Maakt toch niet uit? Ik ben tenminste niet zo'n blinde Ajax-fan die meteen alle spelers/iconen van andere clubs slecht vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde, en dat vond ik juist heel grappig, een username van een Feyenoord legende die voor Ajax is.²
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik het grappig vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Ik ben tenminste niet zo'n blinde Ajax-fan die meteen alle spelers/iconen van andere clubs slecht vind.
Oke. Je mag het op jouw beurt natuurlijk ook grappig vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik het grappig vind.²
Kutplebsquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het volk sprak en koos voor de ander.
Dan kan je bij elk transfergerucht de TT bij het spelerstopic zo gaan maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Prosac het volgende:
Er is ooit sprake geweest van Arnautovic naar Feyenoord en de TT is natuurlijk 100% waar.
Verder heeft Sjimz al gezegd dat men moet kappen met het off topic gedoe.
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan kan je bij elk transfergerucht de TT bij het spelerstopic zo gaan maken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
Tja.. jij bent dan ook voor Twente.
Maar als je bij Twente vaste basisklant bent, de nummer 2 van de competitie, dan ben je 100% zeker weten ook goed genoeg voor de nummer 7 van de competitie.
Jij doet nu toch hetzelfde als die Ajax huillies.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind Suarez ook net goed genoeg voor Twente, zul je zien als ik zijn TT verander in : Goed genoeg voor Twente, dat al die ajax huillies eraan komen janken
Maar ik heb geen Twente-mod die de TT veranderd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij doet nu toch hetzelfde als die Ajax huillies.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:48 schreef The_Verve het volgende:
Is inmiddels gecompenseerd...
Georginio Wijnaldum #2 - Goed genoeg voor Twente!
Ja dat ze het dan terug doen is wel grappig inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dat vind je dan wel weer grappig? Hypocriet mannetje![]()
Het blijft een kut TT maar ik had niet verwacht dat ze het zo op zouden lossen. Vind dit wel een leuke oplossing.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Kopbal het volgende:
Dus dan is het geen kut TT die nergens op slaat en waar zelfs jij je als Ajacied aan kan storen? Ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |