Ik heb mijzelf een tilburgverbod gegeven. Dus nee.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
kom maar naar tilburg, je kent de stad toch als als de achterkant van je hand en dan kun je weer blijven slapen hier.
He wat jammer nou,quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf een tilburgverbod gegeven. Dus nee.
Not.gonna.happen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
He wat jammer nou,
ik had wel interesse naar een ooggetuigen verslag van de clash van jou en Djust door Cairon geregiseerd
volop aan het klussen geweest in nieuwe Casa del Stroekquote:Op maandag 4 mei 2009 15:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Not.gonna.happen.
Ik heb de jongen niks te melden.
Stroekie, heb jij een leuke koninginnedag gehad?
Ow wat goed!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volop aan het klussen geweest in nieuwe Casa del Stroek
als het lukt gaan woensag alle spullen over
Neuh houden die voorlopig op maagdelijk wit en zorgen met het interieus/accesoires voor knallende kleur effecten.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow wat goed!
Heb je de muren nog spectaculaire kleuren gegeven?
en als het ooit zover komt dat Pann naar Oss komt moet je wel komen kijken /slapenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow wat goed!
Heb je de muren nog spectaculaire kleuren gegeven?
Oh Ikea heeft je verrast of niet? Een vriend van me was altijd prompt tegen de McDonalds, tot ik hem een paar keer naartoe heb meegenomen. Nu kan hij er niet meer zonderquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh houden die voorlopig op maagdelijk wit en zorgen met het interieus/accesoires voor knallende kleur effecten.
Denk hierbij maar aan wat Zweedse winkels, daar waar ik onlangs voor het eerst in 40 jaar een voet over de drempel gezet heb
Wat zou je zeggen van zo rond 07.00 uur aan mijn bureautjequote:Op maandag 4 mei 2009 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij morgen klaar voor een aubade ?
Deal. al denk ik niet dat Pann ooit naar Oss komtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als het ooit zover komt dat Pann naar Oss komt moet je wel komen kijken /slapen
is het kantoor op dat moment dan nog wel gegarandeerd collega vrij?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van zo rond 07.00 uur aan mijn bureautje
hoog uit het Pann promo team tijdens dolle dinsdagquote:Op maandag 4 mei 2009 15:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deal. al denk ik niet dat Pann ooit naar Oss komt![]()
Nee.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Catfight? Tss. Daar bakken ze er hier weinig van hoor
Meer kittylitter-gegooi.
Hij. Is 17.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is een geile bitchbottom
http://www.gay.eu/jeffreyd1991
Ja dat vond ik ook wel opvallend...quote:
foto is onduidelijk om te beoordelen of ie aantrekkelijk is maar denk niet dat het wat voorstelt. EN hij is nog een kind.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
Hij is een geile bitchbottom
http://www.gay.eu/jeffreyd1991
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |