Wel nee, dit moet ik zienquote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Feyenoord is al geweest dus je kan al gaan slapen
Tot blijkt dat iemand iets gebroken heeft, dan kun je er beter met je poten vanaf kunt blijvenquote:
Hebben ze daar ook al van die kutklappers?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Trouwens, Heerenveen, gefeliciteerd met de klappersPast prima
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook al van die kutklappers?
Die was toch geschorst omdat ie wiet had gerookt?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:02 schreef De_kromme het volgende:
Die fränkel joh, duidelijke pingel en dan nog gaan ouwehoeren ook
Klopt jaquote:Op zondag 3 mei 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die was toch geschorst omdat ie wiet had gerookt?
Klopt.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die was toch geschorst omdat ie wiet had gerookt?
quote:De voetbalbond KNVB heeft Purrel Fränkel voor een maand geschorst vanwege dopinggebruik. De linksback van De Graafschap testte na het thuisduel tegen Ajax (0-6) van 21 december 2008 positief op cannabis. De Amsterdammer had een joint gerookt op een verjaardagsfeestje.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef detulp050 het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zie liever een ploeg degraderen die thuishoort Jupiler League dan een club als Roda.
Wellicht dat je een hekel hebt aan de provincie Limburg of Limburgers in het algemeen, maar een club als Roda hoort gewoon thuis in de Eredivisie. Ploegen als Volendam en de Graafschap (hoe schattig en leuk ze ook zijn) hebben in vergelijking tot ploegen als Roda niets te zoeken in de Eredivisie.quote:
Da's idd lullig, want de kans dat ze volgende week van Feyenoord winnen acht ik toch wel NIHIL.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef detulp050 het volgende:
Juist, en er moet gewoon een club uit Limburg in de Eredivisie. Hoewel VVV gepromoveerd is, maar een stabielere ploeg. Hoewel Roda dat ook niet echt meer is.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat je een hekel hebt aan de provincie Limburg of Limburgers in het algemeen, maar een club als Roda hoort gewoon thuis in de Eredivisie. Ploegen als Volendam en de Graafschap (hoe schattig en leuk ze ook zijn) hebben in vergelijking tot ploegen als Roda niets te zoeken in de Eredivisie.
Ik heb niks tegen Limburg, maar ik heb gewoon niks met Roda. Dan vind ik Volendam en de Graafschap leuker ja als je het zo wilt noemen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat je een hekel hebt aan de provincie Limburg of Limburgers in het algemeen, maar een club als Roda hoort gewoon thuis in de Eredivisie. Ploegen als Volendam en de Graafschap (hoe schattig en leuk ze ook zijn) hebben in vergelijking tot ploegen als Roda niets te zoeken in de Eredivisie.
Ik ook niet zo. Hoewel dat team van '95 ('95?) nog wel in m'n geheugen gegrift staatquote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Limburg, maar ik heb gewoon niks met Roda. Dan vind ik Volendam en de Graafschap leuker ja als je het zo wilt noemen.
Dat vergaten ze bij De Wedstrijden iid nooitquote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef DarkShine het volgende:
Wat verlang ik toch terug naar De Wedstrijden!
Net zoveel reclame als bij Studio Sport maar men 'vergat' wel geen, afgekeurde, goals in de samenvatting, zoals de 1-0 van Kah vandaag. Maargoed de NOS is wel vaker een cruciaal moment vergeten...
Afgebroken door Serve Kuijer en zijn old-boys netwerk...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:24 schreef Paar het volgende:
[..]
Juist, en er moet gewoon een club uit Limburg in de Eredivisie. Hoewel VVV gepromoveerd is, maar een stabielere ploeg. Hoewel Roda dat ook niet echt meer is.Nevermind
Dat heb ik bij samenvattingen van Roda niet meegemaakt bij Talpa/Tien/RTL. Bij de paar samenvattingen van Roda die ik dit seizoen bij de NOS zag ontbrak bijna altijd een cruciaal moment.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vergaten ze bij De Wedstrijden iid nooit.
Jullie spelen toch ook gewoon bagger dit seizoen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Afgebroken door Serve Kuijer en zijn old-boys netwerk...
Net zoveel reclamequote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef DarkShine het volgende:
Net zoveel reclame als bij Studio Sport maar men 'vergat' wel geen, afgekeurde, goals in de samenvatting, zoals de 1-0 van Kah vandaag. Maargoed de NOS is wel vaker een cruciaal moment vergeten...
Bij de wedstrijden vergaten ze zo vaak iets.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef DarkShine het volgende:
Wat een onzin. Je hebt iets in de eredivisie te zoeken als je aan het eind van de rit boven de streep staat.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgend seizoen kun je weer naar Roda kijken op RTL, in de Jupiler Leaguequote:Op zondag 3 mei 2009 21:42 schreef DarkShine het volgende:
Komt door je geel-zwarte bril enzo, qua vergeten gebeurde het bijna elke wedstrijd wel bij Talpa/RTL. Dus daar kan de NOS eigenlijk amper op achteruit gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat heb ik bij samenvattingen van Roda niet meegemaakt bij Talpa/Tien/RTL. Bij de paar samenvattingen van Roda die ik dit seizoen bij de NOS zag ontbrak bijna altijd een cruciaal moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |