Battlefield 2
Battlefield 2 is een first-person shooter computerspel en de opvolger van Battlefield 1942 en Battlefield Vietnam. Het spel is oorspronkelijk gebaseerd op een Mod van Battlefield 1942 met de naam genaamd Desert Combat. Het spel is uitgebracht op 21 juni 2005 door Electronic Arts. Het is beschikbaar voor de PC. Voor de console's is een apart spel uitgebracht: Battlefield 2: Modern Combat.
In tegenstelling tot oorlogen in de vorige Battlefield spellen. Vecht je nu een fictieve oorlog tussen de Verenigde Staten en China of tussen de Verenigde Staten en de 'MEC' (Midden Oosten Coalitie, een fictief leger uit het Midden-Oosten).Meer informatiePunkbuster
Let op dit heb je ook nodig (Anti Cheat programma) , het beste is om deze meteen mee te installeren tijdens de install van BF2.
Daarna ga je naar :
Punkbuster en download je PBSetup.exe dit is de makkelijkste manier van updaten.
Downloads
Patch 1.41Patch 1.50 ============
Battlefield 2 Update v1.50
============
FEATURES
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
- Added support for Widescreen resolutions
- Added support for the Novint Falcon controller -
http://www.novint.comGAMEPLAY TWEAKS
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced. Please note that the J10 is a superior dogfighter to the F35B and as such these two aircraft will never be equally matched.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Various changes made to prevent cheating.
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model
- Increased the time to go prone after jumping from 0.3 seconds to 0.7 seconds
- Fixed G36E HUD during sprinting to match other weapons.
Mijn statistieken
http://www.bf2stats.net/ Battlerecoder
Hier wat uitlegTweakguide voor BF2
HierBF2 Movie maken
Mocht er geen BF2 recoder beschikbaar zijn, dan kun je met
Fraps zelf je ingame spel opnemen.
(let op met deze versie kun je max 30 seconden opnemen, met Usenet kun je makkelijk de volledige versie opzoeken).
Hoe kan ik praten in BF2
Je kunt natuurlijk
Teamspeak installeren.
Zelf gebruik ik gewoon de ingame (voice) deze kun je enkel gebruiken als je in een squad zit, als je B ingedrukt houd kun je praten tegen je squadmembers. Dit werkt perfect.
Ik heb Windows 7 wat nu
Uit eigen ervaring weet ik dat je dan pech hebt, dit omdat Punkbuster erg moelijk doet (continu gekicked).
Punkbuster komt pas met een update zodra Windows 7 officieel gelanceerd wordt.
Via Google kun je wel wat tips vinden, zelf heb ik alles geprobeerd bleef gekicked worden. Dus heb Vista gewoon draaien.
Waar hangen mijn BF2 vrienden uit
GametrackerHeb je nog wat chopper tutorials
OP gemaakt door Razor21 op 3 mei 2009 aanvullingen / verbeteringen zijn welkom
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..