Jij wilt inderdaad besodemieterd worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef Lambiekje het volgende:
ah ja natuurlijk dat MSM bedriegd kan het niet in niews en achtergronden?
Welke gek heeft het nu weer verplaatst?!
Volgens mij WIL men besodemieterd worden?!!
quote:Micha Kat
4 Mei 2009 om 07:03
@Rabarberke
OK, verderop in de reeks inderdaad
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=found&id=17
het heeft ver alle schijn van dat je gelijk hebt, dat moet ik toegeven, de ‘hand voor de momd-serie’ is inderdaad op een heel ander moment genomen, dat zie je aan de sequence van Van Tellingen….
Als je alles zo verdraaid, zit er toch echt een steekje bij je los.quote:Micha Kat
4 Mei 2009 om 10:12
@Indian
Volgens mij moet PWA mij bedanken in plaats van dat ik hem excusues moet aanbieden. Ik zal uitleggen waarom.
Er bestond (en bestaat nog?) veel twijfel over die foto. Door deze twijfel onder de bezoekers van deze site werd ik op dit onderwerp geattendeerd.
Dankzij onze gemeenschappelijke onderzoekingen op deze site (dank, Rabarberke!) is de waarheid aan het licht gekomen, laten we daar nu maar even vanuit gaan: de foto is authentiek.
Deze duidelijkheid -waarmee ook PWA zijn voordeel kan doen- was zonder deze website niet ontstaan. Kijk, dat is nu het mooie van internet wat het onverslaanbaar maakt: THE THRUTH WILL BE REVAILED! Dat kan je van de MSM in geen geval zeggen!
Overigens: zoals al vaker opgemerkt is het de overheid zelf die door lle leugens en nieuwsmanipulaties ervoor verantwoordelijk is dat we nu moeten uitgaan van het principe:
de staat liegt tenzij het tegendeel onomstotelijk kan worden vestgesteld.
De strijd gaat voort! Fight de NWO! Fight Joris Demmink! En -geshopte foto of niet- fight het corrupte en kwaadaardige Huis van Oranje!
Omgquote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef snowgoon het volgende:
Ach, en nu moet Wim Lex die auteur dankbaar zijn!
[..]
Als je alles zo verdraaid, zit er toch echt een steekje bij je los.
Die mensen zijn echt gek. Dit zijn de types die over 3 maanden in een zwarte swift zitten he....quote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef snowgoon het volgende:
Ach, en nu moet Wim Lex die auteur dankbaar zijn!
[..]
Als je alles zo verdraaid, zit er toch echt een steekje bij je los.
Och we kunnen nog een boompje opzetten over die politieagenten die totaal ongeinteresseerd voor zich uit staan te kijken (quote:
Of diegenen die in het BNW forum luid schreeuwend dit soort topics openen om vervolgens, na keihard is aangetoond dat hij (wederom) onzin uitkraamt, stilletjes in een hoekje te gaan zoeken naar een nieuw onderwerp om precies hetzelfde te gaan doen...quote:Op maandag 4 mei 2009 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die mensen zijn echt gek. Dit zijn de types die over 3 maanden in een zwarte swift zitten he....
applaus voor jezelf.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:13 schreef snowgoon het volgende:
Ik ben er nu eindelijk achter wat er met MSM bedoeld wordt, MainStreamMedia.
Verder niks toe te voegen Lambiekje?quote:
Nah, Lambiekje niet... Die geeft geen fouten toe... Is nooit gebeurd en het zal ook niet gebeuren...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:28 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Verder niks toe te voegen Lambiekje?
Bijvoorbeeld toegeven dat je het verkeerd had, dat je te snel je conclusies getrokken hebt, dat jij diegene bent die zich laat misleiden.
Het is inderdaad voor complotdenkers onmogelijk om toe te geven dat ze fout zitten.quote:Micha Kat
4 Mei 2009 om 13:09
Ik heb overigens gebeld met de firma Van Tellingen en gevraagd of er in de presentatie van de foto’s van de dramatische gebeurtenissen op hun website een chronologische volgorde zit. Dat deed ik omdat de PWA-foto’s zonder hand veel eerder in de reeks zitten dan die ‘met hand’. Hieruit zou je kunnen concluderen dat het een compleet ander moment betreft, zoals ook op deze site gesuggereerd is. Echter, de medewerker die ik sprak zei dat er geen chronologie in de presentatie zit en dat de foto’s ‘at random’ op de website zijn geplaatst. Dit sluit natuurlijk niet uit dat er toch twee momenten kunnen zijn geweest, maar waar in de tijdsbalk van ‘de bus’ moeten die momenten dan worden geplaatst?
Kijk nog eens goed naar beide foto’s bovenaan het stuk, de VP van De Telegraaf en die van Pim Ras. Die lijken zo veel op elkaar, dat het moeilijk voorstelbaar is dat daartussen een substantieel tijdsverloop is geweest. En dat het YouTube-filmpe erbij: dat moet het moment van de ‘hand voor de mond’ dus ook al hebben gemist.
De grote vraag: waar in de tijdsbalk vond het moment plaas dat PWA de hand voor de mond sloeg?
Maar nogmaals: bij twijfel steek is dus niet over, zoals gezegd. Eerst had ik die twijfel niet, maar nu dus (weer) wel.
YouTube filmpjes, alleen daar wordt de absolute waarheid verteldquote:Update: Uit deze reeks van Van Tellingen blijkt dat deze website er met dit stuk vermoedelijk toch naast zit. Gelukkig kunnen mogelijke fouten via internet snel worden verbeterd! Maar het ultieme bewijs zijn toch bewegende beelden van de situatie.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef Lambiekje het volgende:
ah ja natuurlijk dat MSM bedriegd kan het niet in niews en achtergronden?
Welke gek heeft het nu weer verplaatst?!
Volgens mij WIL men besodemieterd worden?!!
Nee hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef bas-beest het volgende:
@Lambiekje... waar blijf je nou om je ongelijk te bekennen over die foto die bewerkt zou zijn en dat dus overduidelijk NIET blijkt te zijn?
Is zeker te moeilijk om je hieruit te lullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |