doe maar niet want heb het toch foutquote:Op maandag 4 mei 2009 02:32 schreef Cobra4 het volgende:
Hier vertrouw ik op Yuri's antwoord.
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe maar niet want heb het toch fout
Snap het hele priemgetal enz nietquote:
Ja, maar sommige getallen zijn net iets gelijker.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snap het hele priemgetal enz niet
Zal wel weer te simpel denken ofzo maar elk getal is toch deelbaar door 1 en zichzelf?
Ik weet er niet veel van, maar gaat het niet om alleen deelbaar door 1 en zichzelf?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal wel weer te simpel denken ofzo maar elk getal is toch deelbaar door 1 en zichzelf?
Correctquote:Op maandag 4 mei 2009 02:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik bied hoger, 97.
Een priemgetal is alleen deelbaar door een en zichzelf en dus niet door een ander getal.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je maar je kan ene priemgetal toch gewoon ook door 5 delen?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet er niet veel van, maar gaat het niet om alleen deelbaar door 1 en zichzelf?
Deelbaar door 3 en 23quote:Op maandag 4 mei 2009 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
69?
Het gaat erom dat er hele getallen uitkomenquote:Op maandag 4 mei 2009 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je maar je kan ene priemgetal toch gewoon ook door 5 delen?![]()
En te bedenken dat ik een 8 voor wiskunde als eindcijfer had op mn examens
Waarom zetten ze dat er dan niet gewon bijquote:Op maandag 4 mei 2009 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er hele getallen uitkomen
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er dan niet gewon bij
In een beetje goede uitleg hoort dat er wel bij te staanquote:Op maandag 4 mei 2009 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er dan niet gewon bij
Weltrusten MaJo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
slaapse majoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop het niet voor haar
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik ben al de hele avond en nacht te laatquote:
Je lijkt wel op Ofyles, die is ook altijd te laatquote:Op maandag 4 mei 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond en nacht te laat
Jeejquote:Op maandag 4 mei 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Yuritheimaster 4
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond en nacht te laat
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef BasOne het volgende:
De Zwarte Rotsen
Wat is dat nu tong!? Ga je slapen? Ook voor het eerst?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:54 schreef tong80 het volgende:
En weer te laat.
Ik ga kwaad slapen en neem later wraak met moeilijke vragen bommen en granaten *%^&^(*(%^&*
Trusten kwissers
Yuri +1quote:Op maandag 4 mei 2009 02:56 schreef Yurithemaster het volgende:
brandenburger tor? ofzo?
nn van tongelenquote:Op maandag 4 mei 2009 02:54 schreef tong80 het volgende:
En weer te laat.
Ik ga kwaad slapen en neem later wraak met moeilijke vragen bommen en granaten *%^&^(*(%^&*
Trusten kwissers
Jeejquote:Op maandag 4 mei 2009 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |