Inderdaad, wat een mongool is die kerel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand de TT en OP hiervan wijzigen?
Het grote PSV Topic # 380 : Toivonen moet oppleuren
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand de TT en OP hiervan wijzigen?
Het grote PSV Topic #380: Nog één wedstrijd te gaan.
Persoonlijke aanval. Dat mag toch niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een mongool is die kerel.
Nee, wat jij doet in het PSV topic is klasse.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval. Dat mag toch niet?
Ik vind dat ik weinig verkeerd heb gedaan. Maargoed, als ik in zijn ogen iets verkeerds heb gedaan, mag hij me dan meteen voor 'mongool' uitschelen? Ik vind dat echt heel vervelend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, wat jij doet in het PSV topic is klasse.
Ray, wat zeg je nu?quote:
Boo fucking boo. Cry me a river.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef De_kromme het volgende:
Maargoed, als ik in zijn ogen iets verkeerds heb gedaan, mag hij me dan meteen voor 'mongool' uitschelen? Ik vind dat echt heel vervelend.
Maar het blijkt hier dus te mogen. Je mag iemand uitschelden voor 'mongool'. Fijn dat ik dat weet.
Dus zoals je ziet, het mag niet. Maar jouw actie nu getuigt ook niet echt van veel klasse. Daarom dat ik het laat staan. Next.quote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef De_kromme het volgende:
Haha pleur toch op joh mongool. Dit was niet opzettelijk.
Okee, daar heb je gelijk in. Maar waarom werd de TT veranderd? Die was toch gewoon normaal?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boo fucking boo. Cry me a river.
Je vindt het echt heel vervelend zie ik. Zo vervelend dat je amper een weekje terug zelf zei.
[..]
Dus zoals je ziet, het mag niet. Maar jouw actie nu getuigt ook niet echt van veel klasse. Daarom dat ik het laat staan. Next.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar het blijkt hier dus te mogen. Je mag iemand uitschelden voor 'mongool'. Fijn dat ik dat weet.
quote:
quote:Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Twente sterker in de champions- league dan AZ??
Afscheidsduel Jaap Stam # 4quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:52 schreef Kopbal het volgende:
Ik kan het Jaap Stam-topic niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |