Ach, individuele spelers af gaan zeiken daar schieten we weinig mee op. Het geheel was gewoon kut en we moeten beginnen bij de eindverantwoordelijke en dat is de trainer.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die beweerden dat Dario Huntelaar zou doen vergeten
Zonder Oleguer is de verdediging nog brakkerquote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Donder op met die gast. 2e keer op rij. Moet je nagaan als je in CL stond met die gozer
Ja en nee, met wisselvalligheid reken ik ook blessures mee...quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gabri. Scheelde enorm als hij speelde of niet.
Zegt dat wat over Oleguer of over onze verdediging?quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 17:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zonder Oleguer is de verdediging nog brakker
Nah, die voorspelling deed ik bij de 1-0 van Sparta. Op dat moment weet je gewoon precies weer hoe laat het is... Volgens mij is Ajax dit seizoen geen enkele keer teruggekomen van een achterstand naar winst, misschien 1 keer ofzo...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Had je je voorspelling ingevuld op de Toto?Als je 1000 euro had ingezet had je tienduizenden euro's kunnen verdienen.
Meer over de verdedigingquote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Oleguer of over onze verdediging?
Volgens mij was je zelf ook erg overtuigd van hem, of heb ik het mis?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die beweerden dat Dario Huntelaar zou doen vergeten
Waarom kon het tegen Fiorentine en Marseille dan opeens wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef RayMania het volgende:
Voor de winterstop stonden we nog tweede met een kleine achterstand op AZ.
Na de winterstop is het ineens ingestort. Hoe komt dat?
Ik denk dat het voornamelijk komt omdat er een leiders (zoals Huntelaar en Stekelenburg) ineens niet meer meededen. Het was absoluut geen team meer na de winterstop.
quote:Emanuelson: 'Schandalige vertoning'
'Een schandalige vertoning', was het duidelijke commentaar van Urby Emanuelson nadat hij met Ajax op bezoek bij Sparta Rotterdam een wanprestatie leverde.
De Amsterdammers verloren met maar liefst 4-0 en kunnen zich daardoor niet meer plaatsen voor de voorronde van de Champions League.
'Als je zo speelt als vandaag merk je dat we als los zand aan elkaar zitten', vervolgde Emanuelson. 'We mogen nog blij zijn dat we derde zijn'. PSV volgt inmiddels, met nog één duel, op drie punten.
Voor de winterstop zijn er ook draken van wedstrijden gespeeld waar je met veel mazzel met een punt (of 3) naar huis ging (twente uit bijvoorbeeld). Die mazzel was compleet weg in de tweede helft, en dan ga je snel punten missen.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:07 schreef RayMania het volgende:
Voor de winterstop stonden we nog tweede met een kleine achterstand op AZ.
Na de winterstop is het ineens ingestort. Hoe komt dat?
Ik denk dat het voornamelijk komt omdat er een leiders (zoals Huntelaar en Stekelenburg) ineens niet meer meededen. Het was absoluut geen team meer na de winterstop.
Kan ik me goed voorstellen. Wat een kolerezooi.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:08 schreef kurk_droog het volgende:
Bij het stadion van Sparta weigeren ontevreden supporters de bussen in te stappen om naar huis te gaan. De supporters hebben zich verzameld rond de spelersbus van Ajax en weigeren deze naar huis te laten gaan, na de wanvertoning tegen Sparta vanmiddag.
De politie is momenteel aan het overleggen over eventuele maatregelen.
Donder op man. Volgende week ga ik er zelf wel staan.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zonder Oleguer is de verdediging nog brakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |