Dat weet ik niet, maar dat gespeculeer altijd. Natuurlijk kan een verslaving een isolement opleveren en natuurlijk kan dit en natuurlijk kan zo en natuurlijk kan zus... Ik word er een beetje moe van!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Loedertje het volgende:
Sicsicsics, élke verslaving kan een sociaal isolement veroorzaken, ik heb het niet over recreatief gebruik van alcohol of cannabis.
Jij bent dus van mening dat deze man (of ie nou een verslaving had of niet) midden in het leven stond ?
Z'n actie had ik meer verwacht van non-krant de Telegraaf. Vreemd. Niet des AD.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:29 schreef byah het volgende:
Het AD faalt echt bizar hard, en zal wel een flinke schadeclaim tegemoet zien.
http://www.geenstijl.nl/m(...)p_voor.html#comments
AD is al een tijdje bezig de nieuwe Telegraaf te worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Z'n actie had ik meer verwacht van non-krant de Telegraaf. Vreemd. Niet des AD.²
Die animatie maakt heel veel duidelijk. Ten eerste dat de mensen de in de rug geraakt zijn geen kans hadden. Ook wordt duidelijk dat hij toch echt wel probeerde de bus te raken en dat de pers blij mag zijn dat ze nog leven.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Update over Senna, ze is eindelijk in Tilburg![]()
Verder zit ze nog goed onder de pijnstilling en is er nog niet meer duidelijkheid over haar eventueel hersenletsel.
Ze wordt deze week trouwens pas 9 jaar.
Mocht iemand haar een kaartje willen sturen , pm me maar even
Idd zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Rumille het volgende:
Een prachtig applaus net tijdens de dodenherdenking voor de koningin. Even kippenvel.
ik vond maxima er overigens wel verdrietig uitzien, in ieder geval zagen ze er allemaal moe uit. Paar korte nachten natuurlijk....quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Het was echt zeer mooi ja, dat 'lachje' van Maxima en dat gezicht van Beatrix je zag dat het haar goed deed. Zeer indrukwekkend.
heel erg kippenvel.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Rumille het volgende:
Een prachtig applaus net tijdens de dodenherdenking voor de koningin. Even kippenvel.
HIj zong een liedje én hij deed een dansje.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer, ik heb helaas helemaal niets meegekregen, ik was in slaap gevallen. Heeft Willem Alexander nog een soortement van voordracht gedaan?
Vanavond wellicht een rebroadcast?²
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef Rumille het volgende:
Ja? Mooi! Iemand een idee wanneer er een rebroadcast komt? En waar?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
HIj zong een liedje én hij deed een dansje.
Wat jammer dat je dat nou net gemist hebt.
Ik vond vooral die huppel samen met Maxima geweldig.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
HIj zong een liedje én hij deed een dansje.
Wat jammer dat je dat nou net gemist hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |