Ah daar ben je , we misten je alquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... gaat weer lekker dus. Ach ... wat een verrassing!
Kunnen we mooi met Jong Ajax aantreden tegen Twentequote:Op zondag 3 mei 2009 15:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens mij gaan we nu kaarten verzamelen.
alleen een sterker middenveld en een veel betere verdediging krijgen Ajax nog aan het draaienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef Dvm86 het volgende:
Alleen Hiddink kan Ajax nog aan het draaien krijgen.
Of het nog uitmaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Kunnen we mooi met Jong Ajax aantreden tegen Twente
Voor altijd Ajaxquote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pas maar op anders moet je maar naar Volendam oprotten.
Huh?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het ligt toch duidelijk aan van Basten dat de mentaliteit van de spelersgroep al een jaar of 7 minimaal zeer kut is.
Onee wacht, PSV kan ons nog steeds voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Of het nog uitmaakt.We kunnen die wedstrijd net zo goed niet meer spelen.
Laat ook maar komen dan. Seizoen is toch al een complete ramp.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Onee wacht, PSV kan ons nog steeds voorbij.
Dat vond ik serieus een goede vraag.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:50 schreef TIM-846 het volgende:
Zoals Borst vorige week al vroeg aan Marco van Basten bij Studio voetbal: "Marco, weet jij eigenlijk wel waar je mee bezig bent?"
zeer eensquote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef TAV74 het volgende:
Passend einde aan het zoveelste verloren seizoen, en de hoop dat het ooit weer goed komt wordt steeds kleiner. Als PSV Ajax volgende week nog voorbij gaat is het helemaal tekenend: die hebben de minste ploeg sinds jaren en doen het dan nog beter..
Als ik gewoon heel eerlijk ben verdient Twente het inmiddels ook gewoon meer dan Ajax om tweede te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |