Dat is toch juist de ban bespreken? Staat het niet in med? Heb je daar al gekeken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?
Ja hoor, suggesties?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Ajax-topic #1290 Met een trieste supportersactie
Kan er een neutrale TT komen?
Waar begin je aan..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Ajax-topic #1290 Met een trieste supportersactie
De actie is toch gewoon triestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Ajax-topic #1290 Met supportersactie
Vinden jij en ik misschien maar het andere deel van de users die daar posten niet.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vinden jij en ik misschien maar het andere deel van de users die daar posten niet.
Daarom een neutrale TT om iedereen tot dienst te zijn
Context? Dus als ik iemand lief kankerlijertje noem is het ook context?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
context.. maar jullie moeten mekaar wel even met rust laten.
Waarom zoek je gelijk weer naar het uiterste?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Context? Dus als ik iemand lief kankerlijertje noem is het ook context?
Oke
Je moet het in een context plaatsen hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zoek je gelijk weer naar het uiterste?
En sukkel is toch wel wat anders dan kankerlijertje.
Ik heb al die ajax versus DK zooi dan ook weggehaald.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb Dirk-Kuijt even gevolgd in het Ajax topic, hij roept louter zinnige dingen. Waarom die hetze tegen deze entiteit?
Hij wordt niet voor vol aangezien én men neemt hem verre van serieus. Why?²
Ja maar dan nog steeds zie ik de context niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet het in een context plaatsen he
Dank je, dit is goed voor de discours. Heb je ook answers op mijn vragen? Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb al die ajax versus DK zooi dan ook weggehaald.
Ik zie de context in de post van Sandman ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dan nog steeds zie ik de context niet.
Maar als je het wil doen, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |