http://www.telegraaf.nl/t(...)rstoord__.html?p=2,1quote:De minuut stilte voor de eredivisiewedstrijd FC Utrecht - Feyenoord is zondag in de uitverkochte Galgenwaard wreed verstoord.
Na amper 20 seconden klonk uit het vak van de fanatieke aanhangers van de thuisclub de eerste verwensing aan het adres van de bezoekende club. Daarop volgde snel een soortgelijke schreeuw vanaf de tribune met Rotterdamse fans.
Daarna hielden de kwetsende spreekkoren aan en besloot arbiter Roelof Luinge de herdenking van de slachtoffers op Koninginnedag in Apeldoorn vroegtijdig af te breken.
Een deel van het weldenkende publiek in de Galgenwaard had een fluitconcert over voor de respectloze houding van beide harde kernen onder de twee supportersgroepen.
obvious troll... is obvious.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
Schandalig, Autochtone Nederlanders zijn deze week niet niet al te best
Op het moment dat we 1 week zonder gezeik over of van allochtone Nederlanders horen, heb je recht van spreken. Tot die tijd is dit niet het slimste soort opmerkingen dat je kunt maken. En dan druk ik me zacht uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
Minuut stilte Utrecht wreed verstoord Gerelateerde artikelen
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)rstoord__.html?p=2,1
Zo klopt de quote beter.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het is natuurlijk moeilijk om een heel stadion vol klapmongolen met een gemiddeld IQ van 2 stil te houden.
Dat 'fluitconcert van het weldenkende deel van het publiek' of een variant daarop, is anders precies wat ik vaak tot altijd mis bij allochtonen. Om maar even terug te trollenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zit een moraal achter de Qoute die ik heb gepost,quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat 'fluitconcert van het weldenkende deel van het publiek' of een variant daarop, is anders precies wat ik vaak tot altijd mis bij allochtonen. Om maar even terug te trollen
Want er gaan alleen Nederlanders naar voetbal?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Okee. Maar de frequentie waarmee allochtonen negatief in het nieuws komen, is nu eenmaal hoger dan bij autochtonen. Dus gaat men het sneller als algemene trend zien. Zoals de debiliteit van voetbalsupporters door veel mensen ook als feit wordt gezien, terwijl niet elke voetbalsupporter daadwerkelijk debiel is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zit een moraal achter de Qoute die ik heb gepost,
niet trollerig, maar juist aan het denken zetten, dat als allochtonen dat een keer doen, dat dus niet net als wildersstemmers gaan generaliseren..
en de hele bevolking de schuld ervan geven.
Als je nu eerst eens zou verdiepen in wat er allemaal gebeurd is en wat de impact daarvan is op de mensen die er bij waren dan zou je deze troll niet startenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
Kijk maar uit, Meki, want die lui zijn juist dé Wildersstemmers als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zit een moraal achter de Qoute die ik heb gepost,
niet trollerig, maar juist aan het denken zetten, dat als allochtonen dat een keer doen, dat dus niet net als wildersstemmers gaan generaliseren..
en de hele bevolking de schuld ervan geven.
Idd! Hoax, propaganda en leugens. Zoiets was het toch he meki?quote:
Bij ons gaat het altijd prima, maar ja, wij zijn dan ook geen randstad paupers.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het is natuurlijk moeilijk om een heel stadion stil te houden.
Herrie trappen zie ik eerder als iets inherent aan voetbal hooligans dan randstad.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons gaat het altijd prima, maar ja, wij zijn dan ook geen randstad paupers.
Koninginnedag is elk jaar kut. Alleen het gezuip eromheen is leuk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
De praktijk wijst anders uit tochquote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Herrie trappen zie ik eerder als iets inherent aan voetbal hooligans dan randstad.
Ik denk dat dit gedaan is door de allochtone autochtonen!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke voetbalfans wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
De fans van FC Utrecht en Feyenoord staan ook niet bekend om hun grote mate van beschaving.
Tering ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef Bommenlegger het volgende:
Meki is het gedrag vergeten van de zogenaamde supporters van marokko toen die in utrecht voetbalden.
Als je je zorgen maakt... Gewoon opsporing verzocht en dergelijke kijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En terecht, ik ga naar het stadion om een voetbalwedstrijd te zien, flikker lekker op met je minuut stilte
Ergens vond ik het inderdaad ook overdreven om een minuut stilte ervoor te houden.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En terecht, ik ga naar het stadion om een voetbalwedstrijd te zien, flikker lekker op met je minuut stilte
Ook wel Tokkie's genoemd, het uitschot onder de samenleving.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, voetbalsupporters.. De marokkanen onder de autochtonen
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
En? Dat betekent dat allochtonen meer op hun hoede moeten zijn omdat ze dan wel ''normaal'' aangepakt zullen worden, een goed geïntegreerde allochtoon zal echt niet bang zijn voor wilders. Laat zien in wat voor tunnel jij leeft, of denk je dat Wilders het Hitler pad op gaat?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef ShaoliN het volgende:
Jaaah daar is Wilders. Het duurde toch wel 10 posts, maar dan heb je ook wat.
En weet je wat het leuke is Meki? Hoe feller eikeltjes als jij worden, hoe groter de kans dat Wilders straks je nieuwe baas is.
Gebeurd anders vaak genoeg hoor, voor mensen die iets met het voetbal te maken hebben (overleden ex-spelers/ clubmensen).quote:Op maandag 4 mei 2009 07:30 schreef Lyrebird het volgende:
In een land waar iedereen z'n hond op de stoep van een ander laat schijten, kun je niet verwachten dat voetbalhooligans de beleefdheid op kunnen brengen om hun bek een minuut dicht te houden.
Binkiequote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Nielsch het volgende:
Die minuut stilte hadden ze ook niet in een voetbalstadion moeten doen. Alsof die mensen representatief zijn voor het gedeelte van de samenleving dat nog wel beschaafd is...
Ach ja, bij het radio538 'concert' in A'dam liepen ze ook te juichen en te fluiten na het nieuws uit Apeldoorn.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:45 schreef Nielsch het volgende:
Die minuut stilte hadden ze ook niet in een voetbalstadion moeten doen. Alsof die mensen representatief zijn voor het gedeelte van de samenleving dat nog wel beschaafd is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |