18 blijkbaar, dat was ook mijn eerste vraag na het lezen van alinea 1quote:
Wij zijn gewoon te simpel om dat te bevatten, snap dat dan!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet echt nee.Ik snapte het halve verhaal niet overigens, maargoed.
Waar staat dan hoe oud ze is? Komt op mij over als een 14-jarige eerste relatiequote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
18 blijkbaar, dat was ook mijn eerste vraag na het lezen van alinea 1.
Maaaaaaar wat waren de positieve kanten aan fatty-boy dan? Waarom werd je verliefd op hem? Als ik dit zo lees is die gast één grote faal.
Staat nog ergens op pagina 1, dat ze 18 is.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Waar staat dan hoe oud ze is? Komt op mij over als een 14-jarige eerste relatie![]()
Als die gast zo'n gigantische faal is, dan willen we de TS ook niet leren kennen, heb ik het gevoel.
Gevalletje desperate.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef Re het volgende:
OP weer teruggezet, maar mensen kom op, het is geen sport om TS lekker aan te vallen hoor, dus reageer normaal
Je beschrijving (idd, lang verhaal) leest als een verhaal van iemand die echt zelf moet ontdekken dat dit niet haar leven is.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef PureChocolate het volgende:
Ik was verliefd, ik zie het nu pas allemaal in.
thanx Requote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef Re het volgende:
OP weer teruggezet, maar mensen kom op, het is geen sport om TS lekker aan te vallen hoor, dus reageer normaal
Tjah, misbruik gemaakt van de tekortkoming aan intelligentie van TSquote:Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Is het erg als ik die kerel een held vind?
5 maanden lang neuken en er nog geld voor krijgen ook. Komt nog bij dat ie blijkbaar ook nog eens lelijk, dik en vies is.
Goddamnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Zei hij nou elke keer als ie erop wou 'het is aan'?
Dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef Re het volgende:
mensen kom op, het is geen sport om TS lekker aan te vallen hoor, dus reageer normaal
Weer zo'n hypocriet. Je mag verwachten dat een man voor je betaalt (hoe kom je er eigenlijk bij dat je dat zomaar waard bent?) maar het is niet vanzelfsprekend wanneer jij eens wat betaalt? Sterkte met overleven in de echte wereld...quote:maar het moet niet vanzelfsprekend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |