Dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 10 mei 2009 10:20 schreef Sjibble het volgende:
godverdomme
ik heb morgen mijn theorie-examen en ik heb nog steeds niet geleerd.
wat is dat weer typisch
ik ben al hard aan het leren. Gelukkig weet ik al echt heel veel te onthouden door het maar 2 a 3 keer door te lezen..quote:
Belangrijkste is om het te kunnen toepassen, dus mijn tip is om veel te oefenen zodat je in "praktijk" (oke op zo een tv schermpje) weet hoe je het daadwerkelijk moet toepassen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik ben al hard aan het leren. Gelukkig weet ik al echt heel veel te onthouden door het maar 2 a 3 keer door te lezen..
Als ik het zie weet ik het eerder als dat je et aan me zou vragenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Belangrijkste is om het te kunnen toepassen, dus mijn tip is om veel te oefenen zodat je in "praktijk" (oke op zo een tv schermpje) weet hoe je het daadwerkelijk moet toepassen.
Onderschat het niet hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef Sjibble het volgende:
Ja wattefok!!!
[ afbeelding ]
15 fout in gevaarherkenning... Bullshit..
Ga ik straks zakken voor iets wat ik niet kan leren.. 4 fout.
en van die fouten heb ik weer geleerd.
quote:
Maar wat voor fouten maak je bijv. in die theorie danquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef Sjibble het volgende:
Andere toets heb ik weer 8 fout in gevaarherkenning, en 8 in theorie...
omgIk heb het morgen om 13:30!!!
Straks mag ik voor de 2de keer helemaal naar alkmaar!
1e keer?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Petertjuhh het volgende:
Morgen afrijdenik vind het nu al spannend
Als het een lijnbus is met zijn knipper aan is dat correctquote:Op zondag 10 mei 2009 18:11 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Voorrang verlenen aan een bus in de bebouwde kom
3000?quote:
Ik was het woordje geen vergeten. Vrij slordigquote:Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als het een lijnbus is met zijn knipper aan is dat correct?
Hehequote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik was het woordje geen vergeten. Vrij slordig
Ik heb nu 1,5 jaar m'n rijbewijs maar had geen gevaarherkenning en m'n inlogcode werkte nog dus zojuist even gedaan, heb ik 14 foutquote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef Sjibble het volgende:
Ja wattefok!!!
[ afbeelding ]
15 fout in gevaarherkenning... Bullshit..
Ga ik straks zakken voor iets wat ik niet kan leren.. 4 fout.
en van die fouten heb ik weer geleerd.
Ik heb mijn rijbewijs al hoor, je bedoelt Peter denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 20:13 schreef Boowtje het volgende:
Nouja maak er het beste van rene!
Ik had ook geluk in Alkmaar bij het cbr, gaat jou ook lukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |