Waarom word ik weer genoemd?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel opvallend...
Wel een aparte term trouwens... Bitchbottom. Of kent Mike dit al wel?
Maar goed hij soekt (skt) dan ook he. Niet zoekt (zkt)...
En hij wordt dit jaar 18!
niet echt iets om trots op te zijn denk ik zo dan kan er op zijn 20e al een vrachtwagen naar binnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom word ik weer genoemd?ja, ken die term wel, maar kan verschillend interpreteren.
bitchbottom --> die zijn sterretje als een kut ziet. Een beetje verwijfd.
Maar dat kind is pas 17??Ik wou dat ik al zover was toen. Ik sliep toen alleen maar met meisjes (gewone' sex, niet van die kinky shit). Maar als ik die gast zo zie, dan is het er wel één die er (mannen)pap van lust.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
niet echt iets om trots op te zijn denk ik zo dan kan er op zijn 20e al een vrachtwagen naar binnen.
Iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk er zijn ook zat twintigers waar een vrachtwagen zo naar binnen kan rijden.
zie dan zat ik helemaal nog niet zo verkeerd door jou te noemenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom word ik weer genoemd?ja, ken die term wel, maar kan verschillend interpreteren.
bitchbottom --> die zijn sterretje als een kut ziet. Een beetje verwijfd.
Maar dat kind is pas 17??Ik wou dat ik al zover was toen. Ik sliep toen alleen maar met meisjes (gewone' sex, niet van die kinky shit). Maar als ik die gast zo zie, dan is het er wel één die er (mannen)pap van lust.
quote:
vertrek je morgen?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
Ingepakt, klaar voor vertrek
En Cairon, de nederlandse uitdrukking is "die stad ken je als je broekzak", niet "als de achterkant van je hand"
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zie dan zat ik helemaal nog niet zo verkeerd door jou te noemen
Ik ben eigenlijk doodop, straks na de dodenherdenking plof ik direct m'n bed in denk ikquote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
morge? zit je in het buitenland? Of word je net wakker?
Zit jij in de filmindustrie?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk doodop, straks na de dodenherdenking plof ik direct m'n bed in denk ik
Gisteren kick-off van de film gehad, en ik was zo ontzettend hyper dat ik maar niet in slaap kon komen vannacht.
Niet professioneelquote:
Yep. 1:15. Kom je me uitzwaaien?quote:
ah, production assistant. Daar kan je toch je beroep van maken?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet professioneel
Ben vrijwilliger (met vele anderen) voor Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot. Gaat vanaf 7 oktober in de bioscopen draaien. En ik ga dit jaar de productie assistenten aansturen.
Ik zou overigens best full-time in de filmindustrie willen werken
quote:
Dat duurt nog even toch? Met de post?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee want ik vertrek morgenochtend ook.
![]()
Kan ik eindelijk eens aan je boek beginnen als het er is, maar ik moet nog eerst The other hand uitlezen.
Vrijdag op de bus. Ja, misschien nog wel te vroeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat duurt nog even toch? Met de post?
Als je hem maar niet weer kwijtraakt
Dan geef je die ene zonder handtekening aan een vriend cadeauquote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vrijdag op de bus. Ja, misschien nog wel te vroeg.
Zal je net zien, dat ik 'em straks vind.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan geef je die ene zonder handtekening aan een vriend cadeau
Cadans de filmquote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen homovrienden in Nederland dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan ik net zo goed vertellen dat ik homo ben
Ik had de wiki al doorgelezen jaquote:Op maandag 4 mei 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah, production assistant. Daar kan je toch je beroep van maken?![]()
hier is het tweeledig; office PA en set PA.
Ik wil ook zwarte piet spelen in die film!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet professioneel
Ben vrijwilliger (met vele anderen) voor Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot. Gaat vanaf 7 oktober in de bioscopen draaien. En ik ga dit jaar de productie assistenten aansturen.
Ahhh.. hij mag wel met mij omgaan hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen homovrienden in Nederland dan?
De audities zijn al geweest...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik wil ook zwarte piet spelen in die film!
o god ja, heb net ook wiki gelezen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had de wiki al doorgelezen ja
Maar ik ben dus een soort set PA+ ofzo.. ik was bij de twee vorige films PA. Maar ja, in Nederland is er op film gebied sowieso geen vast werk in die tak te vinden denk ik. Maar heb wel overwogen om bij TV te gaan ofzo...
Ik heb wel ff een tranen in mn ogen gehad, vooral toen ik Beatrix zag en dat er voor haar geklapt werd. Ik denk dat je het gezien moet hebben, wil je het snappen...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
De dodenherdenking maakt elk jaar meer emotie bij me los. Vooral denk ik omdat ik me meer en meer realiseer hoe gelukkig we in Nederland moeten zijn, en hoeveel we te danken hebben aan de mensen die gesneuveld zijn.
Nee, alleen maar hetero's. O wacht, ik ken wel een homo in Nederland.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen homovrienden in Nederland dan?
Anders kun je Peter uit dit topic er vast wel plezier mee doen
ja ik had dat ook gezien. Ze stond te schreeuwen maar aangezien ze toch alles pleebekt stond de microfoon niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef MisterO het volgende:
Kijk Britney nou schrikken van een fanhomo dat op het podium is weten te klimmen![]()
[ afbeelding ]
Mike, het waren er toch echt 2 minuten dat je stil moest zijnquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mike, het waren er toch echt 2 minuten dat je stil moest zijn
Lang geleden iig.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was vroeger toch 1 of was het altijd twee geweest?
Zijn er nog vacatures?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, heb net ook wiki gelezen.![]()
wij hebben hier 2 set en 2 office PA's lopen.
Absoluut.. Beatrix was duidelijk verheugd door dat applaus. Maar ook die oude strijders die dan even voor de Koningin stoppen voor ze de krans gaan leggen.. ik vond het erg mooi.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb wel ff een tranen in mn ogen gehad, vooral toen ik Beatrix zag en dat er voor haar geklapt werd. Ik denk dat je het gezien moet hebben, wil je het snappen...
Detailquote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mike, het waren er toch echt 2 minuten dat je stil moest zijn
quote:
Oh, da's wel klotequote:Op maandag 4 mei 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik lig er ook uit. Moet nog 1 project doen. Zelfs ik ben aan het kijken of ik wat anders kan doen. Veel gehoorde phrase "we're not hiring right now"
![]()
heb wel genetwerkt op de party afgelopen weekend, dus hopelijk werpt dat zjin vruchten af.
ja het liefst wel. Maar ik hoor iedere dag wel dat er mensen hun baan verliezen. Ik kan altijd nog bij MacDonalds werkenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, da's wel klote
Maar je wilt wel in de film/tv/theater wereld blijven?
Mja, als je in hèt land van de filmindustrie al geen baan kunt vinden dan zegt dat wel genoeg lijkt mequote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja het liefst wel. Maar ik hoor iedere dag wel dat er mensen hun baan verliezen. Ik kan altijd nog bij MacDonalds werkenNee, dan is het USA verhaaltje wel over, denk ik.
Ach, de economy moet gewoon aantrekken. De industrie is groot zat. Ik heb genoeg reserves opgebouwd om het nog uit te zingen. Tevens heb ik een huisje in Amsterdam die ik verhuur aan expats dus er komt geld binnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, als je in hèt land van de filmindustrie al geen baan kunt vinden dan zegt dat wel genoeg lijkt me
Maar die kun je er zo weer uit trappen als je terug zou willen komen?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach, de economy moet gewoon aantrekken. De industrie is groot zat. Ik heb genoeg reserves opgebouwd om het nog uit te zingen. Tevens heb ik een huisje in Amsterdam die ik verhuur aan expats dus er komt geld binnen.Maar ik moet er wel bij werken want zo'n vetpot is het niet.
Of ik laat ze zitten. tis toch cash wat binnenkomt. Dan ga ik wel ergens anders wonen in Zuid.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar die kun je er zo weer uit trappen als je terug zou willen komen?
Je verdient er dan vast genoeg aanquote:Op maandag 4 mei 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of ik laat ze zitten. tis toch cash wat binnenkomt. Dan ga ik wel ergens anders wonen in Zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |