abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 17:37:02 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68626610

Battlefield 2

Battlefield 2 is een first-person shooter computerspel en de opvolger van Battlefield 1942 en Battlefield Vietnam. Het spel is oorspronkelijk gebaseerd op een Mod van Battlefield 1942 met de naam genaamd Desert Combat. Het spel is uitgebracht op 21 juni 2005 door Electronic Arts. Het is beschikbaar voor de PC. Voor de console's is een apart spel uitgebracht: Battlefield 2: Modern Combat.

In tegenstelling tot oorlogen in de vorige Battlefield spellen. Vecht je nu een fictieve oorlog tussen de Verenigde Staten en China of tussen de Verenigde Staten en de 'MEC' (Midden Oosten Coalitie, een fictief leger uit het Midden-Oosten).

Meer informatie

Punkbuster

Let op dit heb je ook nodig (Anti Cheat programma) , het beste is om deze meteen mee te installeren tijdens de install van BF2.
Daarna ga je naar : Punkbuster en download je PBSetup.exe dit is de makkelijkste manier van updaten.

Downloads

Patch 1.41
Patch 1.50

============
Battlefield 2 Update v1.50
============
FEATURES
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
- Added support for Widescreen resolutions
- Added support for the Novint Falcon controller - http://www.novint.com

GAMEPLAY TWEAKS
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced. Please note that the J10 is a superior dogfighter to the F35B and as such these two aircraft will never be equally matched.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Various changes made to prevent cheating.
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model
- Increased the time to go prone after jumping from 0.3 seconds to 0.7 seconds
- Fixed G36E HUD during sprinting to match other weapons.

Mijn statistieken

http://www.bf2stats.net/

Battlerecoder

Hier wat uitleg

Tweakguide voor BF2

Hier

BF2 Movie maken

Mocht er geen BF2 recoder beschikbaar zijn, dan kun je met Fraps zelf je ingame spel opnemen.

(let op met deze versie kun je max 30 seconden opnemen, met Usenet kun je makkelijk de volledige versie opzoeken).

Hoe kan ik praten in BF2

Je kunt natuurlijk Teamspeak installeren.
Zelf gebruik ik gewoon de ingame (voice) deze kun je enkel gebruiken als je in een squad zit, als je B ingedrukt houd kun je praten tegen je squadmembers. Dit werkt perfect.

Ik heb Windows 7 wat nu

Uit eigen ervaring weet ik dat je dan pech hebt, dit omdat Punkbuster erg moelijk doet (continu gekicked).
Punkbuster komt pas met een update zodra Windows 7 officieel gelanceerd wordt.
Via Google kun je wel wat tips vinden, zelf heb ik alles geprobeerd bleef gekicked worden. Dus heb Vista gewoon draaien.

Waar hangen mijn BF2 vrienden uit

Gametracker

Heb je nog wat chopper tutorials

OP gemaakt door Razor21 op 3 mei 2009 aanvullingen / verbeteringen zijn welkom
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 3 mei 2009 @ 17:40:32 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68626759
De reden van dit nieuwe topic over BF2 is omdat ik geen huidige meer kon vinden.
En diegene die ik vond daarvan was de informatie ook wel een beetje achterhaald.

Ik hoop dat we deze kunnen gebruiken voor de liefhebbers die dit spel nog spelen.

Sinds december 2008 ben ik weer begonnen en ik vind het zwaar verslavend dit spel

Zelf speel ik continu "Dragon Valley" ben nu ook lid van de =IHDI= Clan.
Speel continue op deze server : High Dollar Chicago

De reden hiervan is dat JETS geen Choppers mogen aanvallen dit maakt het vele malen leuker als je een liefhebber van choppers bent. En buiten dat de Refinery mag pas aangevallen worden bij 100 tickets of minder.

Zo voorkom je dat als je bij de Chinezen zit dat meteen deze vlag wordt gecapped. Behoorlijk vervelend hier staan namelijk je choppers and jets.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 3 mei 2009 @ 18:13:31 #3
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_68627872
[PC]Battlefield 2 - Part 26 is volgens mij de laatste van de reeks, dus dit zou deel 27 worden

edit: er zijn er nog meer. hmm
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:14:39 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68627902
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef Bart het volgende:
[PC]Battlefield 2 - Part 26 is volgens mij de laatste van de reeks, dus dit zou deel 27 worden
Ok bedankt...wil jij dan zo vriendelijk zijn om de TT aan te passen?
  zondag 3 mei 2009 @ 18:16:09 #5
65252 Bart
pi_68627948
[PC] Battlefield 2 (44) is de laatste die ik zo snel kan vinden... Wat wil je in de OP hebben?
Ik pas de TT wel aan
  zondag 3 mei 2009 @ 18:17:58 #6
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68627996
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:16 schreef Bart het volgende:
[PC] Battlefield 2 (44) is de laatste die ik zo snel kan vinden... Wat wil je in de OP hebben?
Pff moelijk persoonlijk vind ik die "oude " OP 's niet zo flitsend.
En ik weet niet of al die info nog welk klopt zoals de Band of Fokkers.

Wellicht kunnen we die van mij gebruiken om met een schone lij te beginnen en uit te breiiden?

Ik weet niet wat handig is?
  zondag 3 mei 2009 @ 18:19:15 #7
65252 Bart
pi_68628031
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:17 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Pff moelijk persoonlijk vind ik die "oude " OP 's niet zo flitsend.
En ik weet niet of al die info nog welk klopt zoals de Band of Fokkers.

Wellicht kunnen we die van mij gebruiken om met een schone lij te beginnen en uit te breiiden?

Ik weet niet wat handig is?
Het is jouw topic, moet je lekker zelf weten
pi_68628113
word dit spel nog veel gespeeld online eigenlijk?? vond het schieten zo slecht vergeleken met de eerste bf, en cod(4) en weet ik welke shooter.
  zondag 3 mei 2009 @ 18:27:43 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68628290
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:22 schreef MrDrako het volgende:
word dit spel nog veel gespeeld online eigenlijk?? vond het schieten zo slecht vergeleken met de eerste bf, en cod(4) en weet ik welke shooter.
Ik speel elke avond er zijn bij rond de 2700 servers online als ik zoek in BF2 dus zat spelers.
Heerlijk spel is het echt waar...zwaar verslavend nu ik de chopper (ruim 70 uur nu) onder controle heb.

Alleen de TV (gunner) is nog vrij lastig om die raketten af te vuren ...

Ga nu weer spelen op High Dollar Chicago...
pi_68665118
Hmm, misschien dat ik 'm weer even ga installeren Was inderdaad een zwaar verslavend spel. Toch alweer 4 jaar geleden dat ie uitkwam. Ah good times
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:56:45 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68781351
Zo populair is het volgens mij niet meer onder de Fokkers..
Mochten er mensen zijn die nog actief gamen laat het weten dan kunnen we eens wat afspreken op een server.
pi_68782793
Ik heb het een hele tijd gespeeld. Maar sinds me stats waren gehacked (wel terug gehad gelukkig) heb ik nog maar even gespeeld. Ben er nu al een tijd helemaal mee gestopt, misschien dan ik hem nog een keer installeer als patch 1.5 (final) uit is.
pi_68798850
BoF!
pi_68798959
Foutje in de OP;

Waar hangen mijn BF2 vrienden uit?
In het BoF! Topic!

Misschien dat ik zaterdagavond een rondje ga doen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_68799064
Het BF2 topic is langzaam over gegaan in het BoF topic. Daar zitten de meeste fanatieke of voormalig fanatieke spelers.

Wanneer is BF 1943 uit?? Beter nog..ik kijk uit naar BF3 maar daar omtrent is het wel ERG rustig.
pi_68799767
BoF!

ik speel nog regelmatig, heb alleen wel wat problemen in Windows 7, lijkt alsof er een 2e muis ofzo aanhangt en de besturing af en toe laat flippen, lopen vliegen rijden gaat dan schokkerig
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:49:35 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_68799848
Speel het ook soms. Tijden gespeeld met een maat. Hij achterin het vliegtuig en ik vliegen. Steeds perfecte rondjes over de zee, bom bom bom op het vliegdekschip en weer rondje vliegen. Geniaal.

Blijf het een tof spel vinden. Alleen zit er wel een groot verschil in qualiteit van levels. Sommige zijn erg tof en sommige vallen weer zwaar tegen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:53:15 #18
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68799963
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Incolumis het volgende:
BoF!

ik speel nog regelmatig, heb alleen wel wat problemen in Windows 7, lijkt alsof er een 2e muis ofzo aanhangt en de besturing af en toe laat flippen, lopen vliegen rijden gaat dan schokkerig
MEt Windows 7 kan ik hem niet spelen ivm punkbuster...of er moet nu een fix voor zijn?

Wat ook een goede is installeer Game Booster --> start hem op schakel over naar Game Mode en hij schakelt alle overbodige services uit in Windows.

Wellicht dat het helpt ivm het happeren.

Dragon Valley is echt de
pi_68800335
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:53 schreef Razor21 het volgende:

[..]

MEt Windows 7 kan ik hem niet spelen ivm punkbuster...of er moet nu een fix voor zijn?

Wat ook een goede is installeer Game Booster --> start hem op schakel over naar Game Mode en hij schakelt alle overbodige services uit in Windows.

Wellicht dat het helpt ivm het happeren.

Dragon Valley is echt de
http://www.evenbalance.com/
effe naar BF2 gaan, dan de juiste htm files kopieren naar de pb map in BF2
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:56:55 #20
129576 RudyCarell
rudycarell
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:00:47 #21
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68802275
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef Incolumis het volgende:

[..]

http://www.evenbalance.com/
effe naar BF2 gaan, dan de juiste htm files kopieren naar de pb map in BF2
Dat heb ik al zo vaak gedaan en ook via PBsetup.exe (automatisch) onder Windows 7 blijft punkbuster mij kicken.
Niets helpt.

Misschien dat ik de gok nog ga wagen : http://msmvps.com/blogs/b(...)-punkbuster-fix.aspx (zie onderaan) deze heb ik in januari /februari ook al geprobeerd hielp ook niet.

Wellicht dat het met de 64 bits versie anders uitpakt had toen de 32 bits versie van Windows 7.

# re: Windows 7 Punkbuster fix
Thursday, May 07, 2009 12:07 PM by WischMoB
I have given up on my own solution and tried a mix of jimbonbon and www.t3chworks.com/index_cod4fix.html - and this really works on my win7 rc 1 build 7100 Ultimate 64bit! Thanks you them, it seems to finally be resolved! EVERYONE, try that out and post back, the more testers the more rock solid this fix can become! First follow jimbonbons fix step by step and THEN the things from the site i mentioned... i will test it over and over again! greetz, WischMoB
pi_68802857
met 64bit heb ik geen problemen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:20:14 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68803018
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef Incolumis het volgende:
met 64bit heb ik geen problemen
Twijfel nu wil namelijk Windows 7 (64) als main OS gebruiken heb nu Vista draaien.
JIj hebt niets hoeven aan te passen / tweaken om online te kunnen gamen?

Anders installeer ik hem vanavond gewoon..dat Vista komt namelijk mijn strot uit.

Ben nu die laatste versie die dinsdag uit is gekomen aan het binnen halen...

Dit is een hele leuke BF2 server : http://www.highdollargaming.com/ hier speel ik elke avond...

Zit nu reeds 85 uur in de chopper en gisteren aan het oefenen geweest met solo vliegen voor het eerst een andere chopper de lucht uitgeschoten in mijn eentje.

Je moet het even door hebben met het seatswitchen...maar het is prima te doen...
pi_68803329
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Twijfel nu wil namelijk Windows 7 (64) als main OS gebruiken heb nu Vista draaien.
JIj hebt niets hoeven aan te passen / tweaken om online te kunnen gamen?

Anders installeer ik hem vanavond gewoon..dat Vista komt namelijk mijn strot uit.

Ben nu die laatste versie die dinsdag uit is gekomen aan het binnen halen...

Dit is een hele leuke BF2 server : http://www.highdollargaming.com/ hier speel ik elke avond...

Zit nu reeds 85 uur in de chopper en gisteren aan het oefenen geweest met solo vliegen voor het eerst een andere chopper de lucht uitgeschoten in mijn eentje.

Je moet het even door hebben met het seatswitchen...maar het is prima te doen...
nee hoef niks te tweaken.

ik zit zelf veel op de UKm server, Wake only
en dat seatswitchen is makkelijk, je moet de chopper een beetje links aimen van je doel
speel al sinds 2005 dus ken dat soort dingetjes wel
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:44:17 #25
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_68803973
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee hoef niks te tweaken.

ik zit zelf veel op de UKm server, Wake only
en dat seatswitchen is makkelijk, je moet de chopper een beetje links aimen van je doel
speel al sinds 2005 dus ken dat soort dingetjes wel
OK lol bedankt heb veel Youtube filmpjes gekeken.
Ben de laatste maand iets van 20.000 plaatsen gestegen met de chopper sta nu sinds gisteravond op plaats 36000

Zit vaak met Warz54 te spelen hij is amazing......stond vorige week nog 15e (nu 126) met de chopper vliegt vaak solo en heeft dan echt iets van 50 kills en 3 deaths.....

Hoe hij dat flikt ik weet het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')