;D volgende week zondag popjequote:Op zondag 3 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Venco heeft gelijk!
Rip, wanneer ben je terug? ik wil door je krullen kroelen!
En zo houden de kemphaantjes elkaar bezig. Misschien moeten ze hun e-penis eens een keer niet voor elkaars voeten leggen en er op gaan stampen. Het zijn verdomme net twee kleine kinderen. "Ja, maar hij zei dit"quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar Sedan begon met te zeggen dat hij liever had gehad dat ado zichzelf had geėlectrocuteerd.
Dat is volwassen en netjes?
Op die manier vraagt hij er zelf om en dat weet hij.
Dat heb ik ook.. tegen die tijd zeg ik hier misschien of ik ga of niet.. of ik kom gewoon langs, alleen voor de mensen die van ver moeten komen (Duim, Venco, Cue) is het dan even wat lulliger, maar die benader ik wel persoonlijk als ik komquote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat een gedoe! maar waarom via PM? wil je de info niet in het topic zetten ofzo?
Hoezo. dat stond er toch gewoon?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat is wat jij ervan gemaakt hebt.
Nee hoor, not again, stillquote:
Ja maar dat is iedereen op FOK!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al niet gaan.
Excuses daarvor, ben ik nu contactgestoord?
Dat had inderdaad gekund.quote:
Nee, jij zou immers sowieso niet gaan. Maar mensen die hun zin van andere mensen laten afhangen viond ik een beetje sneu. Je gaat er toch heen omdat je het leuk vind, niet omdat een bepaald iemand komt, dan kun je beter met diegene afspreken, lijkt mequote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al niet gaan.
Excuses daarvor, ben ik nu contactgestoord?
Ja inderdaad. En anders staan er misschien een paar verloren fokkers in Utrecht volgende week. Big deal.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, not again, still
Maar het moet er even uit, gewoon laten gaan. Komt vanzelf goed.
Jij hebt vast nog wel popcorn?quote:
Doe dat maar..kan ik dan tenminste eindelijk besluiten of ik wel of niet komquote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat heb ik ook.. tegen die tijd zeg ik hier misschien of ik ga of niet.. of ik kom gewoon langs, alleen voor de mensen die van ver moeten komen (Duim, Venco, Cue) is het dan even wat lulliger, maar die benader ik wel persoonlijk als ik kom
whihihihi, ik zei komen in 1 zin met duim venco en cue
Neem je wat mooi weer mee, Rip? En leg dan ook even wat mooi weer in de kast voor de 10 jaar meet.quote:
ach op zich vind ik het niet erg op djayzz te pmmen of ik misschien kom of niet of dat ik interesse heb ofzo. dan kan hij even per pm doorgeven hoe en wat. maar het moet niet verplicht zijn nee. als i ksmorgens opsta en ik denk ik heb er geen fuck zin in dan ga ik niet....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. tegen die tijd zeg ik hier misschien of ik ga of niet.. of ik kom gewoon langs, alleen voor de mensen die van ver moeten komen (Duim, Venco, Cue) is het dan even wat lulliger, maar die benader ik wel persoonlijk als ik kom
whihihihi, ik zei komen in 1 zin met duim venco en cue
Sommige mensen doen het expres om een reactie uit te lokken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had inderdaad gekund.
Sommige mensen zijn daar wat beter in dan anderen.
Bij mij gaan mn nekharen ook weleens overeind staan en ik ben achteraf niet altijd blij dat ik mn mond maar weeeeeer gehouden heb...
Ja, en ik vind autorijden leuk, maar voor Jan met de korte achterlul naar Utrecht rijden vind ik wel een beetje zonde van tijd en benzine.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En anders staan er misschien een paar verloren fokkers in Utrecht volgende week. Big deal.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I'll be waiting!!whaaah, eindelijk krullen kroelen!
Er komen in iedergeval mensen.. dus het is aan jou om te bepalen wanneer dit onder 'jan met de korte achterlul' valtquote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik vind autorijden leuk, maar voor Jan met de korte achterlul naar Utrecht rijden vind ik wel een beetje zonde van tijd en benzine.
Bij deze dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmmm, is me nooit zo opgevallen van mezelf...
Dan zorg ik zelf wel voor de popcorn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |