ze zagen het al aankomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef dronkeykong het volgende:
Ze speelden wel in een mooi rouw shirt
Nou ik wel, bureautje leegmaken en vertrekken. Deze jongetjes (degene die wél Ajax waardig zijn dan) hebben een leider figuur nodig die ze op hun plaats kan zetten, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het echt niet meer met Van Basten.
Het komt allemaal wel weer goed het HWquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal maar niets zeggen he, want ik ben altijd zo negatief.
Wel typisch dat je met je eerste post vooral je eigen gelijk wilt halen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad - het komt allemaal door jouw bad mojo!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
Nu niet doen alsog marco nou alles verkeerd doet. De selectie van ajax doet het ook al jaren kk.
juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil rijkaard eerst een slecht team beter zien maken voordat het een wereldcoach is. Zelfs ronald koeman kan kampioen worden met barca.
Rijkaard kan van goede spelers een team maken. Feit is gewoon dat Ajax wel goede spelers heeft, maar dat het een dramatisch team is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil rijkaard eerst een slecht team beter zien maken voordat het een wereldcoach is. Zelfs ronald koeman kan kampioen worden met barca.
Zeur toch niet zo man, Ajax presteert toch al jaren niet meer. Ik ben geen fan van van Basten, maar daar ligt niet het grootste probleem.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Barca het volgende:
Zo ... het heeft heel lang geduurd, maar nu meer mensen die inzien dat Bassie weg moet.
Je hebt wel veel doelpunten gezien dan.quote:
Amen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nou ik wel, bureautje leegmaken en vertrekken. Deze jongetjes (degene die wél Ajax waardig zijn dan) hebben een leider figuur nodig die ze op hun plaats kan zetten, letterlijk en figuurlijk.
Marco heeft het bij mij nu echt verbruikt.
Wat ik veel erger vind is dat ze gemotiveerd moeten worden. Als je geen lol hebt in je werk moet je wat anders gaan doenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oprotten met die lamlul. Als je je team niet kan motiveren voor een broodnodige overwinning tegen Sparta moet je lekker amateurs gaan trainen
Hiddink ook, maar die komt toch niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat momenteel alleen de Gaal of de Adriaan Ajax echt kunnen helpen. De rest is allemaal een tijdelijke oplossing.²
Én de sjampions league winnen? Dat is echt wel kwaliteit. Ok, in het verleden verkocht hij boxers, maar dat is helemaal niet relevant. Zelfs een topcoach als Wenger heeft dit nooit gewonnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Mee eens (nou op minder dan 3 punten verschil van de eerste plek kan ook nog).quote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Loserkid het volgende:
Volgend jaar mag marco het van mij nog proberen maar als we met de winterstop niet eerste staan mag het bestuur van mij wel alvast opzoek naar een opvolger..
Idd, ik zit hiet juchend met een fles champagne op de bank, zo blij ben ik dat ik "gelijk" heb. Ik wil geen gelijk, ik wil winnen..... en niet kansloos weggetikt worden door een degradatiekandidaat..quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel typisch dat je met je eerste post vooral je eigen gelijk wilt halen...
Ja, maar spelers die totaal geen motivatie hebben? Schandalig.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zie jij de hand Van Basten? Oftewel automatismes in het spel van Ajax? Spelers die beter zijn geworden? Nee totaal niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |