De jaren onder Adriaanse en Ten Cate waren ook geen pretje.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel alsje eens een ervren, goeie coach aanstelt, geen beginneling.
Vitesse uit, Heracles thuis. Etc...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als 'ie speelt is 'ie dat ook. Die kerel heeft tenminste een winnaarsmentaliteit en gaat tot het gaatje om te winnen. Dat kan ik van prutsers als Enoh en Anita niet zeggen. Ajax mist duidelijk kracht op het middenveld en Gabri is de enige die dat kan brengen, en het is te zien sinds hij geblesseerd is hoe slecht Ajax staat op het middenveld.
Dat zegt genoeg over Ajax (of jou als supporter), als een speler die pas 2 maanden weer mee kan doen uitgeroepen wordt tot de beste speler van het seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef erikh het volgende:
Aissatti vind ik de beste speler van het afgelopen seizoen, daarna van de wiel.
Met het elftal van Adriaanse haalde Koeman prijzen. (waarna Koeman het team tot de grond toe heeft afgebroken)quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik wil Co nooit, maar dan ook nooit meer als trainer bij Ajax zien.
Geen Advocaat man.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:22 schreef bloodysunday het volgende:
Dick Advocaat halen, maarja die komt natuurlijk ook niet
Idd, met die prachtige Koeman-aankopen Sikora, Soetaers, Sonck etc...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Met het elftal van Adriaanse haalde Koeman prijzen. (waarna Koeman het team tot de grond toe heeft afgebroken)
Het is al een prestatie opzich als we een 'supergoede' wedstrijd spelenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen Advocaat man.
Dan staan we 2-1 voor in een supergoede wedstrijd die we onder controle hebben, en dan haalt hij je beste man naar de kant. Doe maar niet
Onder Co heeft Ajax voor het laatst op zijn Ajax gespeeldquote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die om Co vragen zijn zijn jaren bij ajax zeker weer vergeten? Die man wil ik nooit bij ajax zien. Dan lever ik mijn SCC meteen weer in. Sowieso is dat allemaal nog niet belangrijk want marco zit er nog en de mentaliteit ontbreekt ook nog bij de spelers. Je speelt toch voor jezelf, de club, de trainer, de supporters? SCHANDALIGE VERTONING!!!!
Ach ga heen man... Onder Koeman heeft Ajax ook goed op zijn Ajax' gespeeld. Of ben je vergeten dat we op een haar na in de halve finale van de Champions League stonden?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Onder Co heeft Ajax voor het laatst op zijn Ajax gespeeld
Even zonder grappen, ik heb hier nog nooit aan gedacht en vind het misschien wel een goeie optie?!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen Advocaat man.
Dan staan we 2-1 voor in een supergoede wedstrijd die we onder controle hebben, en dan haalt hij je beste man naar de kant. Doe maar niet
ja,m wat raar dat mensen hun mening geven op een discussieforum':').quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef Noshiba het volgende:
Ik was hier trouwens al bang voor dat nu al die achterlijke mogolen met van die stomme opties komen. Maarja dat is hun meningAlleen denken ze zelf dat ze altijd gelijk hebben.
Waarom niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik wil Co nooit, maar dan ook nooit meer als trainer bij Ajax zien.
En uiteraard nog een paar goede wisselspelers, vooral een tweede spits graag...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Philip10 het volgende:
Steek; vd Wiel, Wiel aankoop, Vermaelen aankoop, *aankoop*;Gabri aankoop, Aisatti Aissati, Vertonghen; Sulejmani, Dario, Suarez volgend seizoen dan maar?
Die kerel scheit zijn broek al vol als de eerste fluitconcerten al komen in de ArenAquote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Even zonder grappen, ik heb hier nog nooit aan gedacht en vind het misschien wel een goeie optie?!
Dankje je levert met 10 euro opquote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja,m wat raar dat mensen hun mening geven op een discussieforum':').
wat maakt JOUW mening dan minder "stom"?.
Met een elftal dat was gemaakt door Adriaanse. Of denk jij dat Koeman iets heeft toegevoegd? Het ging alleenmaar slechter en slechter met dat domme boertje.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach ga heen man... Onder Koeman heeft Ajax ook goed op zijn Ajax' gespeeld. Of ben je vergeten dat we op een haar na in de halve finale van de Champions League stonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |