Maar BF is toch wel zo technisch dat hij een draadje kan spannen tussen zijn toestel en een computer ?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb een aantal foto's van haar in Ahoy gezien, zag er goed uit.
ik heb voornamelijk gebouwen gefotografeerd en die staan ook op bf fototoestel.
ja maar de foto's zijn niet intressant hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar BF is toch wel zo technisch dat hij een draadje kan spannen tussen zijn toestel en een computer ?
foto's van landschappen en gebouwen vind ik vaak veel interessanter dan of er wel of geen leuke meneren op staanquote:Op maandag 4 mei 2009 12:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
ja maar de foto's zijn niet intressant hoor
CDP had maar weer eens gelijk, dit wordt echt dé zomerhit van 2009quote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
er dient zich hier een after dinner dipje aan
wellicht jaag ik die hiermee weg
ja ik weet niet wat het is, maar iedereen en alles is afgelopen paar dagen op dit nummer gesprongenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
CDP had maar weer eens gelijk, dit wordt echt dé zomerhit van 2009![]()
Ik hoorde het nummer al 3 keer zaterdag met het stappen
Ja best wel he? Ik wil echt nog wel een keertje naar een feestje toe waar hij draait. Hopelijk komt hij naar Sensationquote:Op maandag 4 mei 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat het is, maar iedereen en alles is afgelopen paar dagen op dit nummer gesprongen
het wordt inderdaad de zomerhit, of het stikt in de aanloop daar naar toe omdat het te hard geplugd wordt
Maar die meneer Guetta is de laatste paar jaren lekker bezig![]()
was hij daar vorig jaar niet al geweest, of was dat nog 1 jaar eerder?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja best wel he? Ik wil echt nog wel een keertje naar een feestje toe waar hij draait. Hopelijk komt hij naar Sensation
Volgens mij kon ik niet omdat ik naar Sensation ging hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was hij daar vorig jaar niet al geweest, of was dat nog 1 jaar eerder?
maar jij ging toch niet naar Sensation, jij had toch al andere afspraken dat weekend waardoor je ook niet naar Sensation Pink in Keulen kon ?
Hoezo vroeg, de zomer is bijna aangebroken johquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
Is het niet een beetje vroeg om al over een zomerhit te spreken?
Euh dat jij op je slippers en in je zwembroek loopt wil niet zeggen dat het zomer is hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo vroeg, de zomer is bijna aangebroken joh
maar Dragonsta din Tei was toch ook een zomerhit en in het voorjaar uitgebrachtquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
maar wij gokken erop dat dit met dit nummer ook gewoon gaat gebeurenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh dat jij op je slippers en in je zwembroek loopt wil niet zeggen dat het zomer is hoor
Maar ik bedoel, hoort zo'n hit dan niet eerst een week of 10 in de top10 te staan? en dan ongeveer midzomer?
Ach joh, ik vind dat het zomer is wanneer de zon schijnt en ik indd met mn zwembroek en slippers over straat kan lopen inddquote:Op maandag 4 mei 2009 14:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh dat jij op je slippers en in je zwembroek loopt wil niet zeggen dat het zomer is hoor
Maar ik bedoel, hoort zo'n hit dan niet eerst een week of 10 in de top10 te staan? en dan ongeveer midzomer?
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:23 schreef MisterO het volgende:![]()
Ik was van plan om morgen naar het bevrijdingsfestival van Groningen te gaan, maar had geen idee wie er allemaal zouden optreden... Nu lees ik dat de Ting Tings een optreden gaan geven![]()
Ze treden op van 21:00 tot 22:00 dus zou je altijd nog naartoe kunnen reizen..quote:
Ja die is al vergeten voordat het uberthaubt zomer isquote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
Krijg visite morgen voor m'n birthdayquote:Op maandag 4 mei 2009 14:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze treden op van 21:00 tot 22:00 dus zou je altijd nog naartoe kunnen reizen..
Hoe laat ben jij morgen klaar voor een aubade ?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Krijg visite morgen voor m'n birthday![]()
![]()
Jammer dat ik ze niet kan zien, ze zijn leuk
Kom hier maarquote:Op maandag 4 mei 2009 15:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dus niemand wil met mij naar Star Trek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |