Op mijn server is het patat!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Zelfs in ottd gaat de bekende discussie door...
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk Friet, maar dat geheel terzijde
quote:
Hehe, dat doe ik ook weleens. Alleen houd ik het dan bij dmv. bordjes bij de steden te plaatsen. Scheelt papierquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef First het volgende:
Ik heb bijgehouden op papier de groei van de steden die ik heb laten "groeien" dus dacht post ik hier even
[ link | afbeelding ]
Eensch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:52 schreef Bart het volgende:
Op mijn server is het patat!
Ik ga morgen de broncode van openttd doorkijken om te zien of ik er een applicatie voor kan maken die dat automatisch bijhoudt .quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hehe, dat doe ik ook weleens. Alleen houd ik het dan bij dmv. bordjes bij de steden te plaatsen. Scheelt papier
Ik denk dat je beter een noai ai kan schrijven die dat doetquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef First het volgende:
[..]
Ik ga morgen de broncode van openttd doorkijken om te zien of ik er een applicatie voor kan maken die dat automatisch bijhoudt .
3x3 is het meest efficiënt. Sinds ze die optie hebben ingebouwd, worden er ook huizen in het "middelste" vakje gebouwd, dus inderdaad meer huizen en minder wegen op dezelfde oppervlakte, dus meer inwoners.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef MaxMark het volgende:
Even stukje discussie he: Wat is het meest efficiënte wegenraster om te hebben?
Zelf dacht ik eerst dat 2x2 het best was, omdat huizen alleen aan wegen worden gebouwd en zodoende dus geen enkel hokje in de catchment area van een station leegbleef. Nu viel het me op dat bij 3x3 ook gewoon in het hokje in het midden gebouwd wordt. Dus met 3x3 heb je minder weg en meer huizerij voor je catchment area. Klopt of niet?
Wat er bij 4x4 gebeurt weet ik niet, ik neem aan dat daar in ieder geval dan wel 4 hokjes in het midden leegblijven (tenzij er een gebouw van 2x2 bijstaat).
3 x 3 is beter wat betreft catchment inderdaad. Heb net even geteld en als je een bushalte optimaal neerzet haal je 30 vakjes waar huizen zouden kunnen staan. dat haal je nooit met 2 x 2.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef MaxMark het volgende:
Even stukje discussie he: Wat is het meest efficiënte wegenraster om te hebben?
Zelf dacht ik eerst dat 2x2 het best was, omdat huizen alleen aan wegen worden gebouwd en zodoende dus geen enkel hokje in de catchment area van een station leegbleef. Nu viel het me op dat bij 3x3 ook gewoon in het hokje in het midden gebouwd wordt. Dus met 3x3 heb je minder weg en meer huizerij voor je catchment area. Klopt of niet?
Wat er bij 4x4 gebeurt weet ik niet, ik neem aan dat daar in ieder geval dan wel 4 hokjes in het midden leegblijven (tenzij er een gebouw van 2x2 bijstaat).
Kom liever vertellen wanneer 'ie up is, dat scheelt postsquote:
Zou in principe evenvaak moeten zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom liever vertellen wanneer 'ie up is, dat scheelt posts
Over de server gesproken, is ie nu up? Ik kan m niet vinden in het lijstje.quote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Over de server gesproken, is ie nu up? Ik kan m niet vinden in het lijstje.
Kan de server niet meer online?quote:
Jawel, als ik vanavond weer thuis komquote:
Dat werken zou verboden moeten worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |