Maar hier zit 0.0% progressie in. We begonnen dit jaar met een nederlaag bij Willem II en eindigen met een grotere nederlaag bij Spartaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef Blight het volgende:
Verder is het ook onzin om Van Basten nu buiten te trappen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan, maar om nu weer met een nieuwe trainer te beginnen die weer de spelers moet leren kennen en weer dingen anders wil zien..? Dan krijgen we weer een mooi tussenjaar.

Supporters als jij die na 1 maand van basten al beginnen te kankeren maken de club kapot.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeuren? hahaha! Ajax presteert inderdaad al jaren niet meer maar met deze spelers had je kampioen moeten worden. Ook al is 't een zooi brandhout!
Bassie zal de club alleen maar kapot maken!

Trots, hebben ze die dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:40 schreef toma het volgende:
[..]
ochjeej, de Marokkaanse trots komt in BSB naar boven

Je moet eens weten hoe blij ik hier mee ben.Zo'n lekker zijdezacht gevoel om en nabij de lever zeg maar. Ik was bang dat hij er tegen Sparta er een aantal zou inschoppen. Gelukkig was de Suar vandaag aan mijn zijde.quote:

Dat jij ant--vBasten bent hoef je niet meer te zeggen,dat weten we al. Maar met de spelersgroepen van vele voorgaande seizoenen had je ook kampioen moeten worden en toen werden we het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeuren? hahaha! Ajax presteert inderdaad al jaren niet meer maar met deze spelers had je kampioen moeten worden. Ook al is 't een zooi brandhout!
Bassie zal de club alleen maar kapot maken!

Idd ja, Marco leest hier mee en zit in een diepe depressie door ons gezeur hier':').quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Supporters als jij die na 1 maand van basten al beginnen te kankeren maken de club kapot.

beste mensen, de plaatsen 1 t/m 4 spelen dit jaar geen play-offs meer (bron), er zijn alleen nog play-offs voor de plaatsen 5 t/m 8 voor 1 plaatsje in de voorrondes van de Euro League (kutnaam).quote:

Kloptquote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Van Basten heeft gewoon een grote fout gemaakt door te kiezen voor Vermeer.

QFTquote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, Marco leest hier mee en zit in een diepe depressie door ons gezeur hier':').
Oh nee, die zit in zijn bubbelbadje straks met een toastje kaviaar.. Er is maar 1 iemand die de club kapot maakt en dan is hijzelf...

De vorige seizoenen deden we tot de laatste dag iig nog mee en wonnen we nog wel eens de beker. We zijn op dit moment ingehaald door twente.....quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat jij ant--vBasten bent hoef je niet meer te zeggen,dat weten we al. Maar met de spelersgroepen van vele voorgaande seizoenen had je ook kampioen moeten worden en toen werden we het ook niet.
De trainer eruit gooien is symptoombestrijding. Geef hem nog maar een seizoen, niets te verliezen en als het dan ook kut gaat mag hij er alsnog uit van mij.

Vermeer keepte in de tijd dat Stekelenburg geblesseerd was echt prima, toen kwam Stekelenburg terug en die verneukte op dat moment al een eventueel kampioenschap.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:

Ook met Stekelenburg hadden we niet gewonnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:

Ik ben voor Ajax en AZ, met een voorkeur voor AZ én de Moun.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af voor welke club jij nou bentene keer lijkt het ons aller Ajax, andere keer die kaaskoppen

Van Basten moet die trots opzij zetten en een ervaren man naast hem durven zetten. Twee weten meer dan een. Leuk hoor, dat clubje met Witschge en Van 't Schip, maar met een ervaren man naast hem zou Van Basten het een stuk beter kunnen doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar hier zit 0.0% progressie in. We begonnen dit jaar met een nederlaag bij Willem II en eindigen met een grotere nederlaag bij Sparta

ja, dan houden we de schade wel beperkt tot een doelpunt of 2 verschil denk ikquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef w00h00 het volgende:
Misschien stelt Twente volgende week wel de A ofzo op in de Arena. Dat zou vet zijn.

Moet wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Ook een record rode kaarten volgens mij, of niet?
Sno (Willem II), Van der Wiel (Heerenveen), Vermaelen (Heerenveen), Oleguer (Sparta), Cvitanich (NEC), Vertonghen (Groningen)?

Mijn baas hoeft mij ook niet elke dag een peptalk te geven zodat ik mijn werk naar behoren doe.. en ik verdien niet eens tonnen per jaar. Vreemd dat je als volwassen vent niet kan opbrengen om gewoon je werk te doen. Moet daar een kleuterjuf voor nodig zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef erikh het volgende:
[..]
Een goede coach weet zijn spelers te motiveren. Dat is hier toch overduidelijk niet gelukt, en helaas niet 1 keer maar meerdere keren.

Jij hebt hier helemaal gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Wooldoor het volgende:
Maar de Vermeer die nu staat te keepen lijkt totaal niet op de Vermeer in zijn vorige periode.

Zo zijn er nog duizenden die meteen kankeren en negatief zijn en om een vertrek gaan gillen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, Marco leest hier mee en zit in een diepe depressie door ons gezeur hier':').
Oh nee, die zit in zijn bubbelbadje straks met een toastje kaviaar.. Er is maar 1 iemand die de club kapot maakt en dan is hijzelf...

De club was al kapot.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]

hoho ... al voor hij naar Ajax kwam!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Supporters als jij die na 1 maand van basten al beginnen te kankeren maken de club kapot.

Illustreert de totale onmacht van heat teamquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
Ook een record rode kaarten volgens mij, of niet?
Sno (Willem II), Van der Wiel (Heerenveen), Vermaelen (Heerenveen), Oleguer (Sparta), Cvitanich (NEC), Vertonghen (Groningen)?

Zouden de mensen die miljoniar worden met dit "voetbal"zelf eerst eens kunnen beginnen met de club steunen?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo zijn er nog duizenden die meteen kankeren en negatief zijn en om een vertrek gaan gillen.
Dat is de oplossing niet dat weten we allemaal..
Maar als jij liever fluit, kankert, en met een wit zakdoekje gaat zitten zwaaien dan je club door dik en dun te steunen moet je dat lekker doen.
Iedereen hier zingt toch altijd mee met; we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet, laat dat eens zien!

Nou joepie, ook toen zat er geen consistente lijn in.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vorige seizoenen deden we tot de laatste dag iig nog mee en wonnen we nog wel eens de beker. We zijn op dit moment ingehaald door twente.....

Hier niet maar een aantal andere wedstrijden wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook met Stekelenburg hadden we niet gewonnen.

Het draait om kwaliteit Cyber, echt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Het liefst geef ik Anita nu een stomp voor zijn rotkop. Zo'n klein iel mannetje, met zo'n grote muil.
Kutkneus.

Nee want vermeer keepte echt heel goed toen, echter heeft ie wel een grove fout gemaakt door vermeer zo lang te laten staan terwijl hij overduidelijk een stuk minder goed was toen ie 1e keeper was geworden. Als je het lef hebt om steek opzij te zetten moet je ook het lef hebben om in te zien dat vermeer kennelijk nog niet goed met de druk kan omgaan en steek terugzetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:44 schreef Palmboom313 het volgende:

Als er nou progressie was dan zou ik wel vertrouwen hebben. Maar over het algemeen zijn er alleen negatieve signalen over Van Basten als coach. Godverdomme de beste spits ooit in Nederland, die nog nooit een balletje, trouwens amper ooit in detail in is getreden met Huntelaar. Wat een domme dwaas ben je dan zeg.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zo zijn er nog duizenden die meteen kankeren en negatief zijn en om een vertrek gaan gillen.
Dat is de oplossing niet dat weten we allemaal..
Maar als jij liever fluit, kankert, en met een wit zakdoekje gaat zitten zwaaien dan je club door dik en dun te steunen moet je dat lekker doen.
Iedereen hier zingt toch altijd mee met; we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet, laat dat eens zien!

Dat is een ander verhaal maar om meteen marco weg te willen hebben slaat nergens op het zijn de spelers die het invullen, ik zeg al heel lang dat suarez voor het team proces beter weg kan maar ja dat mag je dan weer niet zeggen...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden de mensen die miljoniar worden met dit "voetbal"zelf eerst eens kunnen beginnen met de club steunen?

Niets mis met Sjonnie hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:50 schreef RayMania het volgende:
Anita hoeft van mij nooit meer opgesteld te worden. Wat een Sjonnie is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |