abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68681774
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hoor.

Misschien is deze dan niet gemanipuleerd als uitzondering. dat het dagelijks gebeurd met anders nieuws is een feit. Zeer onwaarschijnlijk is het dus niet dat het eventueel zou kunnen met deze PWA foto
Vertel eens Lambiekje, waarom zou iemand jou ooit nog eens serieus moeten nemen?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:03:14 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68681929
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:54 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Vertel eens Lambiekje, waarom zou iemand jou ooit nog eens serieus moeten nemen?
Verdiep je nu maar. het nieuws is gemanipuleerd tot en met. Echt meer dan je lief is.
CNN heeft bijvoorbeeld meer gegil toegevoegd aan het bekende filmpje. Waarom?!

Je hebt vast ook wel van de week gezien bij DWDD het filmpje van het RTl-nieuws waarbij ze een ontploffing lieten horen van een WO2-bom. In het RTLweekoverzicht-reeks dacht men het leuker te kunnen, veel groffer geluid en beeld dat wiebeld. Grappig misschien, maar het geeft wel aan hoe er gehandeld wordt.

Waarom ik niet de twijfels had was omdat Micha Kat, de internetjournalist, al een klacht heeft ingedient bij de commissie. Als het dus geen trucage is zo als men hier en op klokkenluideronline stelt dan heeft hij wel een lekkere blunder gemaakt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68682024
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom ik niet de twijfels had was omdat Micha Kat, de internetjournalist, al een klacht heeft ingedient bij de commissie. Als het dus geen trucage is zo als men hier en op klokkenluideronline stelt dan heeft hij wel een lekkere blunder gemaakt.
Kortom jij gelooft alles wat daar gezegd wordt zonder eerst zelf onderzoek te doen? Wat dus betekent dat je net zo dom bent als mensen die zich niet afvragen of die 'MSM' wel klopt?

!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 09:07:46 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68682025

"Ok..., DIT was dan niet gemanipuleerd, maar de rest WEL"

pi_68682038
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep je nu maar. het nieuws is gemanipuleerd tot en met. Echt meer dan je lief is.
CNN heeft bijvoorbeeld meer gegil toegevoegd aan het bekende filmpje. Waarom?!

Je hebt vast ook wel van de week gezien bij DWDD het filmpje van het RTl-nieuws waarbij ze een ontploffing lieten horen van een WO2-bom. In het RTLweekoverzicht-reeks dacht men het leuker te kunnen, veel groffer geluid en beeld dat wiebeld. Grappig misschien, maar het geeft wel aan hoe er gehandeld wordt.

Jij hebt toch ook ogen in je hoofd? Als je wat beter naar die foto's had gekeken, dan had meteen kunnen zien dat het niet klopte. Net als zo'n beetje iedereen in het topic.

Juist diegene die oproept dat mensen zich verdiepen in de materie blijkt niet kritisch te zijn en vage verhalen meteen voor waar aan te nemen. Dat maakt jou totaal niet betrouwbaar, en dat zul je toch zelf ook wel begrijpen.
pi_68682048
Is er bij Lambiekje al Cannabistest gedaan?
pi_68682076
Whatever
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:17:00 #88
52357 Lambiekje
pi_68682209
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:08 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook ogen in je hoofd? Als je wat beter naar die foto's had gekeken, dan had meteen kunnen zien dat het niet klopte. Net als zo'n beetje iedereen in het topic.

Juist diegene die oproept dat mensen zich verdiepen in de materie blijkt niet kritisch te zijn en vage verhalen meteen voor waar aan te nemen. Dat maakt jou totaal niet betrouwbaar, en dat zul je toch zelf ook wel begrijpen.
Betrouwbaar was ik toch al niet voor menigeen. Ik heb nooit gezegd dat ik een guru ben. Ik beweeg mensen omzelf na te denken.

Men vergeet dat ik ook lang niet alles voor de 100% geloof wat ik plemp. Ik plaatste ook alleen maar omdat Kat dus zo "breaking news-kop had en dacht van daar kan ook FOK-topic over geopend worden. Ik had nog niet de replys gelezen. Simple as that.

Het is toch mooi dat men zich dan gaat bemoeien en concludeert dat het geen trucage is. Wel opvallend dat men hier zich wel mee bezighoudt maar de zaken waarbij je je rechten gestaag door kwijt raakt niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68682259
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Betrouwbaar was ik toch al niet voor menigeen. Ik heb nooit gezegd dat ik een guru ben. Ik beweeg mensen omzelf na te denken.

Men vergeet dat ik ook lang niet alles voor de 100% geloof wat ik plemp. Ik plaatste ook alleen maar omdat Kat dus zo "breaking news-kop had en dacht van daar kan ook FOK-topic over geopend worden. Ik had nog niet de replys gelezen. Simple as that.

Het is toch mooi dat men zich dan gaat bemoeien en concludeert dat het geen trucage is. Wel opvallend dat men hier zich wel mee bezighoudt maar de zaken waarbij je je rechten gestaag door kwijt raakt niet.
Nogmaals, je hebt zelf twee ogen in je hoofd (of 3 of 1 zou me niks verbazen bij jou) en daarmee had ook jij binnen 10 seconden kunnen zien dat die foto's verschillend waren.
Maar nee, je denkt niet na en zet jezelf compleet voor lul. Zeker als je aan de hand van deze foto's gaat roepen dat het anders wel gebeurd.
pi_68682460
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:46 schreef snowgoon het volgende:

[..]

YouTube filmpjes, alleen daar wordt de absolute waarheid verteld
Zelfs op YouTube ben je nog niet veilig voor dat soort mafkezen. Neem dit filmpje:

Dat is door FOK! online gezet en 750.000+ keren bekeken en heeft 1100+ reacties. Het is gewoon een stukje van de televisie, uitgeknipt en geüpload.

Als eerste kwamen er al allerlei verzoekjes via de Privé-berichten van YouTube of we de reacties uit konden zetten. Boehoe... er waren mensen die dingen zeiden die andere mensen weer niet leuk vonden. We moesten de reacties uit zetten... niet dus.

Daarna kwam er nog een andere mafkees, die beweerde dat we het filmpje bewerkt hadden en er scheldwoorden aan toegevoegd hadden . Als je namelijk goed luisterde, met het volume op 10 kon je ergens wat horen ! Schande! Filmpje moest per se offline, hij ging het NOS journaal inlichten, de kranten bellen, enz...

.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:01:50 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68683132
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:15:42 #92
52357 Lambiekje
pi_68683386
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:28 schreef HuHu het volgende:

[..]

Zelfs op YouTube ben je nog niet veilig voor dat soort mafkezen. Neem dit filmpje:

Dat is door FOK! online gezet en 750.000+ keren bekeken en heeft 1100+ reacties. Het is gewoon een stukje van de televisie, uitgeknipt en geüpload.

Als eerste kwamen er al allerlei verzoekjes via de Privé-berichten van YouTube of we de reacties uit konden zetten. Boehoe... er waren mensen die dingen zeiden die andere mensen weer niet leuk vonden. We moesten de reacties uit zetten... niet dus.

Daarna kwam er nog een andere mafkees, die beweerde dat we het filmpje bewerkt hadden en er scheldwoorden aan toegevoegd hadden . Als je namelijk goed luisterde, met het volume op 10 kon je ergens wat horen ! Schande! Filmpje moest per se offline, hij ging het NOS journaal inlichten, de kranten bellen, enz...

.
ook raar. Het filmpje kon wel primetime op SBS6 maar hier op YouTube wordt er geeist dat je 18 bent terwijl je er dan gericht naar opzoek bent. Leeftijdswijzer is triest en geeft mooi het domme schapengedrag aan.
pi_68683488
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ook raar. Het filmpje kon wel primetime op SBS6 maar hier op YouTube wordt er geeist dat je 18 bent terwijl je er dan gericht naar opzoek bent. Leeftijdswijzer is triest en geeft mooi het domme schapengedrag aan.
En youtube wordt ook alleen bekeken in Nederland natuurlijk.. Wat denk je zelf, zou het ook zo kunnen zijn dat er in andere landen andere/strengere eisen aan het vertoonde beeldmateriaal gesteld worden?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:18:59 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68687674
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef Lambiekje het volgende:
orgineel:

[ afbeelding ]

Telegraaf fotofuck:

[ afbeelding ]

http://www.klokkenluidero(...)chuw-pwa-gefaked.htm
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)exander_gephotoshopt

Mijn goed hoe fucking laag is onze mainstreammedia. Wat denkt de Telegraaf wel niet.

Dit laat maar weer eens zien hoe ziekelijk bedrogen we worden met verslageving. Niets is meer wat het lijkt.
Alles is een setup om ons te bedonderen.
Dit komt toch aardig over alsof je het 100% gelooft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_68687732
het mooiste van alles is nog wel dat men hier geen enkele moeite hoeft te doen om TS voor schut te zetten, dat doet hij zelf namelijk al en beter dan wij het ooit zouden kunnen doen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:21:07 #96
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_68687741
volgens mij hebben de oranjes last van slechte adem
<hr>
pi_68687806
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:10 schreef byah het volgende:
Whatever[ afbeelding ]
Haal dat kutbeest van mijn monitor.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:55:19 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68697882
Backfire topic. Maar dat maakt niet uit, want het staat op Zaptruder dus dan is het waar!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:03:55 #99
52357 Lambiekje
pi_68702156
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef Erasmo het volgende:
Backfire topic. Maar dat maakt niet uit, want het staat op Zaptruder dus dan is het waar!
Waarom zou alles waar moeten zijn? Fotomanipulatie/Fotocomposities wordt op grote schaal toegepast, dus gek dat er commotie over is, is niet vreemd.

Er wordt zo nu en dan ook eens een Onion-bericht aangehaald voor de luchtigheid.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 mei 2009 @ 19:48:46 #100
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68703884
Slot nou eens deze onzin
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')