand sneller? Nee, dat had ik niet gedacht
[..]
130 euro, wow!![]()
![]()
Nog even en je bent miljonair![]()
Dan is jou pauper bed nog niks vergelijken met mijn aupingquote:Op maandag 4 mei 2009 00:15 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
En vorige week al 90 euro verdiend, totaal is dus 220 euro verdiend, dat is een heel kaartje met consumptiebonnen! Mijn god wat een heerlijk gevoel.
Daar slaap ik vast goed op. xxx
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:06 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Denk je dat ik er ook maar over peins om iets te verkopen op Fok? Neh, moraalridderen jullie hier maar lekker door, morgen/overmorgen heb ik 130 euro verdiend.
Hoax, duidelyk. Anders huilde je niet dat je geen kaarten kon kopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan is jou pauper bed nog niks vergelijken met mijn auping![]()
Vorige maand $3000,- voor iets waar ik hooguit 15 uur mee bezig ben geweest.
En dan nog met 15 minuten per maand berichten plaatsen op myspace:
Februari: $800
Maart: $484
April: $540
Ka-ching
Ik zelf kan er heel veel kopenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Hoax, duidelyk. Anders huilde je niet dat je geen kaarten kon kopen.
AC/DC en Metallica in Ahoy waren binnen een uur uitverkocht. Ik had m'n kaarten al maar m'n kameraden konden er niet door komen. Maar ondertussen stonden de kaarten al wel op marktplaats aangeboden "wegens omstandigheden kan ik er niet heen", maar wel meer als het dubbele vragen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:56 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |