;D volgende week zondag popjequote:Op zondag 3 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Venco heeft gelijk!
Rip, wanneer ben je terug? ik wil door je krullen kroelen!
En zo houden de kemphaantjes elkaar bezig. Misschien moeten ze hun e-penis eens een keer niet voor elkaars voeten leggen en er op gaan stampen. Het zijn verdomme net twee kleine kinderen. "Ja, maar hij zei dit"quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je opgevallen is, maar Sedan begon met te zeggen dat hij liever had gehad dat ado zichzelf had geėlectrocuteerd.
Dat is volwassen en netjes?
Op die manier vraagt hij er zelf om en dat weet hij.
Dat heb ik ook.. tegen die tijd zeg ik hier misschien of ik ga of niet.. of ik kom gewoon langs, alleen voor de mensen die van ver moeten komen (Duim, Venco, Cue) is het dan even wat lulliger, maar die benader ik wel persoonlijk als ik komquote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat een gedoe! maar waarom via PM? wil je de info niet in het topic zetten ofzo?
Hoezo. dat stond er toch gewoon?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dat is wat jij ervan gemaakt hebt.
Nee hoor, not again, stillquote:
Ja maar dat is iedereen op FOK!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al niet gaan.
Excuses daarvor, ben ik nu contactgestoord?
Dat had inderdaad gekund.quote:
Nee, jij zou immers sowieso niet gaan. Maar mensen die hun zin van andere mensen laten afhangen viond ik een beetje sneu. Je gaat er toch heen omdat je het leuk vind, niet omdat een bepaald iemand komt, dan kun je beter met diegene afspreken, lijkt mequote:Op zondag 3 mei 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al niet gaan.
Excuses daarvor, ben ik nu contactgestoord?
Ja inderdaad. En anders staan er misschien een paar verloren fokkers in Utrecht volgende week. Big deal.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, not again, still
Maar het moet er even uit, gewoon laten gaan. Komt vanzelf goed.
Jij hebt vast nog wel popcorn?quote:
Doe dat maar..kan ik dan tenminste eindelijk besluiten of ik wel of niet komquote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat heb ik ook.. tegen die tijd zeg ik hier misschien of ik ga of niet.. of ik kom gewoon langs, alleen voor de mensen die van ver moeten komen (Duim, Venco, Cue) is het dan even wat lulliger, maar die benader ik wel persoonlijk als ik kom
whihihihi, ik zei komen in 1 zin met duim venco en cue
Neem je wat mooi weer mee, Rip? En leg dan ook even wat mooi weer in de kast voor de 10 jaar meet.quote:
ach op zich vind ik het niet erg op djayzz te pmmen of ik misschien kom of niet of dat ik interesse heb ofzo. dan kan hij even per pm doorgeven hoe en wat. maar het moet niet verplicht zijn nee. als i ksmorgens opsta en ik denk ik heb er geen fuck zin in dan ga ik niet....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. tegen die tijd zeg ik hier misschien of ik ga of niet.. of ik kom gewoon langs, alleen voor de mensen die van ver moeten komen (Duim, Venco, Cue) is het dan even wat lulliger, maar die benader ik wel persoonlijk als ik kom
Sommige mensen doen het expres om een reactie uit te lokken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had inderdaad gekund.
Sommige mensen zijn daar wat beter in dan anderen.
Bij mij gaan mn nekharen ook weleens overeind staan en ik ben achteraf niet altijd blij dat ik mn mond maar weeeeeer gehouden heb...
Ja, en ik vind autorijden leuk, maar voor Jan met de korte achterlul naar Utrecht rijden vind ik wel een beetje zonde van tijd en benzine.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En anders staan er misschien een paar verloren fokkers in Utrecht volgende week. Big deal.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I'll be waiting!!whaaah, eindelijk krullen kroelen!
Er komen in iedergeval mensen.. dus het is aan jou om te bepalen wanneer dit onder 'jan met de korte achterlul' valtquote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik vind autorijden leuk, maar voor Jan met de korte achterlul naar Utrecht rijden vind ik wel een beetje zonde van tijd en benzine.
Bij deze dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmmm, is me nooit zo opgevallen van mezelf...
Dan zorg ik zelf wel voor de popcorn...quote:
Het is niet zo moeilijk als het een keertje gebeurt, maar als het vaak gebeurt, ga je op een gegeven moment wel moeite krijgen om je in te houden.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen doen het expres om een reactie uit te lokken.![]()
En die mensen negeren is erg moeilijk.
Och meid, ik heb altijd al the hots voor jou gehad! Dat weet je toch?! of ben ik te onduidelijk geweest?quote:
tsk ik weet waar je huis woont als je niet komt kom ik je halenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij gaan mijn nekharen hier nooit echt overeind staan. verder dan lichte irritatie ben ik nog nooit gekomen hoor.
hoe kan je nou zwaar boos worden van iets dat niet serieus is?
oh wacht...ik ben 1 keer boos geweest, toen postte iemand een post van mij uit een ander topic hier... maar dat was ook binnen een minuut weer over.
samenvatting: we moeten onszelf en fok gewoon niet zo serieus nemen... t is fok maar!
Whahahahahaquote:Op zondag 3 mei 2009 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er komen in iedergeval mensen.. dus het is aan jou om te bepalen wanneer dit onder 'jan met de korte achterlul' valt
Misschien heeft Michael Jackson nog wat over.quote:
Ehm, hier kan ik beter even niet op ingaan, zou bestempeld kunnen worden als uitlokkingquote:Op zondag 3 mei 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
volgens mij gaan mijn nekharen hier nooit echt overeind staan. verder dan lichte irritatie ben ik nog nooit gekomen hoor.
oh wacht...ik ben 1 keer boos geweest, toen postte iemand een post van mij uit een ander topic hier... maar dat was ook binnen een minuut weer over.
samenvatting: we moeten onszelf en fok gewoon niet zo serieus nemen... t is fok maar!
Zielig tochquote:Op zondag 3 mei 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Whahahahaha![]()
heb je een korte lul zittie ook nog aan de achterkant!!!
sounds really really gay......quote:Op zondag 3 mei 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och meid, ik heb altijd al the hots voor jou gehad! Dat weet je toch?! of ben ik te onduidelijk geweest?
Ik heb er eentje van Scarlett Johansson, maar die is 2 mb groot. Eerst maar es verkleinen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:17 schreef dawg het volgende:
Misschien heeft Michael Jackson nog wat over.
[ afbeelding ]
ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt en dat is idd heel irritant, maar dan nog (als jij bedoelt wat ik denk) zou ik op een gegeven moment denken: lamaar lullen, die weet nie beter en dat ziet de rest ook wel....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, hier kan ik beter even niet op ingaan, zou bestempeld kunnen worden als uitlokking
Laat ik het erop houden dat er soms dingen gebeuren die aan het oppervlak niet zo opvallen, maar onder water best irritant zijn
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sounds really really gay......
snuit ga jij nou maar ang3l pakken....
best wel.... nog erger voor de vrouw die ermee het bed in wil. ben je bloedjegeil en dan kleedt ie zich uit.... sjee.... die kan je meteen afvoeren denk ikquote:
Mail mag ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Scarlett Johansson, maar die is 2 mb groot. Eerst maar es verkleinen.
Zeg gewoon wat je bedoelt joh, ik haat van die hintsquote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, hier kan ik beter even niet op ingaan, zou bestempeld kunnen worden als uitlokking
Laat ik het erop houden dat er soms dingen gebeuren die aan het oppervlak niet zo opvallen, maar onder water best irritant zijn
Eerste reactie: waar is ie?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:
best wel.... nog erger voor de vrouw die ermee het bed in wil. ben je bloedjegeil en dan kleedt ie zich uit.... sjee.... die kan je meteen afvoeren denk ik
van de slappe lach dan he
dan zoek je een hele dikke kerel...die hebben ook tietenquote:
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ik vind autorijden leuk, maar voor Jan met de korte achterlul naar Utrecht rijden vind ik wel een beetje zonde van tijd en benzine.
Ehm...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt en dat is idd heel irritant, maar dan nog (als jij bedoelt wat ik denk) zou ik op een gegeven moment denken: lamaar lullen, die weet nie beter en dat ziet de rest ook wel....
Ja inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
whahahahahaa.... funniest homevideoquote:Op zondag 3 mei 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerste reactie: waar is ie?
tweede reactie: huh de achterkant?
derde reactie: wat is ie klein
Daar gaat je romantisch geplande avondje
proest (niet slim dit lezen met drinken in je mondquote:Op zondag 3 mei 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerste reactie: waar is ie?
tweede reactie: huh de achterkant?
derde reactie: wat is ie klein
Daar gaat je romantisch geplande avondje
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zoek je een hele dikke kerel...die hebben ook tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |